Saga vai Stella?
Kommentit (25)
Mun kahdella kaverilla on molemmilla sisarukset saga ja stella. Nämä kaverit eivät siis tunne toisiaan.
Olisko noista tulossa top10 ryhmän nimiä?
Tykkään molemmista, Stellasta ehkä vielä enemmän.
Hmm.. Ehkä Saga. Molemmat kivoja. Ehdotan myös nimeä Stina.
Molemmat hyviä. Lisää ehdotuksia:
Sina
Seela
Saila
Selja
Selina
Sofi
Sinna
Eemi sopii tytölle ja pojalle ja suosituin nimi 2017! eli EEMI.
Nättejä nimiä, mutta turhan yleisiä tällä hetkellä.
Mulle tulee aina Sagasta mieleen lapsuuden vanha pissalle haiseva suttuisesti meikattu ja laitettu reumatisminen kampaaja, jolla äitini kävi, istuin hikisellä tekonahka tuolilla ja odotin ja odotin kampauksen valmistumista.
Hassuinta on kun äitini kanssa puhuttiin asiasta, tutun vauvan saadessa Saga-nimen, äidin mukaan kampaaja ei ollut Saga. Ilmeisesti Saga oli joku kampaajan tuttu, josta tämä aina puhui.
Eli Stella, tänään olis nimipäiväkin.
Kaikki tuntemani Stellat on wt-mammojen jälkeläisiä, Sagaa on enemmän fiksuilla ihmisillä.
Sehän riippuu aika paljon sukunimestä. Saga Kyllönen tai Stella Möttönen? No thanks!
Eemi: likkakaverini eno, nyt jo kauan sitten edesmennyt, oli nimeltään Emil, mutta kaikki kutsuivat häntä Eemiksi. En osaa mieltää nimeä tytölle.
Entä Seela, Siina, Salma, Sylvia/Silvia tai Silja?
Näistä tämän hetken muotinimistä kivemmasta päästä, olen niin kyllästynyt lässynimiin (niin kuin tuo aiemmin mainittu Eemi, hrrrrrr). S:n lisänä G tai T tuo vähän ryhtiä (vaikka kumpikaan noista ei ole varsinaisesti "kova" nimi, kuten Petra tai Kirsti).
Oikein kauniita nimiä molemmat, mutta varmaan melko yleisiä?
Harvinaisempia nimiä ehdotuksena:
Serena, Selena
Sarita
Siina
Sanelma
Silja, Silje
Serafiina
Satu
Sabina
Sani
Seelia
Toinen yhdistetään seniorikansalaisten asumiseen ja toinen olueeseen.Ei siis kumpikaan.