Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nutrilet kuuri

Vierailija
15.10.2017 |

Miten te jaksatte olla noilla kuureilla monta viikkoa?
Itsellä menee aina naposteluksi iltaa kohden. Pisin kuuri on ollut neljä päivää.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

juonn kirjoitti:

Kyllä sitä jaksaa helposti kun paino putoaa 2-3kg viikko tahtia.

Se riippuu ihan lähtöpainosta sekä siitä, kuinka suolapöhössä sattuu olemaan ennen kuuria. Itse sorruin välillä kuurin aikana hapankurkkuun ja aina oli seuraavana päivänä paino noussut kolmisen kiloa nesteen keräytymisen vuoksi.

Vierailija
22/31 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tigris kirjoitti:

Mä alotin jo eilen. Pelkkiä pusseja syönyt ja vielä nälkä vaivaa. Ketoosia ootellessa...pituus 168/ 83.7. Tavoitteena 20 kg pois.

Tsemppiä! Vielä kolme päivää niin nälkä on muisto vain. Mieliteoista ei pääse yhtä helposti eroon. Itse pakenin mielitekoja siivoamalla intensiivisesti vähemmälle siivoukselle jääneitä paikkoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tigris kirjoitti:

Mä alotin jo eilen. Pelkkiä pusseja syönyt ja vielä nälkä vaivaa. Ketoosia ootellessa...pituus 168/ 83.7. Tavoitteena 20 kg pois.

Muista se, ettet täysnutraa sen jälkeen kun BMI on 25 koska sen jälkeen paino lähtee enimmäkseen lihaksista. Googlaamalla löytää Sunny Sannin blogista taulukon normaaliruokaan siirtymisestä nutrikuurin jälkeen.

Vierailija
24/31 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elimistön on tarkoitus mennä ketoosiin, jolloin ei tunne nälkää samalla tavalla. Et mene ketoosiin, jos napostelet iltaisin, jolloin vain rääkkäät itseäsi laihtumatta.

Ketoosiin pääsee myös syömällä ruokaa.

Mutta ei napostelemalla kaikenlaista. Luitko mitä ap tekee? Hänellä on nälkä ja syö iltaisin? Pieni besserwisser siellä?

Vierailija
25/31 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elimistön on tarkoitus mennä ketoosiin, jolloin ei tunne nälkää samalla tavalla. Et mene ketoosiin, jos napostelet iltaisin, jolloin vain rääkkäät itseäsi laihtumatta.

Mutta ei napostelemalla kaikenlaista. Luitko mitä ap tekee? Hänellä on nälkä ja syö iltaisin? Pieni besserwisser siellä?

En kyllä puhunut pusseilla saatavasta ketoosista, vaan ihan oikella ruualla päästävään ketoosiin.

Vierailija
26/31 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tigris kirjoitti:

Muista ne kasvikset ettei sinulle tule ummetusta.

Vierailija
27/31 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kyllä puhunut pusseilla saatavasta ketoosista, vaan ihan oikella ruualla päästävään ketoosiin.

Siitä EI puhuta nyt tässä ketjussa. Tässä ketjussa puhutaan nutraamisesta. Teen sinulle oman aloituksen ketoosista. Voit jatkaa juttuasi siellä ettei tämä ketju mene jankkaukseksi.

Vierailija
28/31 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillekin se on niin vaikeaa hyväksyä että toiset nyt taa ja toiset ei. Tapansa jokaisella. Jokainen nutraus aiheinen ketju on täynnä näitä jotka kitisee asiasta. Jos et käytä kutee ja älä tule kommentoimaan vaan tee vaikka oma aloitus. Piste.

Pelkkää kyselyä että miksi teet näin miksi et tee noin miksi et tee kuten MINÄ. niinku oletteko te tuollaisten kommenttien kirjoittajat jumiutuneet henkisesti kyselyissä olevan lapsen tasolle? Ahdistaako niin mielettömän paljon jos joku tekee toisin kuin sinä?

Vierailija
29/31 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joillekin se on niin vaikeaa hyväksyä että toiset nyt taa ja toiset ei. Tapansa jokaisella. Jokainen nutraus aiheinen ketju on täynnä näitä jotka kitisee asiasta. Jos et käytä kutee ja älä tule kommentoimaan vaan tee vaikka oma aloitus. Piste.

Pelkkää kyselyä että miksi teet näin miksi et tee noin miksi et tee kuten MINÄ. niinku oletteko te tuollaisten kommenttien kirjoittajat jumiutuneet henkisesti kyselyissä olevan lapsen tasolle? Ahdistaako niin mielettömän paljon jos joku tekee toisin kuin sinä?

Nutraajat hermostu :D:D  Sitä se ravinnottomuus teettää. Mutta jatkakaa.

Vierailija
30/31 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sehän heitä ahdistaa kun lihava ihminen saattaa vaikka onnistua nutrikuurillaan. Laihtua vaikka normaalipainoiseksi kun on ensin 16 viikon kuurilla ja tasapainottelee normaaliruokaan. Syö puoli vuotta normiruokaa siten, ettei paino nouse ja aloittaa uuden 16 viikon kuurin. On päivänselvää, että normaalipainoinen tai edes lähempänä normaalipainoa oleva nainen tai mies koetaan kilpailijaksi. Sen vuoksi kaikkiin painonpudotusta koskeviin aloituksiin tulee sekä dissaajia että muita, jotka haluavat sotkea laihtumishaluisen pasmoja.

Minulle on aivan samantekevää vaikka joku muija eläisi pelkästään itse luomuaineksilla kasvattamillaan ravintoaineilla. Jos minun valitsemani painonpudotusmenetelmäni kelpaa lääkärille niin silloin se kelpaa myös minulle.

Vierailija
31/31 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nutraajat hermostu :D:D  Sitä se ravinnottomuus teettää. Mutta jatkakaa.

Olet väärässä. Nutratessa ei olla ravinnotta. Silloin ollaan erittäin vähäenergisellä dieetillä ja syödään pussien lisäksi puoli kiloa sallittuja kasviksia sekä 20 grammaa lisäproteiinia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan seitsemän