Nainen, miksi tuijotat toisen naisen vartaloa esim. jumpassa/pukkarissa?
Niin miksi tuijotat toisen naisen vartaloa ylhäältä alas, tai esim. rintoja? Itse menen aina tanssitunnilla tms takariviin, pukkarissa nurkkaan, mutta usein huomaan tuijottelua, tai jos juttelen tuttavan kanssa (jonka tunnen vain jumpasta) saattaa tämä katsoa ylhäältä alas vartaloa, katsomatta silmiin?En tosiaan ole mikään timmi fitnessihminen, kaunisvartaloinen tms.
Tuijotatteko harvinaisen rumaa ihmistä vai vaatteita vai mitä ihmettä?
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
mä kerran kysyin ihan pokkana että anteeks, mut mitä tuijotat? katsoi hetken kuin muuli ja kiusaantui selvästi. eipä katellu enää
Mä olen usein ajatuksissani ja katson minne nenä näyttää. Aina ei jaksa pää painuksissakaan olla, niin pari kertaa joku kysynyt mitä tuijotan. Hämmästyn aina että kuka ihme tämä henkilö on, jota olen muka tuijottanut. Minne ihmiset yleensä katsovat? Kattoon, lattiaan vai ihan vaan eteenpäin?
Totta kai tuijotan. Onhan se mukava nähdä kaikenikäisiä hyväkuntoisia naisia ja timmejä vartaloita.
Itse koen, että on eräänlainen kohteliaisuus, jos katselen hyvännäköistä naista pitkään ylhäältä alas. Mieluummin katselen naisellista naista kuin esim. rekkalesboa.
Ihan mielenkiinnosta katselen. Mutta olkaa huoleti, en muista jälkeenpäin enkä varsinkaan kommentoi toisille. Mutta olen ilmeisen visuaalinen, koska katselu on iloni.
Mä olen vain utelias. Ihmiskehot on kiinnostavia, eikä niitä livenä juuri missään näe. Katselen, miten erilaisia vartalot ovat verrattuna omaani.
Ihan sellaista lapsellista uteliaisuutta vain, ilman mitään taka-ajatuksia. Toki yritän vilkuilla vaivihkaa, ettei kellekään tulisi kiusaantunut olo.