Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

THL opastaa nuoria käyttämään kannabista!

Vierailija
16.10.2017 |

https://yle.fi/uutiset/3-9874646 Niin sitä pitää.. Oikein listattu miten tulee toimia. Ihme ettei diilereiden yhteystietoja sentään ole listattu.

Kommentit (67)

Vierailija
41/67 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannabisnistit täytyisi laittaa venäläiseen vieroitukseen. Ja laitetaankin vielä.

Vierailija
42/67 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei toimi vaihtoehtona viinalle. Täysin erilainen vaikutus. Lisäksi hamppu Suomessa tutkimuksessa kävi ilmi, että eniten kannabista käyttävät myös joivat eniten. Näin myös lähipiirissäni. Tupakan ja viinan kiroista vaahtoavat pilvenpolttajat juovat usein itsekin ja jotkut jopa sekoittavat tuota tupakkaa kannabiksen sekaan. Todella loogista toimintaa. Pyytäisinkin tällaisia henkilöitä olemaan hiljaa, niin se laillistuminenkin olisi tulevaisuudessa mahdollista.

No minä käytän viinaa enää 2-3 kertaa vuodessa kun ennen join joka viikonloppu eli 52 kertaa puolen litran pullon raakaa viinaa. Pitää varmaan palata viinaan sitten kun tämä ei sinulle kelpaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/67 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei toimi vaihtoehtona viinalle. Täysin erilainen vaikutus.

Kannabis toimii todella hyvin vaihtoehtona. Sitä on käytetty myös alkoholivieroitukseen.

Vaikutus tosiaan erilainen, paljon parempi. Ei erilaisuus ole sama asia kuin huonompi.

Vierailija
44/67 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukkuluuruumies1973 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totuus on tämä: suurin osa kannabista vastustavista ihmisistä ei ole koskaan kokeillut kannabista, eivät tiedä siitä hölkäsen pöläystä ja uskovat siihen pelotteluun perustuvaa valistusta.

Minä olin myös ennen kannabisvastainen, koska luulin että se on verrattavissa heroiiniin. Sitten selvitin faktat, kokeilin kannabista ja tajusin, että eihän tämä olekaan niin paha mitä muut väittää.

Ehkei, mutta suurin osa ihmisistä alkaa vähitellen näkemään katukuvassa miten tämä huumepromoaminen on alkanut tehoamaan nuorten keskuudessa. Luitko myös ylen kirjoittaman jutun Tampereen keskustasta ja niistä huumeissa pyörivistä nuorista? Entä niistä yhä useammasta jopa 12 vuotiaasta käyttäjästä? Vai miltä vaikutti juttu niiden pikkulasten/vauvojen huumeita käyttävistä äideistä? Meinasivat ihan jopa lopettaa käytön. Sehän olisi varmaan harmillista, jos niin kävisi?

Huumeita promoavat ovat vastuussa jokaisesta nuoresta joka aloittaa ja tuohutuu. Koska osa heistä sairastuu ja tuhoutuu tai jopa kuolee. Teidän myönteisyytenne lisää käyttäjien määrää. Kuten olemme nähneet. Mitä myönteisempi asenne on kehittynyt sitä useampi on alkanut käyttämään. Koska sitähän te vissiin haluatte. Kaikki vaan huumekoukkuun ja käyttäjiksi.

Huumeiden promoaja on tappaja ja teidän jäljiltänne syntyy tuskaa ja kärsimystä. Kysy vaikka ihan keneltä tahansa huumeille omaisen menettäneeltä omaiselta. Ja se ettet sinä ole tuhoutunut, se ei poista kuinka moni muu on. Mene vaikka sinne asemalle katsomaan.

Joten jos haluat tuhota itsesi, niin ole hyvä, mutta säästä edes ne jotka eivät ole aloittaneet ja joiden ei edes tarvitse aloittaa ja lopeta se promoaminen.

Te huumepromoajat olette yhtä pahoja kuin välittäjät.

Alinta saastaa.

Ei kannattaisi ottaa kaikkia juttuja ihan tosissaan. Ymmärrätkö sinä edes, että viina on kovan luokan huume?

