Vauvan av-palsta = takuuvarma paha mieli
Mikä siinä on etten usko tuota, vaan aina vain tulen tänne ja sen jälkeen olen täynnä kiukkua tai masennusta.
Kommentit (28)
Hei haloo. Tämä on keskustelupalsta. Jos sulla on taipumusta masennukseen ota yhteyttä hoitotahoon.
Vierailija kirjoitti:
Mikä siinä on etten usko tuota, vaan aina vain tulen tänne ja sen jälkeen olen täynnä kiukkua tai masennusta.
Tee itse hyvää ja parastasi, aivan kuten teetkin niin et voi masentua toisista. tietenkin jokainen tarvitsee toisiakin joka päivä, mutta jos parannusta haluat nähdä aloita itsestäsi. samalla tiellä.
Kiitos vielä sydämellisestä kommentista, kyllä kaikki välittävät mutta ne jotka eivät osaa käsitellä sitä, avautuvat rumimmin, he tarvitsevat apuamme, ei luovuteta. yritetään yhdessä.
Mulla sama juttu. Eniten ottaa päähän modejen toiminta, enkä nyt tarkoita surullisenkuuluisan palstapersun asiattomien spämmien poistamista vaan jotain ihan muuta... Suurin osa paljon klikkejä keräävistä provoista saa mellastaa rauhassa samalla kun esim. Madsenin sukellusvenemurhaa ja monia muita aiheita käsitteleviä keskusteluja sensuroidaan rankalla kädellä.
Olen ollut palstalla enemmän tai vähemmän 17 vuotta ja ei täällä mikään mieltäni pahoita. Avaan vain mielenkiintoisia juttuja ja en ota niin henkilökohtaisesti ja tosissani juttuja yleensäkään. Minkä ihmeen takia jutut pitäisi ottaa tosissaan? Aikuisuuteen kuuluu mielestäni myös se, että osaa suodattaa ja unohtaa turhuudet.
Tämä on niin koukuttavaa. Itsekin notkun täälöä liikaa 😶
Vierailija kirjoitti:
Hei haloo. Tämä on keskustelupalsta. Jos sulla on taipumusta masennukseen ota yhteyttä hoitotahoon.
Ja ,kun masennus on hoidettu, sinua ei enää ole ,on vain masennus. Ongelmasi on ratkennut, etkä enää kirjoittele tänne.
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut palstalla enemmän tai vähemmän 17 vuotta ja ei täällä mikään mieltäni pahoita. Avaan vain mielenkiintoisia juttuja ja en ota niin henkilökohtaisesti ja tosissani juttuja yleensäkään. Minkä ihmeen takia jutut pitäisi ottaa tosissaan? Aikuisuuteen kuuluu mielestäni myös se, että osaa suodattaa ja unohtaa turhuudet.
17 vuotta?! Ajattele mitä olisit voinut saavuttaa jos olisit käyttänyt palstaan tuhlaamasi ajan johonkin hyödylliseen? 17 vuodessa esimerkiksi opiskelee vaikka miksi tai mitä.
Prototyyppi kirjoitti:
Ei näiden mieltä pahoittavien haahkojen juttuja pidä ottaa niin tosissaan. Ei taida palstakiusaajilla olla kaikki ihan kunnossa.
Ole sinä huuhkaja hiljaa.. Kato peiliin. Ei kovin nätti nainen ole siellä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
17 vuotta?! Ajattele mitä olisit voinut saavuttaa jos olisit käyttänyt palstaan tuhlaamasi ajan johonkin hyödylliseen? 17 vuodessa esimerkiksi opiskelee vaikka miksi tai mitä.
Miksi pitäisi olla koko ajan tekemässä jotain hyödyllistä? Ehtii sitä opiskelua tai muuta tehdä sen palstailun tai muun "turhan" lisäksikin.
No se johtuu siitä, että olet nainen. Naiset on herkkiä ja melkein puolet masentuneita jo saitille tullessaan. Osasyynsä on kyllä somellakin.
