Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Heittäkää jotain veikkauksia, missä pinsettini ovat?

Vierailija
16.10.2017 |

Niiden pitäisi olla meikkipussissa, mutten löydä niitä sieltä, en vessan kaapista enkä kylpytakin taskusta.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi niitä jostain missä on yleensä hyvä valaistus.

Vierailija
2/31 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maton alla. Vasemmassa reunassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurajoen pohjassa

Vierailija
4/31 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sohvalla tai sängyssä. Ne on tippunu kylpytakin taskusta sinne jonnekki tyynyjen, patjojen tai peittojen väliin.

Vierailija
5/31 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin omani juuri kylppärin pesuainekaapista...

Vierailija
6/31 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsilaukussa

Vierailija
7/31 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sohvatyynyjen välissä. Kaikki on aina sohvatyynyjen välissä. Jos joskus hukkaan lapseni kauppareissulla, katson ensin sohvatyynyjen välistä.

Vierailija
8/31 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylppärin kaapissa ne on silti, alimmalla hyllyllä siinä etureunan alla.

Vierailija
9/31 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolilla olevien vaatteiden joukossa.

Oi, kadottaako joku muukin pinsetit. Just mietin, kun viimeksi etsin parhaita pinsettejäni, että on se kumma, kun ne kuljettelee ties minne.

Minulla on löytynyt, kun olen rukoillut 😄

Vierailija
10/31 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi käyttänyt työkaluna? Kysy siltä.

On voinut myös luiskahtaa vessan peilikaapin väleihin

Vierailija
11/31 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuolilla olevien vaatteiden joukossa.

Oi, kadottaako joku muukin pinsetit. Just mietin, kun viimeksi etsin parhaita pinsettejäni, että on se kumma, kun ne kuljettelee ties minne.
Minulla on löytynyt, kun olen rukoillut 😄

Olikohan se joku Jeesuksen opetus, otti ne ja palautti vasta katumusharjoituksen jälkeen. Jospa oppisit pitämään tavaroistasi huolen.

Ja ap:lle, oikeasti tavarat löytyvät siten että menet makuulle lattialle ja mietit rauhassa ja liikkumatta että mitä sellaista olet viimeksi tehnyt, jossa olet tarvinnut pinsettejä. Todennäköisesti se on jotain mitä et usein tee ja sinulla ei ole rutiinia. Ottanut tikun pois sormesta?

Vierailija
12/31 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä löysin omat pinsettini sängyn sälepohjaan jumiutuneina, kun me ostettiin uudet patjat ja otettiin vanhat pois. Ilmeisesti ne oli vanhojen patjojen välistä lirahtaneet sängyn pohjalle ja jääneet sinne jumiin. Ei ihme siis etteivät olleet tulleet vastaan lakanoita vaihtaessa, petareita pestessä ja lattiaa sängyn alta siivotessa. En tiedä miten kauan ne olivat siellä sälepohjassa olleet, mutta olin jo ehtinyt uudet pinsetit ostaa ja myös hukata siinä välissä.

Nykyisin mulla on kolmet pinsetit, yhdet vessan laatikostossa, yhdet meikkipussissa ja yhdet toistaiseksi hukassa. Oletan niiden kyllä putkahtavat vastaan jossain vaiheessa.

Vierailija
13/31 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liimasit ne otsaasi kun koitit säätää ripsiäsi aamulla, siinä ne on olleet koko työpäivän.

Vierailija
14/31 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet käyttänyt niitä jossain muualla, kuin missä yleensä käytät ja ne on jääneet sinne. Kenties onkinut jotain jostain paikasta, johon sormilla ei ylety, tai sormet ei mahdu? Vaikkapa pyydystänyt pudonnutta pientä osaa jostain väliköstä? Television tai radion päällä, tai takana? Ompelukonelaatikossa, tai lankalaatikossa? Ikkunalaudalla? 

Vierailija
15/31 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teini lainannut? Mun POIKA 13v pöllii välillä 😀

Vierailija
16/31 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa on vuosikymmenien aikana hävinnyt aika monet pinsetit. En käytä muuhun kuin kulmiin. Niillä on pakko olla oma musta aukko.

Vierailija
17/31 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peuhatkaapa joskus läpi miehenne työkaluvarastot. Sieltä löytyy todennäköisesti pinsettien ohella muutakin kadottamaanne tavaraa.

Vierailija
18/31 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samassa paikassa minne minunkin pinsettini katoavat 😊

Vierailija
19/31 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko meikkipussissa vuori? Ne on nimittäin siellä pussissa, vuorissa on reikä ja ne on sujahtanut siitä sisään.

Vierailija
20/31 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesukoneen ja seinän välissä, aika takana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan viisi