osaatko auttaa minua, ruoka-asiaa...?? ja kuntoilusta!!
olen 168 cm pitkä ja paino 53-55 kg:n välillä.
paljonko kulutan kalorieta?
kun juoksen aamuisin, joka toinen pv 30min, paljonko se kuluttaa?
paljonko olen tänään popsinut kaloreita, kun olen syönyt:
1kpl näkkäri 15 prossasella juustolla ja kinkkusiivulla, sekä salaattia.
kahvia
nokare muussia ja pala omatekemää mureketta.
SUUR KIITOS!!
Kommentit (5)
Kysyy eräs 169 cm ja 56 kg ja tyytyväinen mittoihinsa...
ja toki vähän lihasmassaa saisi tulla, että lihaksia näkyisi kesällä :)
mutta mikä on peruskulutukseni, eli paljonko voin popsia kaloreita, vaikken liikkuisi yhtään/pv ja paljon extraa saan syödä kun juoksen sen 30 min?
Vierailija:
olen 168 cm pitkä ja paino 53-55 kg:n välillä.paljonko kulutan kalorieta?
kun juoksen aamuisin, joka toinen pv 30min, paljonko se kuluttaa?
paljonko olen tänään popsinut kaloreita, kun olen syönyt:
1kpl näkkäri 15 prossasella juustolla ja kinkkusiivulla, sekä salaattia.
kahvia
nokare muussia ja pala omatekemää mureketta.
SUUR KIITOS!!
se on niin hirveän yksilöllistä tuo kaloreitten kulutus. Kauhean paha mennä vastaamaan. Mutta perussääntö kuitenkin rasvanpolttoon on se, että mitä kauemmin liikut, ja matalammalla sykkeellä (150-165) sitä enemmän rasva palaa. Yhtäjaksoista liikuntaa suositellaan minim. se 30min. Jos yhdistäisit tuohon aerobiseen lajiisi, juoksuun, vielä puhtaan lihaskunnon (salitreenin) saisit enemmän irti ja tuloksia nopeammin. Koska mitä enemmän lihasta kropassasi on, sitä nopeammin alat kuluttamaan kaloreita (rasvaa). Mutta jos jotain lukuja nyt tahdot, niin uskoisin sinun aamulenkkisi kuluttavan noin 400-600 kaloria.
Ja tuosta kaloreitten syömisestä, niin et todellakaan kamalasti ole tänään vielä kaloreita popsinut! olisitkohan annoksesta riippuen 300-400 kaloria syönyt??
T: aerobick ohjaaja
Vierailija:
ja toki vähän lihasmassaa saisi tulla, että lihaksia näkyisi kesällä :)mutta mikä on peruskulutukseni, eli paljonko voin popsia kaloreita, vaikken liikkuisi yhtään/pv ja paljon extraa saan syödä kun juoksen sen 30 min?
1200-1300 saat syödä hyvinkin, vaikket tekisi mitään, ja jos tarkotus ei ole laihtua, niin treenipäivänä 1500!!
T:aerobick ohjaaja
www . menaiset . fi / terveys / kaloritaulukko . asp
Otat vaan välit pois.