Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asunto on ihmisoikeus huumeidenkäyttäjällekin?

Vierailija
17.10.2017 |

http://mirkavainikka.puheenvuoro.uusisuomi.fi/244560-koti-on-jokaisen-i…
Näin ainakin ajattelee Irti huumeista ry:n toiminnanjohtaja.
Itse olen hieman eri mieltä jouduttuani häätämään huumeisiin retkahtaneen vuokralaisen ja remontoimaan asunnon hänen jäljiltään. Tarjotkoon sen ihmisoikeuden joku sellainen instanssi, jolla on rahaa vuosittaiseen remonttiin, ja sellaisesta paikasta jossa eivät häiritse naapureita.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä olet kusipää.

Vierailija
2/8 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä olet kusipää.

Koska...?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

eiköhän suurin osa remonteista tule kun joku sammuu suihkuun tai kokkaa yöllä ja sammu kesken kokkauksen. eli kaikki muut kuin absolutistit telttoihin?

Vierailija
4/8 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä olet kusipää.

Koska...?

aina

Vierailija
5/8 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

eiköhän suurin osa remonteista tule kun joku sammuu suihkuun tai kokkaa yöllä ja sammu kesken kokkauksen. eli kaikki muut kuin absolutistit telttoihin?

Suurin osa suomalaisista osaa nauttia alkoholia sammumatta suihkuun tai kokkaustensa ääreen.

Vierailija
6/8 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa mieltä irti huumeista toiminnanjohtajan ja aloittajan kanssa.

Kyllä näissä ilmasto-olosuhteissa jokainen tarvitsee sen asunnon. Mutta ei tätä ihannetta/velvollisuutta pidä yksityisen tahon harteille sälyttää.

Vierailija
7/8 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin joskus dokkarin itänaapurimme huumehoitolasta. Siinä narkkarit laitettiin parin metrin ketjulla sänkyyn kiinni. Ruokaa ja juomaa tuotiin ja katsottiin, että pysyvät hengissä, mutta kuukauteen ei päässyt mihinkään kauas sängyn läheltä. Aika moni lopetti käytyään tuon vieroitusohjelman läpi. 

Kaipa tuollaisille tapauksille pitäisi rakentaa joku talo missä pinnat ovat betonia ja mitään isompaa ei pysty kovin helpolla rikkomaan. 

Vierailija
8/8 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa suomalaisista osaa nauttia alkoholia sammumatta suihkuun tai kokkaustensa ääreen.

kyllä minäkin olen aina käyttänyt huumeita ilman asunnon hajoittamista :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kuusi