Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Analysoikaa minua

Raksakundi
16.10.2017 |

Olen 34 vuotias mies Uudeltamaalta. Olen elänyt viimeiset 6 vuotta työttömänä, tehden pimeitä rakennustöitä. Elämässäni pääpaino on ollut kuntoilussa. En ole mikään lihaksista muodostuva kasa, vaan minulla on enemmänkin sellainen lihaksikas kestävyysurheilijan vartalo.

En käytännössä välitä toisista ihmisistä tai heidän mielipiteistä pätkääkään. Naisia minun ei koskaan tarvitse etsiä. Kun käyn kaupassa, hymyilen ihmisille ja etenkin hyvännäköisille naisille. Olen kerrankin löytänyt seksiseuraa hedelmäosastolta.

En meinaa jatkossakaan alkaa elämään yhteiskunnan tukirankana, vaan nostan tukia, kaikki mitkä irti lähtee ja teen samalla pimeitä rakennustöitä. Kun yhteiskunta maksaa vuokrani ja antaa minulle hiukan yli satasen viikossa viikkorahaa, on perustoimeentuloni turvattu. Se 3400 euroa, jonka rakennustöistä saan, jää suurilta osin säästöön, koska meinaan muuttaa tulevaisuudessa jonnekin lämpöiseen maahan.

Nytkin minulla on piilossa rahaa noin 60 tuhatta. Sillä pystyisin helposti elämään ainakin 3 vuotta, jossakin lämpimässä, kun nostaisin samalla Suomesta työmarkkinatukea ja asumistukea. Tapani elää ei näy päällepäin. Enkä koskaan kerro lifestylestani kenellekkään kiinnijäämisen pelossa. Naiset kuitenkin rakastavat minua, koska olen hyvin innokas seksipuuhissa.

Onko minusta teidän mielestä jotakin vikaa? Kateellisten ja katkerien luomat ala-arvoiset kommentit jätän huomioimatta. Parhaimmat palkitsen seksillä.

Kiitos!

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä jaksa uskoa että joku nobody kertoo tällä saitilla 60 tonnin pimeestä valuutastaan. Next, mutta vinkkasin silti keissin Uudenmaan poliisipiiriin.

Vierailija
22/40 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä hyvin huomaa kuinka elämälleen ja muille ihmisille katkeria ja kateellisia yksilöitä on Suomi pullollaan. Surullista, mutta en muuta osannutkaan odottaa saitilta, joka on täynnä pyyleviä yksinhuoltajia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

homo

Vierailija
24/40 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raksakundi kirjoitti:

Täällä hyvin huomaa kuinka elämälleen ja muille ihmisille katkeria ja kateellisia yksilöitä on Suomi pullollaan. Surullista, mutta en muuta osannutkaan odottaa saitilta, joka on täynnä pyyleviä yksinhuoltajia.

Eli sulle ei kelvannut nämä analysoinnit. Olisi pitänyt vaan kehua :D Mutta jos ei sussa ole kehuttavaa kirjoitustesi perusteella, niin minkäs sille voi.

Vierailija
25/40 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raksakundi kirjoitti:

Mut surullista ei oo yläpeukuttaa itseään? Hyvin outo ketju, provokaation taso on matala ja hyökkäyskulma kummallisesti valittu. Seuraavaksi businessmies jolla on naikkonen joka markkinapaikalla?

Vierailija
26/40 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkäänlaista loogista analyysiä ei ilmaantunut. Pelkästään järjetöntä vuodatusta ja ihmettelyä miten joku rakennustyömies osaa kirjoittaa. Onko täällä lainkaan sivistyneitä ihmisiä?

Ja mikä ihmeen hyökkäyskulma? :D

Vierailija
27/40 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mjaa'a, vielä kun ihmiset oppisivat itsetunnon todellisen merkityksen. Hyvää itsetuntoa ei ole ylikorostunut itseluottamus, itsensä esittely ja kyvyillään tai omaisuudellaan retostelu. Se on nimenomaan huonon itsetunnon paikkausyritystä.