Eli meinaatko, ettei huumekoukussa olevia vastasyntyneitä ole edes olemassa? Vai oikeasti ei ainoatakaan 13 vuotiasta käytä huumeita?

Mutta kai sinä ymmärsit ettei minun tekstini ollut mikään viinaapromo?

Teidän huumepromoaminen on saanut monet (hölmöt) nuoret aloittamaan vakavilla seurauksilla. Eikä se muuksi muutu, vaikka viina on vaarallista ja rasva lihottaa.

Tässä ketjussa keskustellaan KANNABIKSESTA. Kannabisriippuvaisia vauvoja ei ole olemassakaan.

Lisäksi nuo jutut huumeita käyttävistä lapsista on vahvasti liioiteltua kauhupropagandaa. Ovat korkeintaan polttaneet pilveä muutaman kerran. Luuletko, että diilerit myyvät lapsille huumeita? Diilerit haluavat RAHAA. Lapsilla ei ole tuloja kun eivät käy duunissakaan. Mieti nyt vaikka Hollantia. Siellä pilveä on saanut ostaa yli 40 vuotta eikä siellä mitään riippuvaisia lapsia ole! Lopeta siis sekoilusi.

Ei nykyajan lapsilla ole rahaa? Millä ne ne pörinäjuomansa ostavat? Vai onko niissä pissiä vaan purkiin kustuna? Kyllä Suomessa on koukussa olevia lapsia ja nuoria. Suomessa on nuoren huomattavasti helpompaa saada huumeita kun töitä. Varsinkin monella pikkupaikkakunnalla. Juuri oli juttua kuinka poliisi oli nostanut ilmiön edessä kätensä ja keskittyy lähinnä myyjiin, kun käyttäjiä on niin paljon.

Diilerit myyvät kaikille, jotka haluavat ostaa. Eivät he mitään hyväntahtoisia moraalinvartijoita ole.

Vierailija
45/67 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totuus on tämä: suurin osa kannabista vastustavista ihmisistä ei ole koskaan kokeillut kannabista, eivät tiedä siitä hölkäsen pöläystä ja uskovat siihen pelotteluun perustuvaa valistusta.

Minä olin myös ennen kannabisvastainen, koska luulin että se on verrattavissa heroiiniin. Sitten selvitin faktat, kokeilin kannabista ja tajusin, että eihän tämä olekaan niin paha mitä muut väittää.

Ehkei, mutta suurin osa ihmisistä alkaa vähitellen näkemään katukuvassa miten tämä huumepromoaminen on alkanut tehoamaan nuorten keskuudessa. Luitko myös ylen kirjoittaman jutun Tampereen keskustasta ja niistä huumeissa pyörivistä nuorista? Entä niistä yhä useammasta jopa 12 vuotiaasta käyttäjästä? Vai miltä vaikutti juttu niiden pikkulasten/vauvojen huumeita käyttävistä äideistä? Meinasivat ihan jopa lopettaa käytön. Sehän olisi varmaan harmillista, jos niin kävisi?

Huumeita promoavat ovat vastuussa jokaisesta nuoresta joka aloittaa ja tuohutuu. Koska osa heistä sairastuu ja tuhoutuu tai jopa kuolee. Teidän myönteisyytenne lisää käyttäjien määrää. Kuten olemme nähneet. Mitä myönteisempi asenne on kehittynyt sitä useampi on alkanut käyttämään. Koska sitähän te vissiin haluatte. Kaikki vaan huumekoukkuun ja käyttäjiksi.

Huumeiden promoaja on tappaja ja teidän jäljiltänne syntyy tuskaa ja kärsimystä. Kysy vaikka ihan keneltä tahansa huumeille omaisen menettäneeltä omaiselta. Ja se ettet sinä ole tuhoutunut, se ei poista kuinka moni muu on. Mene vaikka sinne asemalle katsomaan.

Joten jos haluat tuhota itsesi, niin ole hyvä, mutta säästä edes ne jotka eivät ole aloittaneet ja joiden ei edes tarvitse aloittaa ja lopeta se promoaminen.

Alinta saastaa.

Ei kannattaisi ottaa kaikkia juttuja ihan tosissaan. Ymmärrätkö sinä edes, että viina on kovan luokan huume?

