Analysoikaa minua
Olen 34 vuotias mies Uudeltamaalta. Olen elänyt viimeiset 6 vuotta työttömänä, tehden pimeitä rakennustöitä. Elämässäni pääpaino on ollut kuntoilussa. En ole mikään lihaksista muodostuva kasa, vaan minulla on enemmänkin sellainen lihaksikas kestävyysurheilijan vartalo.
En käytännössä välitä toisista ihmisistä tai heidän mielipiteistä pätkääkään. Naisia minun ei koskaan tarvitse etsiä. Kun käyn kaupassa, hymyilen ihmisille ja etenkin hyvännäköisille naisille. Olen kerrankin löytänyt seksiseuraa hedelmäosastolta.
En meinaa jatkossakaan alkaa elämään yhteiskunnan tukirankana, vaan nostan tukia, kaikki mitkä irti lähtee ja teen samalla pimeitä rakennustöitä. Kun yhteiskunta maksaa vuokrani ja antaa minulle hiukan yli satasen viikossa viikkorahaa, on perustoimeentuloni turvattu. Se 3400 euroa, jonka rakennustöistä saan, jää suurilta osin säästöön, koska meinaan muuttaa tulevaisuudessa jonnekin lämpöiseen maahan.
Nytkin minulla on piilossa rahaa noin 60 tuhatta. Sillä pystyisin helposti elämään ainakin 3 vuotta, jossakin lämpimässä, kun nostaisin samalla Suomesta työmarkkinatukea ja asumistukea. Tapani elää ei näy päällepäin. Enkä koskaan kerro lifestylestani kenellekkään kiinnijäämisen pelossa. Naiset kuitenkin rakastavat minua, koska olen hyvin innokas seksipuuhissa.
Onko minusta teidän mielestä jotakin vikaa? Kateellisten ja katkerien luomat ala-arvoiset kommentit jätän huomioimatta. Parhaimmat palkitsen seksillä.
Kiitos!
Kommentit (40)
Raksakundi kirjoitti:
Olen 34 vuotias mies Uudeltamaalta. Olen elänyt viimeiset 6 vuotta työttömänä, tehden pimeitä rakennustöitä. Elämässäni pääpaino on ollut kuntoilussa. En ole mikään lihaksista muodostuva kasa, vaan minulla on enemmänkin sellainen lihaksikas kestävyysurheilijan vartalo.
En käytännössä välitä toisista ihmisistä tai heidän mielipiteistä pätkääkään. Naisia minun ei koskaan tarvitse etsiä. Kun käyn kaupassa, hymyilen ihmisille ja etenkin hyvännäköisille naisille. Olen kerrankin löytänyt seksiseuraa hedelmäosastolta.
En meinaa jatkossakaan alkaa elämään yhteiskunnan tukirankana, vaan nostan tukia, kaikki mitkä irti lähtee ja teen samalla pimeitä rakennustöitä. Kun yhteiskunta maksaa vuokrani ja antaa minulle hiukan yli satasen viikossa viikkorahaa, on perustoimeentuloni turvattu. Se 3400 euroa, jonka rakennustöistä saan, jää suurilta osin säästöön, koska meinaan muuttaa tulevaisuudessa jonnekin lämpöiseen maahan.
Nytkin minulla on piilossa rahaa noin 60 tuhatta. Sillä pystyisin helposti elämään ainakin 3 vuotta, jossakin lämpimässä, kun nostaisin samalla Suomesta työmarkkinatukea ja asumistukea. Tapani elää ei näy päällepäin. Enkä koskaan kerro lifestylestani kenellekkään kiinnijäämisen pelossa. Naiset kuitenkin rakastavat minua, koska olen hyvin innokas seksipuuhissa.
Onko minusta teidän mielestä jotakin vikaa? Kateellisten ja katkerien luomat ala-arvoiset kommentit jätän huomioimatta. Parhaimmat palkitsen seksillä.
Kiitos!
Raksakundiksi kirjoitat hyvin. Pisteet siitä :) Muuten en arvosta sinua.
Olet kertakaikkisen ihana... näen sinusta päiväunia.
