Ärsyttää kun joutuu joka aamu heräämään naapurin työn orjien ääniin
Luulin että näin työttömänä saisin nukkua niin pitkään kun haluan, mutta joka aamu siinä seitsemän jälkeen alkaa kuulua hirveää pauketta seinien takaa. Onneksi ne äänet hiljenevät sitten kun ne naapurit ovat lähteneet sinne töihinsä ja sen jälkeen pääsen nukkumaan uudestaan, mutta jos on esim nähnyt jotain hyvää unta niin se usein katkeaa näiden ajattelemattomien urpojen mökästelyn takia. Eli pieni toive teille töissä käyville: olkaa pliis vähän hiljempää aamuisin! Ette tiedä haluaako naapurinne herätä samaan aikaan kuin te. Hän on saattanut esim valvoa pitkään edellisenä yönä. Kiitos!
Kommentit (30)
Ja sama muuten toistuu sitten neljän jälkeen. Siihen asti on ollut ihanan rauhallista, mutta sitten alkaa taas ryminä. Hankkisitte vaikka jonkun aikaa vievän harrastuksen esim golfin.
"Työn orjat sorron yöstä nouskaa..." 🎶
Vierailija kirjoitti:
Ja sama muuten toistuu sitten neljän jälkeen. Siihen asti on ollut ihanan rauhallista, mutta sitten alkaa taas ryminä. Hankkisitte vaikka jonkun aikaa vievän harrastuksen esim golfin.
Ihmetyttää että eikö näillä lampailla tosiaan ole muuta elämää? Töihin kotiin töihin kotiin ja siinä kaikki.
Ärsyttää, kun naapurin työtön pariskunta nai kovaan ääneen läpi yön. Vaimon kiljuminen kuuluu koko kerrostalossa. Aamulla he lopettavat ja alkavat ilmeisesti nukkumaan. Uusi sessio alkaa illalla viiden-kuuden tienoilla ja jatkuu ilmeisesti ruokataukoja lukuun ottamatta aamuun asti.
Kakskvuorothöläidet lähtee jo puoli viideltä, eivätkä osaa kulkea portaissa sukkasillasn. Mä en saa kunnon yöunia. Iltavuorolaiset taas tulee ennen kahtatoista yöllä ja se mulle vielä käy. Häiriköitä ovat. Kaikkien pitäis olla valtion leivissä, niin olisi ihmismäiset työajat ja talon asukkailla Rauha.
Mua häiritsee ne pelailevat miehet, jotka heräävät kolmelta iltapäivällä ja aloittavat huutamaan koneensa ääressä pian sen jälkeen. Sitten huudetaan aamuviiteen.
Olen sitten hiljaa aamuisin kun sinä olet hiljaa öisin. Tämä toimii molempiin suuntiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmetyttää että eikö näillä lampailla tosiaan ole muuta elämää? Töihin kotiin töihin kotiin ja siinä kaikki.
Kyllä minä käyn myös kaupassa ja siivoan.
Täällä eräs tyttö huutaa useita kertoja päivässä, ilmeisesti seksin aikana, 3 kertaa kovempaa kuin mikään rääkyvä pikkulapsi, kuuluu pihalle saakka ja naapurirapun asuntoihinkin.
Vierailija kirjoitti:
Mua häiritsee ne pelailevat miehet, jotka heräävät kolmelta iltapäivällä ja aloittavat huutamaan koneensa ääressä pian sen jälkeen. Sitten huudetaan aamuviiteen.
Jääkiekko pitää kieltää. Kaukaloiden pito vie rahaa hullun harrastuksen vuoksi. Kaikki pelihallit myös poistoon. Tallinnan laiva ei tuota, poistoon. Ja paljon on muita säästökohteita joita eivät kaikki käytä.
Kyllä tällä menolla ne työn äänet lakkaa häiritsemästä. Sitten kun maahan on saatu 2 miljoonaa työtöntä niin tavoite on saavutettu. Ollaan vielä pahasti jäljessä tavoitteesta, mutta teemme kaikkemme että se saavutetaan. Ette ehkä ymmärrä tarkastella tätä asiaa oikealta kantilta, mutta niinhän se on että mitä enempi työttömiä, sen enemmän meillä on vapaita työpaikkoja ja myös työvoimapulaa.
T:hallitus.
Niin, molempi pahempi. Ajatus minulle heräsi: moniko valittaja on myös tänne kommentoinut: Menkää töihin 🤔😲
Laita korvatulpat niin ei äänet häiritse
Omakotitalossa oli rauhallista kunnes naapuriin muutti uusi asukas joka ei tajua vaihtaa autoonsa hiljaisempaa pakoputkea. Herään joka saakelin aamu viideltä tuohon pörinään.
Ei ärsytä. Sen verran pitää olla tonttia ympärillä, ettei naapureiden elämän äänet kuulu.
Meillä on tällä suurin osa etätyöläisiä, ne nousee joskus 09.30 paikkeilla, joten ei ole tuota ongelmaa, eli tästä etätyöstä hyödymme myös me työttömät, kun ei tarvitse niitä aamukolisteluja kuunnella.
Joo tämä on ärsyttänyt itseänikin pitkään. Kerran kirjoitin jopa lapun tästä alaoveen, mutta ei silläkään ollut vaikutusta. Jotkut voivat kyllä olla niin ajattelemattomia...