Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Teen samanlaista työtä kuin kälyni

Vierailija
16.10.2017 |

Silti anopin mukaan vain hänen tyttärensä käy töissä, minä en.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avaisitko tilanteita, jossa hän on ilmaissut asian noin?

Vierailija
2/8 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Avaisitko tilanteita, jossa hän on ilmaissut asian noin?

Ihan suoraa sanonut että kun sinä olet vaan kotona ja hänen tyttärensä sentään on töissä. Mä teen samaa työtä täällä kotona kuin hänen tyttärensä. Ainoa ero on että tyttärellä on toimistotila ja minulla ei ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun appivanhempien mielestä minä olen tyhmä. Opiskelen kälyn kanssa samaa alaa. Käly kuulemma saa kiitettäviä ilman lukemista.

Vierailija
4/8 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro yksityiskohtaisesti vaikka yhdestä viikostasi anopille. Tai juttele  kälyn kanssa anopin kuulleen ja kerro, mitä olet tehnyt. Jospa anopin silmät siitä pikku hiljaa avautuisivat. 

Itse olen tehnyt töitä sekä kotoa että työhuoneelta käsin parikymmentä vuotta. Silti eräs sukulaiseni (ei edes vanha) ei vieläkään ymmärrä, miksi en vastaa puhelimeen tai  viesteihin ennen kuin vasta illemmalla - enkä aina silloinkaan, sillä saatan tehdä tosi pitkiä päiviä. Olen luovuttanut hänen suhteensa jo aikaa sitten ja päivitelen aina, miten raskasta hänellä on, kun on niin rankka työ. En edes yritä kertoa, millaista tämä  itsensätyöllistäjän arki on. Sitä paitsi nautin työstäni ihan luvattoman paljon. On ihanaa, kun ei tarvitse pynttäytyä aamuisin vaan voin istahtaa kahdeksalta koneelle vaikka yöpuku päällä ja ruveta hommiin, pitää aamupäivällä taukoa ja käydä koiran kanssa lenkillä jne. Silti teen varmasti enemmän töitä kuin "raskasta" työtä tekevä sukulaisnainen. 

Vierailija
5/8 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiken täällä kertomasi perusteella ymmärrän anoppiasi paremmin kuin hyvin.  :)

Vierailija
6/8 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tein vuosia töitä kotona kääntäjänä.

Appivanhempieni mielestä olin työtön. Leikkailivat minulle työpaikkailmoituksia lehdestä.

Vierailija
7/8 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottahan tuo on, tytär käy töissä (eli lähtee kotoa ja menee työpaikalle), sinä taas et käy töissä, koska työpaikka on kotona. Mikä tuossa on hankala ymmärtää?

En minäkään käy töissä, koska olen töissä.

Vierailija
8/8 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätä nyt, opiskeletteko kälysi kanssa vai oletteko palkkatöissä.