Korostat jutussasi kahta asiaa: fyysistä (mies)kuntoasi ja taloudellista tilannettasi. Kannattaa ehkä miettiä, mitä sulle jää jäljelle sitten, kun olet vanha. Pelkkä raha ei tuo onnea.
Mä en lukenut tuosta kuvauksesta mitään sun persoonasta, joten ehkä sillä saralla ei ole paljoa mainittavaakaan? Ja se kai voi olla ihan jees, ei kaikki ihmiset halua suuria persoonia elämäänsä.
Ja ei, en ole kateellinen enkä katkera - mutta pyysit analysoimaan :)
Hienoa, löysin Sinussa heti lähes vertaisen!
Analyysi: no way, en halua seksiä 34-vuotiaalta raksakundilta.
Parrakas nainen kirjoitti:
Olet sitten poikkeus ;)
Kuvauksia persoonastani ja luonteenpiirteistäni. Olen hyvin harkitsevainen. En pidä ihmispaljoudesta. Omaan hyvin korkean itsetunnon. Pystyn kävelemään alasti vaikka ihmisten keskellä, en häpeä vartaloani enkä seksuaalisuuttani. Luonteeltani olen hyvin avoin. Pidän huomion saamisesta. Arvostan enemmän lämpöä ja läheisyyttä kuin seksiä. En ole psykopaatti, koska tunnen empatiaa ja sympatiaa, mutta pystyn kuitenkin tarvittaessa ohittamaan nuo tunteet, jos tarve niin vaatii.
Kysyttävää?
Raksakundi kirjoitti:
Olet sitten poikkeus ;)
En muutenkaan pidä laumassa kulkevista lampaista, joten varmaan olen.
Raksakundi kirjoitti:
Olet sitten poikkeus ;)
Varmasti. Parrakkaita naisia kun on hyvin vähän. Niitä on vielä vähemmän kuin raksakundeja, jotka ovat valmiita menemään sellaisen kanssa sänkyyn ;)
Raksakundi kirjoitti:
Raksakundi kirjoitti:
Olet sitten poikkeus ;)
Varmasti. Parrakkaita naisia kun on hyvin vähän. Niitä on vielä vähemmän kuin raksakundeja, jotka ovat valmiita menemään sellaisen kanssa sänkyyn ;)
Näin voisin kuvitella :D
Raksakundi kirjoitti:
Kuvauksia persoonastani ja luonteenpiirteistäni. Olen hyvin harkitsevainen. En pidä ihmispaljoudesta. Omaan hyvin korkean itsetunnon. Pystyn kävelemään alasti vaikka ihmisten keskellä, en häpeä vartaloani enkä seksuaalisuuttani. Luonteeltani olen hyvin avoin. Pidän huomion saamisesta. Arvostan enemmän lämpöä ja läheisyyttä kuin seksiä. En ole psykopaatti, koska tunnen empatiaa ja sympatiaa, mutta pystyn kuitenkin tarvittaessa ohittamaan nuo tunteet, jos tarve niin vaatii.
Kysyttävää?
Joo. Miksi et tuntenut tarvetta kertoa tätä jo aloituksessasi? Mitä se mielestäsi kertoo sinusta? :)
Raksakundi kirjoitti:
Kiitos!
Hmm, nyt täytyykin miettiä hyvä kommentti... njams!
t. Markus 45v
Kirjoitat tosiaan hämmästyttävän hyvää tekstiä. Mistä olet oppinut? Siksi en oikein usko tätä tarinaa. Toivottavasti otat muuten työvaatteet pois ennen kuin asioit kelassa. Näitä "työttömiä" raksamiehiä oikeasti on paljon ja osa tosiaan poikkeaa kelassa hoitamassa asioita ihan niissä työhaalareissa ja työkalut lanteilta roikkuen.
Elät betonikuutiossa ilman ystäviä, elämässäsi ei ole muuta sisältöä kuin netissä roikkuminen, nettiprno ja trollaaminen. Vietät aikaasi tällä palstalla useita tunteja päivässä, lisäksi käyt Suoli24:ssä, ylilaudalla ja joillakin redpill-palstoilla. Haet kaupasta eineksiä ja keskiolutta, mutta silloinkaan et ota kontaktia muihin ihmisiin. Et jaksa viedä roskia ulos etkä voisi kuvitellakaan päästäväsi ketään kyläilemään luonasi. Nostat työmarkkinatukea mutta et oikeasti etsi töitä. Et edes pystyisi käymään töissä sosiaalisten tilanteiden pelon takia.