Jos ap on sitä, mitä väittää olevansa, niin narsistinen opportunisti tulee itselleni mieleen. Epäsosiaalisuuttakin on havaittavissa ja vähintäänkin passiivista aggressiivisuutta. Itsetunnon sekoittaminen itseluottamukseen aiheuttaa sen, ettei ap itse tunnista näitä piirteitä itsessään vaan luulee aggressiivisen itseluottamuksensa olevan hyvää itsetuntoa.

Vaan trollihan se tämäkin oli todellisuudessa. Toisaalta, kaikki kuvailemani piirteet sopivat kyllä klassiseen rölliinkin.

Vierailija
28/40 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klassinen itsetunto pohjautuu varmaan mielestäsi lapsuuteen ja siellä annettuun rakkauteen ja muuhun vastaavaan, joita hyödyntämällä sitten opiskellaan jokin ammatti ja perustetaan perhe avioliiton onnellisessa satamassa?

Kerro ihmeessä mitä mielestäsi on itsetunto ja itseluottamus. Patoutunutta ja passiivista aggressiivisuutta on jokaisessa yksilössä jonkin verran, jos et sitä tietänyt. En ole narsisti enkä mitään muutakaan mitä viestissäsi pohdit.

Olen erittäin taitava kuuntelija ja keskustelija, jos vastapuoli on yhtään sen arvoinen. Trolliksi kutsuminen osoittaa vain sen, että et kykene muuhun. Olisin halunnut järkevää analyysia mikä on johtanut elämänvalintoihini ym.

Vierailija
29/40 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on selvästi jotain asioita itsessäsi, joita teet mutta olet kuitenkin epävarma. Et olisi muuten tällaista aloitusta tehnytkään. Et voi täältä saada mitään syväanalyysia itsestäsi tietenkään. Olisiko joku psykologi sulle hyvä, jollet itse osaa analysoida ja ymmärtää itseäsi?

Vierailija
30/40 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset yleisesti pitävät miehiä epäsosiaalisina narsisteina ja itseään hyvin sosiaalisina kokonaisuuksina, joiden älykkyydellä mennään mensaan niin, että heilahtaa. Todellisuus on kuitenkin eri. Ihmiset ovat yksilöitä sukupuolesta riippumatta.

Puhutaan tasa-arvosta ja samaan aikaan naiset itse suorastaan haluavat samalla vanhoja arvoja, kuten Meetoo sössötys on tuonut esille. Naiset haluavat toisilta miehiltä suojelusta, kun joku mies koskettelee pakaroita. Eikö tasa-arvon kuulunut olla sitä, että miehet ja naiset ovat samalla viivalla? Joten hoitakoot itse asiansa, jos joku ei toivottu mies koskettelee.

Minä en usko sukupuolella olevan suurtakaan merkitystä muun kuin ajatusmaailman kanssa. Naisilla hormonitoiminta on täysin erilaista kuin miehillä ja se on suurin syy lähes järjettömään ja pakonomaiseen ajatteluun miesten pahuudesta. On totta, että me miehet olemme pohjiltamme häijyjä ja raakoja, koska evoluutio on tehnyt meistä sellaisia.

Olisi kiva lukea täältä jonkun järkevän ihmisen sielunmaailmaa, mutta se taitaa olla todella rumaa. Ja älykkäitä yksilöitä täällä ei taida minun lisäkseni olla ainuttakaan :(

Vierailija
31/40 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidät itseäsi ainakin erittäin taitavana kaikessa mitä itse arvostat. Oletko pohtinut mahdollisuutta, että oletkin keskiverto tai ehkä jopa keskivertoa huonompi? Mistä tiedät olevasi niin loistava ja ennen kaikkea, miksi parhaus juuri niissä asioissa on itsellesi tärkeää?

