Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tekstailukäytös (mieshenkilön kanssa): onko teistäkin epäkohteliasta...?

Vierailija
17.10.2017 |

Tekstailen välillä kuulumisia erään miespuolisen henkilön kanssa. Usein ihmettelen samaa juttua. Jos itse aloitan keskustelun ja hän vastaa viestiini kysyen kuulumisiani, niin usein hän lukee vastauksen tosi pitkän ajan kuluttua, esim vasta seuraavana päivänä. Voihan olla, että on hänellä on juuri joku kiireinen työasia meneillään, mutta eiköhän hänellä käy mielessä, että tuo on jotenkin vähän epäkohteliasta...?
Ainakin minulle itselleni siitä tulee fiilis, ettei häntä kovin kovasti kiinnosta, mitä hänelle kirjoitan. Eli että kysyy kuulumisiani vain kohteliaisuudesta.
Miten vastaisitte, pitäisittekö itsekin pitkän tauon...? Vaikka sekin on tyhmää, en itse tykkää mistään pelien pelaamisesta.

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän ei ole kiinnostunut, joten älä suotta kirjoittele. Anna hänen ottaa yhteyttä jos haluaa, mutta sinuna antaisin olla.

Vierailija
2/35 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on tosi ärsyttävä piirre. Yhden naisen kanssa ollaan silloin tällöin chattailty ja hänellä saattaa mennä vastaamiseen 15 minuuttia tai kuukausi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdatko kirjoittaa jotain kilometrivastauksia, joihin pitää paneutua ja pohtia jotain järkevää vastattavaa?

Vierailija
4/35 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai että epäkohteliasta... Miksi roikut miehessä ja lähettele hänelle viestejä, kun tämä ei ole pätkän vertaa selkeästi sinusta kiinnostunut. Sinä se epäkohtelias olet.

Vierailija
5/35 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekstailen välillä kuulumisia erään miespuolisen henkilön kanssa. Usein ihmettelen samaa juttua. Jos itse aloitan keskustelun ja hän vastaa viestiini kysyen kuulumisiani, niin usein hän lukee vastauksen tosi pitkän ajan kuluttua, esim vasta seuraavana päivänä. Voihan olla, että on hänellä on juuri joku kiireinen työasia meneillään, mutta eiköhän hänellä käy mielessä, että tuo on jotenkin vähän epäkohteliasta...?

Ainakin minulle itselleni siitä tulee fiilis, ettei häntä kovin kovasti kiinnosta, mitä hänelle kirjoitan. Eli että kysyy kuulumisiani vain kohteliaisuudesta.

Miten vastaisitte, pitäisittekö itsekin pitkän tauon...? Vaikka sekin on tyhmää, en itse tykkää mistään pelien pelaamisesta.

Koettaisitte modernit pikku hömelöt pitää kurissa noita angstejanne. Ennen joko soitettiin toiselle, eikä siinä repliikkien välillä mitään pitkiä taukoja tullut. Tai sitten kirjoitettiin paperinen kirje ja siinä tuli väkisinkin repliikkien välillä päivien mittaisia taukoja. Silti tuo osattiin kestää eikä ruvettu hätääntyneenä ihmettelemään miksi ei muutamaan tuntiin mitään kuulu.

Kirjoittele vähemmän, ettet pakota toista epäkohteliaaksi. Kuka sinun kanssasi jaksaa joka tunti kirjoitella, kun olet tuollainen angstipallo?

Vierailija
6/35 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos moninaisista kommenteista.

En todellakaan lähetä hänelle usein viestejä, välissä menee useita viikkojakin.

Ja, en kirjoita pitkästi. Tämä viimeinkin viesti oli sellaista vitsailua, pohjalla yhteinen vanha hauska juttu. Että en tosiaankaan ryve missään vaikeissa aiheissa, tai kysele häneltä liikaa.

Mutta hyvä, jos edes joku muu pitää tuota kummana. Aiemmin hän kirjoitteli minulle aika aktiivisesti, mutta nyt vähemmän. Olen ajatellut, että ehkä on kiireinen, ja en siitäkään hernettä voi vetää nenään. Kaveripohjalla kirjoitan, ei ole muita odotuksia. t: ap

Vierailija
7/35 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna olla. Hän ei tarvitse viestejäsi millään tavoin.

Vierailija
8/35 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedät että hän lukee viestin vasta seuraavana päivänä?

Vierailija
9/35 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko varattuja?

Vierailija
10/35 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä asia sitten on näin... Surullista tavallaan monen vuoden tuntemisen jälkeen. Ja en oikein ymmärrä, että kun tapasimme muutama kuukausi sitten yhteisessä illanvietossa hän oli tosi iloinen nähdessään minut, huomaavainen ja vietti seurassani tosi paljon aikaa ja kyseli kuulumisiani.

