Tässä on hyvin syövän MIEHEN päivän ruokalasku teille pihit mammat
Olen nelikymppinen salilla treenaava mies, teen työni bisnesmaailmassa.
Aamiainen pakastemarjoja ja jogurttia, rahkaa sekä pienpaahtimon kahvia n. 2 euroa
Työlounas, joka oli samalla työpalaveri läheisessä ravintolassa 11 euroa
Illaksi pala savustettua lohta 5 e, hummusta 1 e, yksi parsakaali 1,5 e sekä päälle tomaatteja oliiviöljyn kera 1 e.
Iltapala kaksi palaa parasta ruisleipää 2 e sekä reilusti juustoa 1 e, leivonnainen 2 e sekä laadukasta teetä n. 0,5 e
Mahdollisesti treenin jälkeen palautusjuoma 1 e. Suklaata n 1 e
Päivän ruoat yht. noin 29 euroa. Viikonloppuisin on hiukan halvempaa kun ei syö työlounasta eli ehkä sen 18 e, toisaalta itseään hemmottelee viikonloppuna enemmän eli ostaa esim viiniä ja parempaa suklaata ja herkkuja.
kuukauden ruokamenot n. 700 euroa. PYSTYTTEKÖ KUVITTELEMAAN TE VILLASUKISSA NÄKKILEIPÄÄ JYRSIVÄT MAMMAT???
Kommentit (20)
En kyllä haluais käyttää 700€/kk ruokaan. Ostaisin jotain muuta, hyvää ruokaa saa halvemmallakin. Toki tietty sulla työlounaat tosin tuossa.
Onpa siinä kauhean aggressiivinen mies. Toivottavasti pystyt käyttäytymään oikeassa elämässä paremmin.
Hyvät on eväät, mulle riittää noista puolet.
Ihme hiirulainen. Ei kukaan tosi MIES syö leivonnaisia iltapalaksi tai treenin päälle mutustele suklaata.
Eiköhän se suklaa ole treenin jälkeen parempi kuin joku maltodekstriinijauho? Suklaa on kunnon ruokaa, jolla on terveysvaikutuksia.
Paskanmarjat sinä mikään mies ole, katkera AV mamma vain :D
Vierailija kirjoitti:
Onpa siinä kauhean aggressiivinen mies. Toivottavasti pystyt käyttäytymään oikeassa elämässä paremmin.
Tyyppi ragee safkoistaan... Chill, bro...
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän se suklaa ole treenin jälkeen parempi kuin joku maltodekstriinijauho? Suklaa on kunnon ruokaa, jolla on terveysvaikutuksia.
Ehkä voisit keskittyä imemään peukaloasi sen suklaan sijaan.
Vai niin. Että semmoista tänään :)
Tää on niin selkeesti naisen kirjoittama, että oikein hävettää aloitta-trollin puolesta.
Kummasti kaikki on niin kallista ja parasta, mutta sitten palautusjuoma 1e eli jotain halvinta mössöä.
Postaa kuva hauiksesta niin nähdään onko ollut mitään hyötyä.
Vierailija kirjoitti:
Olen nelikymppinen salilla treenaava mies, teen työni bisnesmaailmassa.
Aamiainen pakastemarjoja ja jogurttia, rahkaa sekä pienpaahtimon kahvia n. 2 euroa
Työlounas, joka oli samalla työpalaveri läheisessä ravintolassa 11 euroa
Illaksi pala savustettua lohta 5 e, hummusta 1 e, yksi parsakaali 1,5 e sekä päälle tomaatteja oliiviöljyn kera 1 e.
Iltapala kaksi palaa parasta ruisleipää 2 e sekä reilusti juustoa 1 e, leivonnainen 2 e sekä laadukasta teetä n. 0,5 e
Mahdollisesti treenin jälkeen palautusjuoma 1 e. Suklaata n 1 ePäivän ruoat yht. noin 29 euroa. Viikonloppuisin on hiukan halvempaa kun ei syö työlounasta eli ehkä sen 18 e, toisaalta itseään hemmottelee viikonloppuna enemmän eli ostaa esim viiniä ja parempaa suklaata ja herkkuja.
kuukauden ruokamenot n. 700 euroa. PYSTYTTEKÖ KUVITTELEMAAN TE VILLASUKISSA NÄKKILEIPÄÄ JYRSIVÄT MAMMAT???
Mitä sä niinku haluat tällä sanoa? Että syöt ruisleipää ja lasket kaikkien suupalojesi hinnan? Aika tylsää elämää tuollainen, en itse jaksaisi, vaikuttaa aika pakkomielteiseltä.
En käytä villasukkia eikä meillä syödä näkkäriä. Ravintolatasoisen 5 ruokalajin illallisen osaan tehdä ilman reseptejä joten ei ole tarpeen käydä ulkona syömässä. Säälin sinua.
Mä syön sitä ruokaa mitä olen itse kasvattanut tontillani. Ruokamenoihin menee 0 euroa kuussa.
Eikä tarvitse olla villasukissa kun lämmitän taloni puulla minkä olen itse kasvattanut, kaatanut, sahannut ja hakannut.
Vituttaako AP?
Syön enemmän kuin sinä mutta paino pysyy hyvin kurissa fyysisen työn takia.
Ja muistutan vielä että se nollan euron pyörylä menee sitä rahaa ruokaan.
Rauhotu hyvä mies ja ota suklaata!
En ymmärrä jutun pointtia. 700 euroa kuussa ruokaan on vähän.
Mikä ruisleipä maksaa euron/pala?
Jaa. Mä taas tykkään kokkailla, ja ruokin kolmehenkisen perheeni 400 eurolla kuussa (sis. kempparit). Molemmat aikuiset syödään kotona 2 lämmintä ateriaa päivässä, teini yhden. Juurikaan ei katsella kaupassa hintoja, ruokarajoitteissa on riittämiin muistamista. Sienet haetaan itse. (Suppikset 200 g S-marketissa 7,15 € 😲).
Ja epäilijöille tiedoksi että kyllä, syön todella yhden parsakaalin illalliseksi ja sen viiden euron lohipalan kokonaan. Oletteko kuullut että kalaa pitäisi syödä 3-4 kertaa viikossa ja kasviksilla pitäisi täyttää lautanen?