Eli meinaatko, ettei huumekoukussa olevia vastasyntyneitä ole edes olemassa? Vai oikeasti ei ainoatakaan 13 vuotiasta käytä huumeita?

Teidän huumepromoaminen on saanut monet (hölmöt) nuoret aloittamaan vakavilla seurauksilla. Eikä se muuksi muutu, vaikka viina on vaarallista ja rasva lihottaa.

Tässä ketjussa keskustellaan KANNABIKSESTA. Kannabisriippuvaisia vauvoja ei ole olemassakaan.

Lisäksi nuo jutut huumeita käyttävistä lapsista on vahvasti liioiteltua kauhupropagandaa. Ovat korkeintaan polttaneet pilveä muutaman kerran. Luuletko, että diilerit myyvät lapsille huumeita? Diilerit haluavat RAHAA. Lapsilla ei ole tuloja kun eivät käy duunissakaan. Mieti nyt vaikka Hollantia. Siellä pilveä on saanut ostaa yli 40 vuotta eikä siellä mitään riippuvaisia lapsia ole! Lopeta siis sekoilusi.

Käytännössä äidin maidossa on ihmisen elimistölle omia kannabinoideja jotka edistävät näläntunnetta eli tavallaan vauvat ovat riippuvaisia äidin elimistön tuottamille omille luonnollisille kannabinoideille joita on myös äidin äidin maidossa. Ihmisen elimistössä on oma kannabinoidinen järjestelmä, johon lääkinnällinen kannabiksen käyttökin perustuu.

https://fi.wikipedia.org/wiki/Anandamidi

Siistiä! Nyt promoat huumeita jo imettäville äideillekin.

Vierailija
46/67 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei toimi vaihtoehtona viinalle. Täysin erilainen vaikutus. Lisäksi hamppu Suomessa tutkimuksessa kävi ilmi, että eniten kannabista käyttävät myös joivat eniten. Näin myös lähipiirissäni. Tupakan ja viinan kiroista vaahtoavat pilvenpolttajat juovat usein itsekin ja jotkut jopa sekoittavat tuota tupakkaa kannabiksen sekaan. Todella loogista toimintaa. Pyytäisinkin tällaisia henkilöitä olemaan hiljaa, niin se laillistuminenkin olisi tulevaisuudessa mahdollista.

Minun lähipiirissäni (työssäkäyviä keskiluokkaisia nelikymppisiä) taas ei käytetä alkoholia lainkaan tai käytetään vain vähän, ja pössytellään 3-4 kertaa vuodessa. Tuskin ollaan ainoita?

Vierailija
47/67 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marijuana, kannabis, pilvi, dänkki, myssy ja tötsy... kaikki nuo ja muillakin nimikkeillä samaa tarkoittavaa asiaa eli marijuana, ei kuulu ihmiskuntaan!

Vierailija
48/67 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alinta saastaa.

Ei nykyajan lapsilla ole rahaa? Millä ne ne pörinäjuomansa ostavat? Vai onko niissä pissiä vaan purkiin kustuna? Kyllä Suomessa on koukussa olevia lapsia ja nuoria. Suomessa on nuoren huomattavasti helpompaa saada huumeita kun töitä. Varsinkin monella pikkupaikkakunnalla. Juuri oli juttua kuinka poliisi oli nostanut ilmiön edessä kätensä ja keskittyy lähinnä myyjiin, kun käyttäjiä on niin paljon.

Diilerit myyvät kaikille, jotka haluavat ostaa. Eivät he mitään hyväntahtoisia moraalinvartijoita ole.

Lapset ei varmasti ole mikään iso kohderyhmä. Yrität vaan sotkea tätä asiaa tuomalla mukaan lapset ja paheksuntasi vaikka laillistamisessa on kyse aikuisten oikeuksista. Kalja ja siideri ne on, joilla lapset huumeensa aloittavat.

