Miksi kukaan ei tajua!
Kukaan ei tiedä millainen olen. Tämä saattaa kuulostaa oudolta, mutta HALUAN että minua koulukiusataan. Haluan kaiken sen haukkumisen ja lyönnit ja kaiken. Haluan myös olla yksin en yhtäkään kaveria, mutta tietenkin minulla on ne 3 siskoa. Haluan olla vapaa ja riehua kaikkialla. Suurin unelmani on että saan oman kodin ja vapaan elämän. Haluan kiivetä minne milloinkin ja soittaa täysillä musiikkia käydä uimassa aina kun haluan ja voisin likaantua eikä kukaan sanoisi mitään. Ja kokoajan keksin jotain kivaa tekemistä jossa ei ole muiden mielestä mitään järkeä.
Älkää tulko haukkumaan tai kiusaamaan tänne haluan sitä vaan koulussa, mutta voisitteko pysyä kiltteinä täällä. Onko teillä samoja asioita voisitte kertoa etten ole ainoa. Kiitos jos jaksoit lukea loppuun ja tupla kiitos jos viitsit kommentoida ja tripla kiitos jos se kommentti on asiallinen.
Kommentit (6)
Haluat että sua haukutaan niin että itsetuntosi murenee ja oma peilikuva oksettaa? Voin kuvitella, että se tuntuu pahalle. Tuskin tekisi mieli hyppiä lätäköissä silloin....
Haluat että sua rankaistaan, koska koet ansaitsevasi sen. Ankarat vanhemmat? Olet hyvä, ansaitset vain hyvää.:)
Voi kuule, oman kodin ja vapaan elämän saa yrittämällä ja työtä tekemällä. Sinulla on kaikki mahdollisuudet, mutta riehumalla ja yleensä huonolla käytöksellä ei saa mitään positiivsita.
Yritä vaan keskittyä kouluun ja opiskeluun, sen myötä sinä tulet saamaan "vapaan elämän"!