Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapasin miehen, joka todistaa että kaikki pelimies, Alfa ym jutut onkin totta!

Vierailija
15.10.2017 |

Oli ensin töykeä, sitten muuttui ajan kanssa enemmän huomioivaksi. Ei siis mikään baarijuttu vaan ollaan tunnettu puolisen vuotta. Pitkä, komea, itsevarma jne. Nyt en kohta enää kestä, hitto kun rakastan omaa miestäni niin paljon :D

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon olen lukenut ja ymmärtänyt. Tämä aloitus tuntui skitsoidiselta.

Vierailija
22/49 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sinä tapasit yhden miehen ja kun sinä retkahdat yhteen mieheen, määrittelet jonkun kokonaisen teorian oikeaksi. No, ei kai siinä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä noi tietyt Alfat saa kenenkä tahansa pään sekaisin,en ihmettele Ap:n reaktiota.Kunhan Ap nyt malttaa pysyä pöksyissään.Itseäni vedätti jokin aika tälläinen Alfa ja ei ollut mikään renttu vaan aivan korkeastikoulutettu tyyppi ja osasi juuri tuon kylmää-kuumaa tyylin.Sellainen pukumies.Kun sai mitä halusi niin johan liukeni mieheltä tunteet ja lopulta mies.

Ihanaa että joku ymmärtää. Todellakin pysyn viileänä. Puran tunteeni mieheeni niin on kaikille hyväksi :)

Vierailija
24/49 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli tutustuit parisuhteen ulkopuoliseen mieheen ja tajusit, että oma kulta onkin se paras ja ihanin?

Ei vaan että tajusin miten ihastunut voi olla parisuhteen ulkopuoliseen henkilöön :( ja että hän on toiminut täsmälleen noiden "oppien" mukaisesti. Emme siis ole mitään tehnyt, puhuneet asiasta tai YHTÄÄN MITÄÄN , mutta on erittäin lähellä että yrittäisin jotain. Onneksi järki vielä voittaa ja tiedostan että oma mieheni on pidemmän päälle parempi. Ap

Sinä sen sijaan et ole nyt (saati pidemmän päälle) miehellesi edes hyväksi. Toivottavasti miehesi ymmärtää jättää sinut.

No huhhuh. Jatka sinä mustavalkoista elämääsi jossa on vain oikea, väärä, musta ja valkoinen. Ap

Vierailija
25/49 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvä Trölli

Vierailija
26/49 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okei...

Mä olen tavannut myös töykeästi ja sovinistisesti käyttäytyviä miehiä, jotka yrittivät iskeä mua. Kaikki mahdollinen mielenkiinto heitä kohtaan katosi sen töykeyden myötä.

Tämä ei yritä iskeä minua. On vain muuttunut törkeästä melko mukavaksi :D sehän se pointti on, että nainen itse alkaa jahdata miestä eikä se että mies saa tylyydellään ruinattua... ap

Siis kuulin vain muuta kautta että olivat minusta kiinnostuneita, tai sitten se oli läpinäkyvää töykeydestä huolimatta. Joka tapauksessa se oli luotaantyöntävää.

Ja tosiaan ovat sitten välillä olleet selvästi mukavampia, enkä osaa muuta kuin suhtautua asiallisen viileästi heihin, koska koko heidän käytöksensä on ihmeellistä esittämistä.

Vierailija
27/49 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okei...

Mä olen tavannut myös töykeästi ja sovinistisesti käyttäytyviä miehiä, jotka yrittivät iskeä mua. Kaikki mahdollinen mielenkiinto heitä kohtaan katosi sen töykeyden myötä.

Tämä ei yritä iskeä minua. On vain muuttunut törkeästä melko mukavaksi :D sehän se pointti on, että nainen itse alkaa jahdata miestä eikä se että mies saa tylyydellään ruinattua... ap

Siis kuulin vain muuta kautta että olivat minusta kiinnostuneita, tai sitten se oli läpinäkyvää töykeydestä huolimatta. Joka tapauksessa se oli luotaantyöntävää.

Ja tosiaan ovat sitten välillä olleet selvästi mukavampia, enkä osaa muuta kuin suhtautua asiallisen viileästi heihin, koska koko heidän käytöksensä on ihmeellistä esittämistä.

Uskon kyllä että asia on noin jos se paistaa siitä läpi. En usko että tämä mies on mitään kirjaa lukenut tms. vaan tämä on jotenkin luontaista. Ap

Vierailija
28/49 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Okei...