Vierailija
49/67 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huumeet muodostuvat aina ongelmaksi silloin, jos ihmisellä on taipumus riippuvuuteen, heikot sosiaaliset olot ja muita altistavia tekijöitä. Olen se akateeminen kolmekymppinen, joka trippailee sienillä ulkomailla ollessaan. Minulla oli sekä vaikea lapsuus päihdevanhempien kanssa että rikkinäinen nuoruus. En missään vaiheessa kuitenkaan ole ollut riippuvainen päihteistä, ja nyt tosiaan se maltillinenkin viinaksien juominen on loppunut kokonaan, kun jostain syystä sienitripin jälkeen ei tehnyt mieli.

Alkoholi tuhoaa varmemmin kuin suuri osa huumeeksi luokitelluista aineista. Huume- tai ylipäänsä päuihdeongelmaa pitäisi lähteä ratkomaan ihmisten sosiaalisten olojen kautta. Osalle kehittyy riippuvuus ihan oloista riippumatta, ja siitäkään on turhaa syyttää ihmisiä, jotka aktiivisesti kampanjoivat laillistamisen puolesta. 

Kauhukuvien maalailijat: Portugalissa huumeiden käyttö, minkä vain huumeiden, ei ole rangaistavaa. Mitä siitä seurasi? Vähemmän huumeongelmia, kun ihmiset, joille huumeet ovat riippuvuus, uskaltavat hakea apua. Hollanti elää ja voi hyvin laillisen kannabiksen ollessa saatavilla helposti. Jne.

Huumeet eivät ole se paha, vaan asiat, jotka ajavat ihmisen riippuvuuteen. Minä olen yksi niistä, jotka eivät missään oloissa tule juopoiksi tai narkkareiksi: apua pitäisi kohdistaa heille, jotka edustavat toista ääripäätä, päihdevalinnasta riippumatta. Kossu ei ole parempi tapa tappaa itsensä kuin subutex. 

Vierailija
50/67 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

http://kolttonen.fi/blog/2017-07-22.html

Voiko viinan korvata pilvellä?

No voi. Ja kannattaa..tulee sivuvaikutuksena ehkä mässyt eli nälkä. Holista karmea krapula. Ehkäpä myös toilailtua tulee toisinkuin pilvessä.. eikä tule tapeltua eikä märistyä jne.. Mutta laiton, niin joo, kiinnijääminen paljon pahempi riski kuin itse käyttö.

Vierailija
51/67 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannabisnistit täytyisi laittaa venäläiseen vieroitukseen. Ja laitetaankin vielä.

Ja sinunlaiset sivistyskoulutukseen:)

Vierailija
52/67 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jopas on keskustelu. Thl:n ohje on verrattavissa A-klinikan toiminta-ohjeisiin joissa kerrotaan että muistetaan käyttää pihtaita neuloja ja niitä myös jaetaan käyttäjille. A-klinikkako myös kannustaa päihteiden käyttöön? Tarkoituksen ain ennaltaehkäistä esim. Hepattiittejä ja hiv tartuntoja.

Thl:n ajatus on että rurha sulkea silmiä toriudelta. Kannabista käytetään ja piste. Laillisesti tai laittomasti. Tässä ohjeet turvalliseen käyttöön (kerta ohjeet on otettu Amerikkalaisesta turkimusjulkaisusta ja sieltä suomennettu suoraan, ei suomeen täysin soveltuvia ohjeet olekaan, esim. Leivonta vs polttelu).

Itse nuorena poltin kannabista ja marihuanaa. otin myös sieniä pari kertaa. Aikuisena en ole enää käyttänyt alkoholia vahvempaa. Ei syntynyt päihderiippuvaisia lapsia tai me vanhemmat ei käytetä rahaa huumeisiin, piikitetä itseämme tms.

Sinällään olen kiitollinen kokemuksilleni. Eräskin sienitrippi auttoi pois pahasta jamasta elämässä, auttoi näkemään huonon elämäntilanteen erilaisin silmin. Tais olla mun vika sienitrippi elämässä muutenkin.

Vierailija
53/67 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkoittaako se, että jos joku päide ei "ei ole niin paha" sitä, että sen käyttö olisi suositeltavaa tai terveyttä edistävää? 

Vierailija
54/67 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoittaako se, että jos joku päide ei "ei ole niin paha" sitä, että sen käyttö olisi suositeltavaa tai terveyttä edistävää? 

Sanoinko minä niin?