Miksi kaipaat analyysiä itsestäsi juuri nyt? Varsinkin kun omasta mielestäsi tunnet itsesi ja oman erinomaisuutesi niin hyvin? Vaihtoehtoja on oikeastaan kaksi. Joko joku on kolauttanut itseluottamustasi ja kaipaat paikka-aineita, ettei ne loputkin itsetunnon rippeet valu egoon tulleista rakosista ulos. Tai sitten syystä X halusit kuulla olevasi erinomainen. Ja koska nuo kaksi on oikeastaan ihan sama asia, ego kaipaa pönkitystä, niin voimme lisätä myös "röllin metsäpäivän" mukaan. Eli sulla oli tylsää ja halusit nähdä saatko mitään vipinää aikaan.

Itse miellän itsetunnon, daa, tunnoksi itsestä. Siksi miksi ihminen itse mieltää itsensä, oman arvonsa ja tietoisuudeksi omista kyvyistään, voimavaroistaan ja motiiveistaan. Suurin eheyttävä oivallus on se, kun ihminen ymmärtää olevansa itsessään saman arvoinen kuin muutkin, yleensä itsetunnon heikkous näkyykin juuri siinä aggressiivisena oman arvonsa puolustamisena. Jos sitä ei tunne, niin se tunne pitää suggestoida itselleen jatkuvalla hokemisella kuinka on hyvä, parempi, paras tai ainakin parempi kuin joku tietty "muu". Silloin kun itsetunto on balanssissa, niin se ei juurikaan heilahda vaikka paikalle saapuisi itsesuggestoija, joka ilmottaisi olevansa parempi. Okei, sitten niin :)

Vierailija
32/40 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raksakundi kirjoitti:

Naiset yleisesti pitävät miehiä epäsosiaalisina narsisteina ja itseään hyvin sosiaalisina kokonaisuuksina, joiden älykkyydellä mennään mensaan niin, että heilahtaa. Todellisuus on kuitenkin eri. Ihmiset ovat yksilöitä sukupuolesta riippumatta.

Puhutaan tasa-arvosta ja samaan aikaan naiset itse suorastaan haluavat samalla vanhoja arvoja, kuten Meetoo sössötys on tuonut esille. Naiset haluavat toisilta miehiltä suojelusta, kun joku mies koskettelee pakaroita. Eikö tasa-arvon kuulunut olla sitä, että miehet ja naiset ovat samalla viivalla? Joten hoitakoot itse asiansa, jos joku ei toivottu mies koskettelee.

Minä en usko sukupuolella olevan suurtakaan merkitystä muun kuin ajatusmaailman kanssa. Naisilla hormonitoiminta on täysin erilaista kuin miehillä ja se on suurin syy lähes järjettömään ja pakonomaiseen ajatteluun miesten pahuudesta. On totta, että me miehet olemme pohjiltamme häijyjä ja raakoja, koska evoluutio on tehnyt meistä sellaisia.

Olisi kiva lukea täältä jonkun järkevän ihmisen sielunmaailmaa, mutta se taitaa olla todella rumaa. Ja älykkäitä yksilöitä täällä ei taida minun lisäkseni olla ainuttakaan :(

Aaah tämä olikin naisviha-aloitus. Oisit heti kertonut.

Sille on muuten termikim, misogynia.

Vierailija
33/40 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raksakundi kirjoitti:

Huomaan, että sinulla ei ole psykologista osaamista edes diletanttipohjalta. Joudut tyytymään kulahtaneisiin miehiin, koska ulkonäkösi ei ole sellainen, että saisit hyväkuntoista ja itsestään huoltapitävää miestä, joka toimii miehekkäällä alalla ja tekee elämässä mitä itse haluaa. Se ei ole minun vikani.

Me miehet, jotka kuljemme omaa reittiämme elämässämme ilman äidin ohjausta, on monelle naiselle heikko kohta. Me saamme aina naisia ja usein hylkäämme heidät, kun parempi tulee vastaan.