Mulla samit, kutsutaan kuulemma negaamiseksi.. ei ole ikinä toiminut, enkä tiedä ketään kellä olisi, mutta silti jotkut jaksavat yrittää.

Vierailija
29/49 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tässä nyt oli taas niin vaikea ymmärtää?

Alfamies on töykeä ensin ja sitten osoittautuu mukavaksi =  ihastus! 

Jos perusmies on ensin töykeä mutta sitten mukava =  yök, ei kiinnosta tollanen sika.

Jos taas perusmies on ensin mukava mutta sitten töykeä = yök, sikahan se tietysti onkin. Jätän!

Alfamies taas voi tehdä kummin päin tahansa niin voittaa aina. Jälkimmäisessä nainen antaa anteeksi koska muistaa vain sen miten ihana mies oli ennen kuin muuttui töykeäksi ja että miten se töykeily on vain tilapäistä eikä se nyt oikeesti.

Vierailija
30/49 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

älkää aina jaksako kirjoitti:

Mikä tässä nyt oli taas niin vaikea ymmärtää?

Alfamies on töykeä ensin ja sitten osoittautuu mukavaksi =  ihastus! 

Jos perusmies on ensin töykeä mutta sitten mukava =  yök, ei kiinnosta tollanen sika.

Jos taas perusmies on ensin mukava mutta sitten töykeä = yök, sikahan se tietysti onkin. Jätän!

Alfamies taas voi tehdä kummin päin tahansa niin voittaa aina. Jälkimmäisessä nainen antaa anteeksi koska muistaa vain sen miten ihana mies oli ennen kuin muuttui töykeäksi ja että miten se töykeily on vain tilapäistä eikä se nyt oikeesti.

Alfan ei tarvii edes olla mukava, saa silti mitä haluaa.

Vierailija
31/49 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoh hoijaa. Taas Alfa sekoitettu pelimieheen. Googlaa, mitä alfamies oikeasti tarkoittaa.

Vierailija
32/49 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon tavannut useampiakin töykeitä miehiä mutta ei se kyllä ole saanut mua niitä jahtaamaan, olen vaan jättänyt ne omaan arvoonsa.

Mitäs jos olisi komeita ja muuttuisivat mukavaksi? Siinä vasta menee pasmat sekaisin!! Ap

Just niin, komea mies saa multa ainakin pasmat ihan sekaisin jos ei olekaan heti uhkaamassa väkivallalla.

Ap, kuulostat mieheltä. Kauniin naisen seura tutkitusti tyhjentää miehen päästä loputkin järjen rippeet.

Vierailija
33/49 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskin aihe ikinä

Vierailija
34/49 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hoh hoijaa. Taas Alfa sekoitettu pelimieheen. Googlaa, mitä alfamies oikeasti tarkoittaa.

Jos kyseessä on alfa joka toimii tietämättään kuin pelimies?

Vierailija
35/49 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okei...

Uskon kyllä että asia on noin jos se paistaa siitä läpi. En usko että tämä mies on mitään kirjaa lukenut tms. vaan tämä on jotenkin luontaista. Ap

Luontainen persoonallisuushäiriö tai muu luonnevika. Kiltti ja tervepäinen ihminen ei ole lähtökohtaisesti tyly ja ilkeä kohtaamilleen ihmisille ja muutu siedettäväksi vasta vähitellen huomattuaan että tuolta voisi saada vaikka ihailua tai muuta hyötyä.

Vierailija
36/49 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi yksikään alfa kiinnittäisi mitään huomiota ap:n kaltaiseen sekopäähän? 

Vierailija
37/49 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelimiesten panoringit houkuttelevat persoonallisuushäiriöisiä, hyvin pinnallisia naisia. Yleensä pelimiehetkin ovat tällaisia. Samanlaiset vain siellä kohtaavat, suurinta osaa naisista ei kiinnosta.

Vierailija
38/49 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on mielikuvitus-alfa.

Vierailija
39/49 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelimiehet ovat kylläkin todella ihania ja esittävät unelmien miestä. Eivät he ole töykeitä. He osaavat päinvastoin lirkutella ja vaikuttavat liian hyviltä ollakseen totta.

Vierailija
40/49 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on mielikuvitus-alfa.

Höh, nyt teillä on kyllä väärät johtopäätökset. Oikeassa elämässä olen kyllä ihan fiksu ja puoleensavetävä :D ei minun teille tarvitse todistella, huvitti vain tehdä avaus kun huomasin että miten ihan klassinen esimerkki sai sukat pyörimään jaloissani :) ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kolme