Vierailija
55/67 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitenkäs sen heroiinin kanssa? Joko olet selvittänyt faktat ja kokeillut vai vieläkö valistuksen ja elokuvien luomat mielikuvat jylläävät päässäsi?

En ole kokeillut, en ole selvittänyt faktoja. En todellakaan halua piikittää itseeni yhtään mitään.

Vierailija
56/67 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenterveys- ja päihdeongelmainen "uskovainen" pahoinpitelee poikansa mielisairaaksi ja syyttää lopulta kannabista omista teoistaan.

"Saitte tänään käsityksen Raakkunan faijasta, Joka on aina mua sortanut, mun teini iästä asti. Kun ei edes hyvästä yrityksestäni huolimatta, voinut ÄIJÄ koskaan olla asiallinen ja mukava. Vaan koitti mun omia ajatuksia muuttaa omiensa kaltaiseksi, ja valtaansa aina mun yli pommittaa. Sitä on kestänyt pojat kuulkaa näihin päiviin asti, vaikka ikää on mulla about 50v. Ja lopulta se tais tajuta, minkälainen HÖLMÖ se on asenteessaan ollutkaan. Kun ainoaa Esikois poikaa on ainoastaan valtansa alle sovittaa. Vai voinko iloita tästäkään. Sillä vähän käy sääliks jo äijää, vaikka vieläkin se nyrkit pystyssä mun edessä heristelee, ja olis tosi tyytyväinen jos poliisit sai syyn mut pidättää. SAASTA! "

Vierailija
57/67 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielenterveys- ja päihdeongelmainen "uskovainen" pahoinpitelee poikansa mielisairaaksi ja syyttää lopulta kannabista omista teoistaan.

"Saitte tänään käsityksen Raakkunan faijasta, Joka on aina mua sortanut, mun teini iästä asti. Kun ei edes hyvästä yrityksestäni huolimatta, voinut ÄIJÄ koskaan olla asiallinen ja mukava. Vaan koitti mun omia ajatuksia muuttaa omiensa kaltaiseksi, ja valtaansa aina mun yli pommittaa. Sitä on kestänyt pojat kuulkaa näihin päiviin asti, vaikka ikää on mulla about 50v. Ja lopulta se tais tajuta, minkälainen HÖLMÖ se on asenteessaan ollutkaan. Kun ainoaa Esikois poikaa on ainoastaan valtansa alle sovittaa. Vai voinko iloita tästäkään. Sillä vähän käy sääliks jo äijää, vaikka vieläkin se nyrkit pystyssä mun edessä heristelee, ja olis tosi tyytyväinen jos poliisit sai syyn mut pidättää. SAASTA! "

Näin syntyi Irti Huumeista ry.

Vierailija
58/67 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

DEA poistanut valheita kannabiksesta nettisivuiltaan.

http://www.safeaccessnow.org/iqa_victory

“The DEA’s removal of these popular myths about cannabis from their website could mean the end of the Washington gridlock” said Steph Sherer, Executive Director of Americans for Safe Access. “This is a victory for medical cannabis patients across the nation, who rely on cannabis to treat serious illnesses. The federal government now admits that cannabis is not a gateway drug, and doesn’t cause long-term brain damage, or psychosis. While the fight to end stigma around cannabis is far from over, this is a big first step.”

DEA:n sivuilla oli väitteitä, että kannabis on porttihuume, aiheuttaa älykkyyden laskua aikuisilla, psykooseja ja keuhkosyöpää.

“DEA:n tekemät yleisten myyttien korjaukset kotisivuillaan voi olla merkki Washingtonin umpikujan avautumisesta. Tämä on voitto kaikille kansakunnan kannabista käyttäville potilaille, joille kannabis merkitsee helpotusta vakavaan sairauteen. Liittovaltio myöntää nyt, että kannabis ei ole porttihuume, ei aiheuta aivovaurioita eikä psykooseja. Vaikka kamppailu kannabiksen ympärille lyödyn stigman poistamiseksi ei ole läheskään ohi, on tämä yksi merkittävä askel", ASA:n toiminnanjohtaja Steph Sherer selittää.