A survey of more than 10,000 Australian women found 40 per cent of women have been professionally diagnosed with depression or anxiety.
Mua taas yleensä naurattaa nää jutut täällä, hyvää viihdettä!
Miten täällä voi tulla paha mieli? Ymmärrän jos keskustelee nimimerkillä tai omalla nimellä, niin varmasti kolahtaa jos joku v*ttuilee, mutta täysin anonyymina keskustelijana?
Itsekkin olen aika herkkä, niin tämä palsta on hyvä juuri siksi, että anonyymiys suojaa siltä mielen pahoittumiselta, voi vaikka halutessaan tekeytyä ihan muuksin mitä oikeasti on tai esitellä jotakin mielipidettä jonka takana ei oikeasti edes seiso.
Masentavinta on huomata miten tyhmää porukkaa mammat ovat. Miten heihin uppoaa propaganda, mainokset ja julkkiksen nimi.
Vierailija kirjoitti:
Masentavinta on huomata miten tyhmää porukkaa mammat ovat. Miten heihin uppoaa propaganda, mainokset ja julkkiksen nimi.
Ei täällä mammoja käy, enää, ylläpito hääti ne.
Masentava on, ks kaikki kruunualoitukset ovat märisemistä ja negaa lähes.
Mä oon ainakin nauranut jo 2 päivää sulaneelle porolle, märkäsukkien tukiryhmälle ja maahaille:)
Ei täällä ainakaan hyväksi kirjoittajaksi kannata yrittääkään opetella. Täällä pätee vain öyhöttäminen ja muiden liiskaan lyttääminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei tämä tällä palstalla roikkuminen itse asiassa niin kovin palkitsevaa olekaan. Ei hyödytä itseä,eikä voi olla tätä kautta kenellekään oikeasti hyödyksi. Ei ole mahdollisuutta kehittyä missään,eikä saada mitään järkevää palautetta mistään. Hallitseva henki on negatiivinen.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon ainakin nauranut jo 2 päivää sulaneelle porolle, märkäsukkien tukiryhmälle ja maahaille:)
Sinä olet elossa ja terve, onnittelut sulle. Tämä sulanut poro itkettää minua, tykkään tosi paljon kaikesta joulukrääsästä. Kokoan just nyt kranssia jouluksi, siihen täytyy nyt lisätä jesaria, vettä tippuva sukka, maahai ja ehkä Salen vauvaa esittävä vauvanukke. Haluan olla kartalla.
Viitaten viestiin 19/19 Suomessa jostain syystä hallitseva henki on aina negatiivinen!
Toki muissakin kulttuureissa on vaikeutensa (esim. latinalaisissa maissa puhutaan paljon selän takana), mutta siellä osataan ottaa kaikki mukaan porukkaan! Outojen tyyppien toilailuja toki saatetaan ihmetellä ja naureskella selän takana (mikä on toki epäkypsää), mutta he saavat kulkea mukana ja olla osa yhteisöä! Itse pidän enemmän siitä, koska ennen pitkää kaikki saavat juoruilusta osansa ja tavallaan se on lopulta jollakin kierolla tavalla tasapuolisesta : )
Suomessa jos jäät aluksi yksin, olet todella aivan yksin! Aina! Jos et koulun alkaessa esimerkiksi tajua etsiä sosiaalista klikkiä, et pääse niihin myöhemminkään. Tätä on ihan tutkittukin. Vertailtu maita sen mukaan, kuinka helppoa on saada uusia ystäviä. Ystävien saaminen Suomessa on todella vaikeaa, joskin saavutetut ystävyyssuhteet ovat syviä luottamussuhteita. Esimerkiksi latinalaisissa maissa klikkeihin pääsee sisään helposti, jos kestää sen, että ystävien kanssa ei ole tarkoitus puhua ongelmista vaan pitää hauskaa.
Älä ota niin tosissasi tätä palstaa.