En vaan ymmärrä, miksi tekstailu on muuttunut tällaiseksi.

No, aina ei kai ole vastauksia.

Vierailija
11/35 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestiä ei ole fb:ssä luettu, helpostihan sen näkee.

Olemme varattuja, tai ainakin luulen että hän on. Ei puhu noista asioista paljon.

Ja olemme siis kavereita, taustalla ei ole mitään säätöä...:)

t: ap

Vierailija
12/35 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on montakin tuollaista kirjoittelijaa. Tuorein laittaa joka päivä jonkin viestin ja vastaan myös jollain aikataululla.

Muut ovat sellaisia että välillä innostuvat kirjoittelemaan enemmän ja sitten tulee taukoa.

Kavereina suhtaudun näihin ja valtaosaa en ole nähnyt livenä.

Vierailija
13/35 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikille tekstailu ei vaan ole luonteva kommunikointitapa. Kannattaisiko sinunkin vaihtaa kanavaa eli tekstiviestin sijasta soittaa hänelle?

Vierailija
14/35 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sinä kyselet jotain, hän vastaa yleiskohteliaasti kysellen, mitä sinulle kuuluu eikä sitten enää tekstaile? Normikäytöstä, jos olet ns. hyvänpäiväntuttu

Vierailija
15/35 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

riskaa peliä tekstailla mimmeille jos oma emäntä on sohvalla kainalossa. näin mä sen näkisin

Vierailija
16/35 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahden varatun aikuisen kirjoitteleminen vastakkaiselle sukupuolelle (muulle kuin sukulaiselle) on mielestäni erikoista. Ei ole koskaan itsellä parisuhteessa ollut tarvetta moiseen. Et taida olla ihan rehellinen itsellesi että "kaveripohjalla kirjoittelet" ja sitten kuitenkin pohdit asiaa täällä... Keskity omaan mieheesi ja jätä puolitutut rauhaan, etenkin kun viestittelyäsi ei selvästi kaivata.

Mitä tykkäisit jos oma miehesi puuhaisi vastaavaa ja jossain miesten palstalla pohtisi että miksi vieras nainen ei vastaa?

Vierailija
17/35 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ei ole puhelimen orjia ja kyttää somea 247. Itseltäni on viesteistä hälytysäänetkin pois, en pompi puhelimen mukaan, vaan luen viestit tyyliin kerran päivässä, enkä edes välttmättä joka päivä.

t. Mies

Vierailija
18/35 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä mies rauhaan tai anna hänen olla se aktiivisempi osapuoli. Jos viestittely jää miehen varaan ja sitä myöten hiipuu, ei yhteydenpito ole kiinnostanut häntä alkujaankaan. Ehkä mies ei vain halua olla kaverisi.

Vierailija
19/35 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, ymmärrän pointtisi, mutta tuo sinunkin linjasi on aika jyrkkä. On minulla useita miespuolisia kavereita, mutta heidän kanssaan ei ole tällaista ongelmaa. Ja miestäni ei todellakaan haittaa, että kirjoittelen välillä kuulumisia ihmisten kanssa, joita näen ehkä muutaman kerran vuodessa.

Relax!! t: ap

quote=Vierailija]Kahden varatun aikuisen kirjoitteleminen vastakkaiselle sukupuolelle (muulle kuin sukulaiselle) on mielestäni erikoista. Ei ole koskaan itsellä parisuhteessa ollut tarvetta moiseen. Et taida olla ihan rehellinen itsellesi että "kaveripohjalla kirjoittelet" ja sitten kuitenkin pohdit asiaa täällä... Keskity omaan mieheesi ja jätä puolitutut rauhaan, etenkin kun viestittelyäsi ei selvästi kaivata.

Mitä tykkäisit jos oma miehesi puuhaisi vastaavaa ja jossain miesten palstalla pohtisi että miksi vieras nainen ei vastaa?[/quote]

Vierailija
20/35 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, tämä on hyvä neuvo. On vaan niin omituista, että tavatessamme hän oli niin iloinen ja lämminhenkinen ja suorastaan tunki seuraani koko illan.

En ymmärrä, mikä käytös on todellista. t: ap

Vierailija kirjoitti:

Jätä mies rauhaan tai anna hänen olla se aktiivisempi osapuoli. Jos viestittely jää miehen varaan ja sitä myöten hiipuu, ei yhteydenpito ole kiinnostanut häntä alkujaankaan. Ehkä mies ei vain halua olla kaverisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yhdeksän