Lain täytäntöönpanon ylimpänä valvojana Jeff Sessionsilla pitää olla käytettävissään tieteellisesti todennettu tietopohja, jotta hän kykenee tekemään perusteltuja päätöksiä liittovaltion huumelakien täytäntöönpanosta. ASA jatkaa kampanjointiaan DEA:n jakaman informaation oikaisemiseksi.

Lähde: Forbes 3.1.2017, Huffington Post 19.1.2017, ArcView Market Research: The State Of Legal Marijuana Markets, The Free Thought Project 13.1.2017, Washington Post 11.1.2017, MPP 6.2.2017, Monitoring Health Concerns Related to Marijuana in Colorado: 2016., Toke Signals 10.2.2017, MassRoots 8.2.2017, Anthony A. Braga, Desiree Dusseault: Can Homicide Detectives Improve Homicide Clearance Rates? Crime & Delinquency 25.11.2016. , MSN 9.2.2017, EAZE tiedote

Alkaa valehtelun aika loppua kun kannabista eniten maailmassa vastustanut järjestö on nyt valheensa myöntänyt. Suomessa tietysti kannabisvastaiset ”opetuslapset” jatkavat samojen juttujen jankuttamista.

Miksi jaat vanhentuneita uutisia? DEA on uuden hallinnon alaisena palannut vanhalle kovalle linjalle, eikä Sessions ole enää puikoissa.

Laitatko sen linkin joka todistaa väitteesi vai et?

Vierailija
59/67 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli opiskeluaikoina kolmisen vuotta lääkisläinen, joka oli ehdoton absolutisti mitä tuli alkoholiin mutta pajautti silloin tällöin. Perusteli päätöstään "ihan vain koulutuksen alkeidenkin tuomalla tietoisuudella".

Tänään on LT, ja kuulemma edelleen yrttisätkää ne harvat kerrat vuodessa kun on sätkäilläkseen.

Argumentum ad auctoritatem, eräs perustavanlaatuinen argumentointivirhe.

No en tiedä, se oli hänen oma ratkaisunsa & selityksensä kun kummastelin etten nähnyt hänen koskaan ottavan edes yhtä olutta.

Itse olen pinttyneen perinteinen wiskisieppo joka silloin tällöin hairahtuu rommiakin naukkailemaan, joten tuskin meikäläinen on ensimmäisenä hihhuloimassa yrtin vapauttamisen puolesta. Sen sijaan skottiviskin verovapauden puolesta voisikin jo innostua...

Ei me pilven laillistajat olla pakottamassa ketään polttamaan tai luopumaan viinasta. Me haluamme vaan laillistaa tämän terveellisemmän VAIHTOEHDON viinahuumeelle. Tästä on kyse.

Ette tietenkään, mutta promoalla huumeita ja muokkaamalla ilmapiiriä myönteiseksi olet aikaansanut sen, että monet nuoret kokevat ettei huumeet ole mitään ja aloittavat käytön. Sitten nämä samat nuoret saavat lapsia ja jatkavat niitä huumeiden käyttämistä. Tästäkin on kyse. Siis siitä 3 lapsen äidistä joka piikittää tai pössyttelee kun ne tenavat katselevat pikkukakkosta. Isä, jonka rahat menee huumeisiin. Huumeilla ja niiden laillistamisella on vähän laajempi vaikutus, kun sinun laillisten vaihtoehtojesi lisääminen juuri sen sinun pääsi sekoittamiselle.

Kun päästäisi sen verran eteenpäin keskustelussa että kannabis ei olisi synonyymi huumeille. Se on yksi aine ja niin vähähaittainen että sen pitäisi olla jo laillista. 

Vierailija
60/67 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli opiskeluaikoina kolmisen vuotta lääkisläinen, joka oli ehdoton absolutisti mitä tuli alkoholiin mutta pajautti silloin tällöin. Perusteli päätöstään "ihan vain koulutuksen alkeidenkin tuomalla tietoisuudella".

Tänään on LT, ja kuulemma edelleen yrttisätkää ne harvat kerrat vuodessa kun on sätkäilläkseen.

Argumentum ad auctoritatem, eräs perustavanlaatuinen argumentointivirhe.

Eli ihmisten kokemuksilla asioista ei ole merkitystä, ainakaan jos ihminen on sinua enemmän koulutettu?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän seitsemän