Ole hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitat tosiaan hämmästyttävän hyvää tekstiä. Mistä olet oppinut? Siksi en oikein usko tätä tarinaa. Toivottavasti otat muuten työvaatteet pois ennen kuin asioit kelassa. Näitä "työttömiä" raksamiehiä oikeasti on paljon ja osa tosiaan poikkeaa kelassa hoitamassa asioita ihan niissä työhaalareissa ja työkalut lanteilta roikkuen.
Ihan peruskoulupohjalta kirjoitan. Kelassa fyysisesti minun ei ole koskaan tarvinnut käydä.
Wallah! kirjoitti:
Raksakundi kirjoitti:
Kysyttävää?
Joo. Miksi et tuntenut tarvetta kertoa tätä jo aloituksessasi? Mitä se mielestäsi kertoo sinusta? :)
En osaa päätellä mitä se minusta kertoo, siksi pyysinkin analysoimaan minua. Minulla ei ole taloudellista intressiä maksaa, jollekin psykologille, joka todellisuudessa ei välttämättä edes ole kovin hyvä ammatissaan, muutoin kuin veloittamaan järkyttäviä tuntihintoja kuten joku lakimies.
Raksakundi kirjoitti:
Wallah! kirjoitti:
Raksakundi kirjoitti:
Kysyttävää?
En osaa päätellä mitä se minusta kertoo, siksi pyysinkin analysoimaan minua. Minulla ei ole taloudellista intressiä maksaa, jollekin psykologille, joka todellisuudessa ei välttämättä edes ole kovin hyvä ammatissaan, muutoin kuin veloittamaan järkyttäviä tuntihintoja kuten joku lakimies.
Ok. En tietysti ole koulutukseltani psykologi, mutta voisin päätellä siitä, ettet kertonut persoonastasi aloituksessa mitään, että sinulla ei ole kovin hyvä itsetunto tai että et koe olevasi henkilönä tarpeeksi kiinnostava (eritoten vastakkaista sukupuolta kohtaan). Tätä päätelmää tukee se, että sen sijaan aloituksessasi korostat varakkuuttasi ja kehoasi; so. koet "urheilullisuutesi" ja pankkitilisi (tai missä patjan alla nyt pidätkään pimeänä tienaamaasi omaisuutta) olevan ainoita valtteja, joita sinulla on tarjota (naiselle).
Sinänsä mielestäni aika surullista jos olen oikeassa. Itsehän en arvosta miehessä niinkään varallisuutta ja ulkonäköä, vaan juurikin persoonaa. :) Se kroppa kuihtuu vuosien kuluessa ja rahaa on omastakin takaa - siispä on fiksumpaa valita partneri, joka miellyttää myös henkisellä tasolla.
Huomaan, että sinulla ei ole psykologista osaamista edes diletanttipohjalta. Joudut tyytymään kulahtaneisiin miehiin, koska ulkonäkösi ei ole sellainen, että saisit hyväkuntoista ja itsestään huoltapitävää miestä, joka toimii miehekkäällä alalla ja tekee elämässä mitä itse haluaa. Se ei ole minun vikani.
Me miehet, jotka kuljemme omaa reittiämme elämässämme ilman äidin ohjausta, on monelle naiselle heikko kohta. Me saamme aina naisia ja usein hylkäämme heidät, kun parempi tulee vastaan.
Se on luonnollista valintaa, aina siihen asti kun viriiliteetti alkaa laskemaan ja joutuu pysähtymään aloilleen. Sitä minä en tule koskaan tekemään, vaan nain ja syön broileria loppuun asti :D
Oikein hyvää syksyä sinulle ja muista ostaa sieltä kodin anttilasta itsellesi stepperi :D
1. Provo. 2. Narsku. 3. Pelkästään tylsä ihminen.
Jatka vaan samaan malliin jos siltä tuntuu. Oman itsetunnon rakentaminen vartalon ja oletetun naissuosion ympärille on asia jota kannattaa pohtia.