Katsooko miehenne kanssanne ns. naisten sarjoja
vaikka sinkkuna ei olisi katsonut.
Mitä sarjoja?
Kommentit (35)
Meistä kumpikaan ei katso sellaisia sarjoja koska kumpaakaan ei kiinnosta. En katsonut sellaisia edes sinkkuna.
En katso. Teemme yhdessä muuta mukavaa.
Totta kai katsoo. Olemme akateemisia.
Katsomme yhdessä sarjoja, jotka kiinnostavat molempia, ja erikseen sitten muita sarjoja. En tiedä, katsoisiko mies vaikkapa Bojack Horsemania, jos olisi sinkku. Mistä sen voisi tietääkään?
En katso itsekään mitään naisten sarjoja, mitä ne sitten ikinä ovatkaan.
Vierailija kirjoitti:
Mistä lähtien akateemiset ihmiset ovat katsoneet "naisten sarjoja", ts. työläisten hömppää?
Mun mies on katsonut mun kanssa Sinkkuelämää, Täydelliset naiset, Valehtelevat viettelijät, Devious maids ym. En tiedä olisko sinkkuna katsonut, ehkä ei - on kyllä tykännyt noista kun on ruvennut katsomaan ja kiva on ollut katsoa yhdessä :)
Parrakas nainen kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä lähtien akateemiset ihmiset ovat katsoneet "naisten sarjoja", ts. työläisten hömppää?
Aina? Ei se akateemisuus estä katsomasta myös hömppää.
Vierailija kirjoitti:
Mitä nää naisten sarjat on? Anna esimerkki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina? Ei se akateemisuus estä katsomasta myös hömppää.
Aina? Mikä ihmeen aina?
Ei katso. Ja vaikea se olisikin kanssani katsoa, kun en juuri minäkään. Gilmoren tyttöjen uudet osat katsoin - yksin.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies on katsonut mun kanssa Sinkkuelämää, Täydelliset naiset, Valehtelevat viettelijät, Devious maids ym. En tiedä olisko sinkkuna katsonut, ehkä ei - on kyllä tykännyt noista kun on ruvennut katsomaan ja kiva on ollut katsoa yhdessä :)
Onko miehesi akateeminen?
Midsommerin murhat, Vera Stanhope tutkii, Neiti Marple, Poirot, jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä nää naisten sarjat on? Anna esimerkki.
Naisille suunnattuja hömppäsarjoja. On tietenkin myös miehille suunnattuja hömppäsarjoja. Tirkistelijöillekin on omansa. Näitä nää naisten sarjat esimerkiksi:
https://www.menaiset.fi/artikkeli/ajankohtaista/ala_missaa_naita_tassa_…
Ensitreffit alttarilla