Se on luonnollista valintaa, aina siihen asti kun viriiliteetti alkaa laskemaan ja joutuu pysähtymään aloilleen. Sitä minä en tule koskaan tekemään, vaan nain ja syön broileria loppuun asti :D

Oikein hyvää syksyä sinulle ja muista ostaa sieltä kodin anttilasta itsellesi stepperi :D

Siis - oliko tämä vastaus minulle? :D se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa... Tyypillistä, että jos omassa sielussa vihlaisee, aletaan heti haukkumaan toista (tässä tapauksessa vielä todella typerästi ja mielikuvituksettomaksi). :D 

Mun mies on mua 16 vuotta nuorempi ja käy salilla 5 kertaa viikossa. Hylkäsin edellisen mieheni 16 vuoden yhdessäolon jälkeen, koska en saanut kotona tarpeeksi seksiä. Se seikka, että nykyinen mieheni on fyysisesti hyvässä kunnossa ja seksuaalisesti tarpeeksi viriili pitääkseen minut tyydytettynä, ei poislue sitä tosiasiaa, että olen hänen kanssaan ennen kaikkea hänen persoonansa, en ulkonäkönsä tai rasvaprosenttinsa takia. 

Mut hei - onnea valitsemallasi tiellä! :D Ja - itsehän pyysit analysoimaan. Sitä saa mitä tilaa. Suosittelisin sulle ehkä kuitenkin psykologin kanssa juttelua. 

Vierailija
34/40 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä. Se koira älähtää, johon kalikka kolahtaa :D Vaikuttaa siltä, että olet tyyliin 36 vuotias ja poikaystäväsi 15 vuotias. Arvatenkin hän on jostakin Irakista, koska suomalaista miestä et saa :D "Hyvässä fyysisessä kunnossa" voidaan käsittää monella eritapaa :D

T. Raksakundi, joka on oikeasti hyvässä kunnossa ja ihan suomalainen komistus :D

Vierailija
35/40 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehehe, olet ihan vitun tyhmä. Tää oli provo, tai olet salannut nettiyhteytesi, ettei noita tietoja voida yhdistää sinuun. Tämäkin on kuitenkin Sanoma-omisteinen nettipalsta.

Vierailija
36/40 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hehehe, olet ihan vitun tyhmä. Tää oli provo, tai olet salannut nettiyhteytesi, ettei noita tietoja voida yhdistää sinuun. Tämäkin on kuitenkin Sanoma-omisteinen nettipalsta.

Taitaa olla siiderivalaalla taas ei-toivotun raskauden aiheuttama psykoosi päällä ;) Mielisairaita naisten tuottamia tekstejä on toisaalta kiva lukea. Kirjoita lisää :D

Vierailija
37/40 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet paskanjauhaja. 

Ei muuta analisoitavaa.

Vierailija
38/40 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa sitten säästää sitä rahaa jos meinaat pienellä eläkkeelläsi pärjätä.

Vierailija
39/40 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kilttimies" vähän provoilee.

Mutta siitä huolimatta pari kommenttia:

- 60 tonnia on ihan hemmetin pieni raha. Eihän sillä saa edes kunnon autoa. 4 k€ kuussa käteen on kyllä myös sen verran pienesti että eihän siitä tuon enempää säästöön jääkään. Laita nyt edes nuo pennosesi tuottamaan jotain niin saatat joskus vuosikymmenien kuluttua päästä hyviinkin ansioihin.

- Jos kuvittelee että jonkun työmarkkinatuen huijaaminen on jotenkin nokkelaa ajattelee kyllä aika pienesti. Siihen nyt kykenee jokainen jonna ja janne jos vaan osaa auttavasti lukea. Ne jotka pelin osaavat tietävät myös, että aikaa ei kannata tuhlata edes työkkärin lappujen täyttelyyn vaan johonkin oikeasti tuottavaan.

- Seksiseuraa saa kuka tahansa joka viitsii pysytellä jotakuinkin selvin päin ja avata suunsa silloin tällöin. Laatu kuitenkin ratkaisee, eikä laatunaista saa kehuskelemalla huijaavansa Kelalta tukiaisia.

Vierailija
40/40 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin piilotat kun tilisi tutkitaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kahdeksan