Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taito katsoa "kuin halpaa makkaraa" on todella tarpeen!

Vierailija
16.10.2017 |

Minä olen opetellut ihan peilin edessä tuon halpa makkara -katseen. Jakelen sitä aika anteliaasti trikooperseisille naisille, pariskunnille, joilla on lippis ja pieruverskat julkisella paikalla, ihmisille, jotka ovat pukeutuneet suoraan kuin jossain naurettavassa blogissa (tupsupipo ja mohairhuivi lämpimällä säällä) jne.

Nykyään kun ei saa sanoa mitään, niin onneksi saa katsoa!

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, että elämässäsi on edes jotain sisältöä.

Vierailija
2/13 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli tarvitset sitä mihin miten se helpottaa elämääsi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdat olla näky.

Vierailija
4/13 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et taida tajuta millaisen kuvan annat itsestäsi. Toivottavasti sinulla on varaa siihen. Toisaalta, jos olisi, et katsoisi ihmisiä niin. 

Vierailija
5/13 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin olet viimeksi saanut silmiesi eteen kunnon makkaraa?

Vierailija
6/13 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se parantaa elämäsi laatua? Tiedätkö, fiksun ihmisen ei tarvitse edes opetella tuollaista taitoa...

Vierailija
7/13 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se parantaa elämäni laatua, niin, että koska välitän ympäristöstä ja käytöstavoista, annan ihmisten jotka viis niistä välittävät tuntea paikkansa. Ja toivottavasti he tajuavat tekevänsä väärin ja muuttavat käytöstään.

Missään vaiheessa, käytös- ja pukeutumistavat eivät ole maailmassa muuttuneet "minä teen ihan mitä haluun" -tyyppisiksi. Se on harhaluulo!

ap

Vierailija
8/13 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kohtuuhintainan makkara ja pahoitin mieleni. On kohtuutonta verrata minua huonosti pukeutuvaan ihmiseen. Me makkarat, halvatkin, panostamme tyyliin!

Vierailija
9/13 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuletko katsomaan, kun tallustan kohta lähikauppaan ostamaan halpaa makkaraa. Vaatteet aion pukea muiden takia ja siinä se.

Vierailija
10/13 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sun peilistä todella näkyy se halpa makkara, joten sun on helppo harjoitella. Jatka peilin edessä.

Vierailija
11/13 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos en välittäisi pascaacaan mistään, en minä silloin jakelisi katsetta. Kyse on siitä, että välitän. Ihmisten on oltava ihmisiä toisilleen ja käyttäydyttävä kunnoittavasti ja kohteliaasti. Siihen kuulu pukeutuminen, puhe ja olemus.

Vierailija
12/13 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se parantaa elämäni laatua, niin, että koska välitän ympäristöstä ja käytöstavoista, annan ihmisten jotka viis niistä välittävät tuntea paikkansa. Ja toivottavasti he tajuavat tekevänsä väärin ja muuttavat käytöstään.

Missään vaiheessa, käytös- ja pukeutumistavat eivät ole maailmassa muuttuneet "minä teen ihan mitä haluun" -tyyppisiksi. Se on harhaluulo!

ap

Onhan se tuokin yksi tapa (joskin erikoinen) ajatella asiaa. Jatka peilin edessä harjoittelua, näkyy omakuva sieltä.

Vierailija
13/13 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka tuntuu hullulle, tälläisiä ihmisiä todella on ja nää on niin koomisen näköisiä tälläiset ihmiset. Eivät vaan itse tajua sitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan viisi