Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tänään rv 6+0, ei sykettä ultrassa. Onko toivo menetetty?

Vierailija
16.10.2017 |

Minulla on tosi epäsäännöllinen kierto, helposti reilu 2kk kierron pituus. Neuvolassa laskivat silti olevan pidemmällä ja itsekin ensin luulin että viikkoja olisi 7-8, mutta en todellakaan osaa sanoa hedelmöittymisen ajan kohtaa..

Tänään kävin ultrassa oikeastaan siksi, koska raskautumisen kanssa ollut vähän ongelmaa, sekä koko raskauden ollut selkä todella kipeä. Halusin vaan varmistuksen onko raskaus oikeassa paikassa.

Alkio vastasi viikkoja mitkä on gynen laskujen mukaan, eli tänään 6+0. Näkyi pussi ja alkio muttei sykettä. Gyne oli sitä mieltä että ens viikolla tyhjennys. Koska hän on sykkeen nähnyt yleensä jo viikolla 5 niin tämä on kuulemma aika tuhoon tuomittu. Minusta hän oli aika hätäisen oloinen, kun itse ollut siinä käsityksessä että syke näkyy 6-8 viikolla varmaan?

Tottakai kaikki on mahdollista, mutta kylläpä stressaa ja on paha mieli. Tää raskaus muutenkin aika oireeton ollut, tai siis ollut vaan väsymystä ja rinnat arat ja isot. Mutta rintojen tuntemukset myös vaihdelleet päivittäin, välillä ovat kipeät ja kohta eivät ollenkaan. Nyt tietenkin sekin oire hävisi ja oon varma että tää oli tässä.. :(

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa sanoa muuta kuin että eikös varhaisultra suositella tehtävän vasta muutamaa viikkoa myöhemmin juuri tuon takia, että näkyisi varmemmin syke. Itse kävisin uudessa ultrassa jos jollain viikolla 8 ja sitten näkisi sen todellisen tilanteen etenkin jos sinulla on epäsäännöllinen kierto.

2/14 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä heittäisi vielä toivoa.

Ei se syke näy läheskään kaikilla noilla viikoilla, oli gynesi mitä mieltä hyvänsä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä huoli!

Ite kävin mun säännöllisen kierron kanssa varhaisultrassa ja no eipä siel näkyny ku ruskuaispussi. Epäselvä raskaus ja lähete aborttiin. Ei sopinu aborttiaika niin peruin sen ja ennen kun piti varata uus aika aloin vuotaa verta. Vuosin ku sanko ja siteitä vaihtelin pahimmillaa minuutin välein ku tuli läpi.

Nyt muutama kuukaus myöhemmin tää meidän "epäselvä" raskaus on todettu hedelmöittyneen viikon myöhemmi ku kierto pitäs(myöhänen ovis) ja potki ku hullu ku vein äp hakemuksen kelalle.

Vierailija
4/14 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä vielä geitä kirvestä kaivoon. Odota ainakin viikolle 8.

Vierailija
5/14 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle annettiin varhaisultra juuri tyhjään pussiin viikolla 10 päättyneen edellisen raskauden vuoksi. Tuo varhaisultra oli viikolla 7 ja tuo erittäin pätevä lääkäri sanoi että ei välttämättä näy vielä syke noin varhain, että siitä ei kannata huolestua. Tarkoitus oli katsoa että siellä ylipäätään jotain kasvaa. No syke kyllä oli meidän pojalla jo silloin. Mutta ei siis ole aina varmaa että sykkeen saa silloin vielä.

Vierailija
6/14 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle gyne sanoi että syke ei näy välttämättä vielä 6+0, vaan osalla vasta 7+0. 

Vierailija
7/14 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene ap loppuviikosta tai viikon päästä uudestaan ultraan. Jos laskujen mukaan nyt on rv 6+0 niin voihan olla että hedelmöityminen on ollut pari päivää myöhässäkin. Jos oikein muistan niin alkion sydän rupeaa lyömään 25 päivää hedelmöitymisestä.

Lääkäri vaikutti typerältä. Minusta tilannetta kannattaisi nyt seurata muutama päivä. Voimia odotukseen.

Vierailija
8/14 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu myös laitteesta, saadaanko kuulumaan. Odota rauhas sa ainakin pari viikkoa vielä.

Vierailija
9/14 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tulin lapsettomuushoitojen seurauksena raskaaksi. Gynelle nimenomaan ensiultra vasta 7+0 jälkeen, koska ennen sitä ei välttämättä syke näy.

Vierailija
10/14 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu myös laitteesta, saadaanko kuulumaan. Odota rauhas sa ainakin pari viikkoa vielä.

Noilla viikoilla syke ei kuulu koskaan, se vain näkyy ultrassa.

Vierailija
11/14 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se menee kesken jos on mennäkseen, et voi asialle mitään.

Vierailija
12/14 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herran jestas ei nyt mitään tyhjennystä jos sykettä ei saada näkymään viikolla 6+0! Itselläni oli sama tilanne, epäsäännöllinen kierto ja viikolla 6+0 sykettä ei löytynyt, tasan viikon päästä jo löytyikin vahva syke! Mutta sekään ei valitettavasti takaa sitä että raskaus jatkuu täysiaikaiseksi. Meille tuli keskenmeno rv 11.

Vierailija
13/14 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä huoli!

Ite kävin mun säännöllisen kierron kanssa varhaisultrassa ja no eipä siel näkyny ku ruskuaispussi. Epäselvä raskaus ja lähete aborttiin. Ei sopinu aborttiaika niin peruin sen ja ennen kun piti varata uus aika aloin vuotaa verta. Vuosin ku sanko ja siteitä vaihtelin pahimmillaa minuutin välein ku tuli läpi.

Nyt muutama kuukaus myöhemmin tää meidän "epäselvä" raskaus on todettu hedelmöittyneen viikon myöhemmi ku kierto pitäs(myöhänen ovis) ja potki ku hullu ku vein äp hakemuksen kelalle.

Siis oikeasti? Että oltaisiin abortoitu toivottu lapsi? Kai ilmoitit tuosta johonkin?

Vierailija
14/14 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä huoli!

Siis oikeasti? Että oltaisiin abortoitu toivottu lapsi? Kai ilmoitit tuosta johonkin?

Tuossa varmaan tarkoitettiin keskenmenon jälkeistä kaavintaa eikä aborttia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kahdeksan