Saksassa asuvat
Onko joku tv-kanava josta voisi katsoa dubbaamattomia sarjoja/elokuvia?
Kommentit (12)
Ja vielä toinen kysymys, miksihän Berliinissä ajoi tänään toistakymmentä poliisiautoa saattueena?
Vierailija kirjoitti:
Milles kielelle ne on dubattu?
Saksaksi tietysti. Ihme, että näin tehokkaassa maassa ollaan vielä takapajuisia tässä asiassa.
Enpä ainakaan itse tiedä yhtään, katson netistä 😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saksaksi tietysti. Ihme, että näin tehokkaassa maassa ollaan vielä takapajuisia tässä asiassa.
Googleta dubbaus, sitä on hyvin monessa maassa, vaikka aina Saksa tuodaan esimerkiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Googleta dubbaus, sitä on hyvin monessa maassa, vaikka aina Saksa tuodaan esimerkiksi.
Toki tiedän 😊Olen ollut parissakin perheessä aupairina juuri siksi, että lasten englannintaito kehittyisi ( kun opetus on huonoa ja ohjelmat dubattu)
Puolassa olen katsonut puolaksi dubattuja Duudsoneita😁primetimeaikaan.
Kun dubbaukseen tottuu, siitä alkaa tykätä. Tekstitys on vain osa siitä, mitä puhutaan. Katson mielelläni leffoja muitakin kuin englannin kielisiä, enkä osaa saksan lisäksi kuin enkkua. Mulle dubbaus on parempi vaihtoehto kuin tekstitys.
Vierailija kirjoitti:
Kun dubbaukseen tottuu, siitä alkaa tykätä. Tekstitys on vain osa siitä, mitä puhutaan. Katson mielelläni leffoja muitakin kuin englannin kielisiä, enkä osaa saksan lisäksi kuin enkkua. Mulle dubbaus on parempi vaihtoehto kuin tekstitys.
Varmasti näin.
En halua riidellä asiasta, se olisi typerää. Mutta tyydyn siis katselemaan Bbc:tä ja Netflixiä tämän kolmen viikon ajan.
Onko tuosta poliisiautokulkueesta kellään tietoa? Ilmeisesti saattoivat jotain?en taivu saksankielelle niin ei nopeasti Googlettamalla löytynyt vastausta.
Mihin aikaan ne ajoi?
Ainakin hotelli ryöstettiin kolmen kommandopipoisen toimesta tänä aamuna, muuta isompaa en poliisin livetickeristä löytänyt, kun vilkaisin.
Vierailija kirjoitti:
Mihin aikaan ne ajoi?
Ainakin hotelli ryöstettiin kolmen kommandopipoisen toimesta tänä aamuna, muuta isompaa en poliisin livetickeristä löytänyt, kun vilkaisin.
ehkä 18.30🤔ei ollut kiire, ajoivat hissukseen jonossa.
Vilkut oli päällä.
Vierailija kirjoitti:
Ei varmasti ala tykätä,en voi sietää että vaikka Tom Cruisen äänenä molottaa joku vieras.
Näyttelijöiden oman äänen puuttuminen kyrpii todella paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei varmasti ala tykätä,en voi sietää että vaikka Tom Cruisen äänenä molottaa joku vieras.
Näyttelijöiden oman äänen puuttuminen kyrpii todella paljon.
Ja tämä ei ollut ap.n vastaus