Heittäkää jotain veikkauksia, missä pinsettini ovat?
Niiden pitäisi olla meikkipussissa, mutten löydä niitä sieltä, en vessan kaapista enkä kylpytakin taskusta.
Kommentit (31)
Sohvalla tai sängyssä. Ne on tippunu kylpytakin taskusta sinne jonnekki tyynyjen, patjojen tai peittojen väliin.
Löysin omani juuri kylppärin pesuainekaapista...
Sohvatyynyjen välissä. Kaikki on aina sohvatyynyjen välissä. Jos joskus hukkaan lapseni kauppareissulla, katson ensin sohvatyynyjen välistä.
Kylppärin kaapissa ne on silti, alimmalla hyllyllä siinä etureunan alla.
Tuolilla olevien vaatteiden joukossa.
Oi, kadottaako joku muukin pinsetit. Just mietin, kun viimeksi etsin parhaita pinsettejäni, että on se kumma, kun ne kuljettelee ties minne.
Minulla on löytynyt, kun olen rukoillut 😄
Miehesi käyttänyt työkaluna? Kysy siltä.
On voinut myös luiskahtaa vessan peilikaapin väleihin
Vierailija kirjoitti:
Tuolilla olevien vaatteiden joukossa.
Oi, kadottaako joku muukin pinsetit. Just mietin, kun viimeksi etsin parhaita pinsettejäni, että on se kumma, kun ne kuljettelee ties minne.
Minulla on löytynyt, kun olen rukoillut 😄
Olikohan se joku Jeesuksen opetus, otti ne ja palautti vasta katumusharjoituksen jälkeen. Jospa oppisit pitämään tavaroistasi huolen.
Ja ap:lle, oikeasti tavarat löytyvät siten että menet makuulle lattialle ja mietit rauhassa ja liikkumatta että mitä sellaista olet viimeksi tehnyt, jossa olet tarvinnut pinsettejä. Todennäköisesti se on jotain mitä et usein tee ja sinulla ei ole rutiinia. Ottanut tikun pois sormesta?
Mä löysin omat pinsettini sängyn sälepohjaan jumiutuneina, kun me ostettiin uudet patjat ja otettiin vanhat pois. Ilmeisesti ne oli vanhojen patjojen välistä lirahtaneet sängyn pohjalle ja jääneet sinne jumiin. Ei ihme siis etteivät olleet tulleet vastaan lakanoita vaihtaessa, petareita pestessä ja lattiaa sängyn alta siivotessa. En tiedä miten kauan ne olivat siellä sälepohjassa olleet, mutta olin jo ehtinyt uudet pinsetit ostaa ja myös hukata siinä välissä.
Nykyisin mulla on kolmet pinsetit, yhdet vessan laatikostossa, yhdet meikkipussissa ja yhdet toistaiseksi hukassa. Oletan niiden kyllä putkahtavat vastaan jossain vaiheessa.
Liimasit ne otsaasi kun koitit säätää ripsiäsi aamulla, siinä ne on olleet koko työpäivän.
Olet käyttänyt niitä jossain muualla, kuin missä yleensä käytät ja ne on jääneet sinne. Kenties onkinut jotain jostain paikasta, johon sormilla ei ylety, tai sormet ei mahdu? Vaikkapa pyydystänyt pudonnutta pientä osaa jostain väliköstä? Television tai radion päällä, tai takana? Ompelukonelaatikossa, tai lankalaatikossa? Ikkunalaudalla?
Teini lainannut? Mun POIKA 13v pöllii välillä 😀
Multa on vuosikymmenien aikana hävinnyt aika monet pinsetit. En käytä muuhun kuin kulmiin. Niillä on pakko olla oma musta aukko.
Peuhatkaapa joskus läpi miehenne työkaluvarastot. Sieltä löytyy todennäköisesti pinsettien ohella muutakin kadottamaanne tavaraa.
Samassa paikassa minne minunkin pinsettini katoavat 😊
Onko meikkipussissa vuori? Ne on nimittäin siellä pussissa, vuorissa on reikä ja ne on sujahtanut siitä sisään.
Pesukoneen ja seinän välissä, aika takana.
Etsi niitä jostain missä on yleensä hyvä valaistus.