Taito katsoa "kuin halpaa makkaraa" on todella tarpeen!
Minä olen opetellut ihan peilin edessä tuon halpa makkara -katseen. Jakelen sitä aika anteliaasti trikooperseisille naisille, pariskunnille, joilla on lippis ja pieruverskat julkisella paikalla, ihmisille, jotka ovat pukeutuneet suoraan kuin jossain naurettavassa blogissa (tupsupipo ja mohairhuivi lämpimällä säällä) jne.
Nykyään kun ei saa sanoa mitään, niin onneksi saa katsoa!
Kommentit (13)
Eli tarvitset sitä mihin miten se helpottaa elämääsi?
Et taida tajuta millaisen kuvan annat itsestäsi. Toivottavasti sinulla on varaa siihen. Toisaalta, jos olisi, et katsoisi ihmisiä niin.
Milloin olet viimeksi saanut silmiesi eteen kunnon makkaraa?
Miten se parantaa elämäsi laatua? Tiedätkö, fiksun ihmisen ei tarvitse edes opetella tuollaista taitoa...
Se parantaa elämäni laatua, niin, että koska välitän ympäristöstä ja käytöstavoista, annan ihmisten jotka viis niistä välittävät tuntea paikkansa. Ja toivottavasti he tajuavat tekevänsä väärin ja muuttavat käytöstään.
Missään vaiheessa, käytös- ja pukeutumistavat eivät ole maailmassa muuttuneet "minä teen ihan mitä haluun" -tyyppisiksi. Se on harhaluulo!
ap
Olen kohtuuhintainan makkara ja pahoitin mieleni. On kohtuutonta verrata minua huonosti pukeutuvaan ihmiseen. Me makkarat, halvatkin, panostamme tyyliin!
Tuletko katsomaan, kun tallustan kohta lähikauppaan ostamaan halpaa makkaraa. Vaatteet aion pukea muiden takia ja siinä se.
No sun peilistä todella näkyy se halpa makkara, joten sun on helppo harjoitella. Jatka peilin edessä.
Jos en välittäisi pascaacaan mistään, en minä silloin jakelisi katsetta. Kyse on siitä, että välitän. Ihmisten on oltava ihmisiä toisilleen ja käyttäydyttävä kunnoittavasti ja kohteliaasti. Siihen kuulu pukeutuminen, puhe ja olemus.
Vierailija kirjoitti:
Se parantaa elämäni laatua, niin, että koska välitän ympäristöstä ja käytöstavoista, annan ihmisten jotka viis niistä välittävät tuntea paikkansa. Ja toivottavasti he tajuavat tekevänsä väärin ja muuttavat käytöstään.
Missään vaiheessa, käytös- ja pukeutumistavat eivät ole maailmassa muuttuneet "minä teen ihan mitä haluun" -tyyppisiksi. Se on harhaluulo!
ap
Onhan se tuokin yksi tapa (joskin erikoinen) ajatella asiaa. Jatka peilin edessä harjoittelua, näkyy omakuva sieltä.
Vaikka tuntuu hullulle, tälläisiä ihmisiä todella on ja nää on niin koomisen näköisiä tälläiset ihmiset. Eivät vaan itse tajua sitä.
Hyvä, että elämässäsi on edes jotain sisältöä.