Muita joilla farttaileva puoliso? Kuinka käsitellä asiaa tai oppia hyväksymään se?
Itseäni farttailu ei kiinnosta, joten ei sellaisia neuvoja, että itse alkaisin tekemään samaa.
Puoliso itse ei myönnä eikä aina ihan ehkä tiedosta asiaa, mutta räikeästi kyllä tekee sitä ja sanoisin vieläpä pakkomielteisesti.
En ole ennen tätä suhdetta törmännyt vastaavaan. Nyt huomaan asian loukkaavan ja itsetuntoni on laskenut.
Kommentit (9)
Siis puhutaanko nyt piereskelystä? Enpä ole kuullut ihmisestä joka ei piereskelisi.
Ärsyttää tuollaiset farttailut, kun itse yrittää opettaa lasta kaksi kielteiseksi niin että jokainen läheinen puhuu omaa äidinkieltään.
Kerropa muutama esimerkki. Mietin vain, onko toisen käytös flirttailu vai jotain muuta.
Itse flirttailen paljon, vaikka olen naimisissa. Myös mieheni flirttailee ja en pidä sitä oikeasti pahana, vaan päinvastoin se tuo suhteeseen mukavaa säpinää. En ole muutenkaan mustasukkainen ollenkaan ja koska mieheni on markkinoinnissa töissä, niin juuri hänen avoimeen ja rentoon luonteeseen ihastuinkin. Sama myös toisinpäin, eli mieheni ihastui minuun koska olin avoin ja hymyilevä.
Onko sinun puolisosi ollut alun alkaenkin samanlainen vai onko hän yhdessä olonne aikana muuttunut flirtiksi? Mihin hänessä aikoinaan ihastuit? Miksi olet mustasukkainen puolisostasi? Onko hän tehnyt jotakin sääntöjesi vastaista?
Vierailija kirjoitti:
Kerropa muutama esimerkki. Mietin vain, onko toisen käytös flirttailu vai jotain muuta.
Itse flirttailen paljon, vaikka olen naimisissa. Myös mieheni flirttailee ja en pidä sitä oikeasti pahana, vaan päinvastoin se tuo suhteeseen mukavaa säpinää. En ole muutenkaan mustasukkainen ollenkaan ja koska mieheni on markkinoinnissa töissä, niin juuri hänen avoimeen ja rentoon luonteeseen ihastuinkin. Sama myös toisinpäin, eli mieheni ihastui minuun koska olin avoin ja hymyilevä.
Onko sinun puolisosi ollut alun alkaenkin samanlainen vai onko hän yhdessä olonne aikana muuttunut flirtiksi? Mihin hänessä aikoinaan ihastuit? Miksi olet mustasukkainen puolisostasi? Onko hän tehnyt jotakin sääntöjesi vastaista?
Katos perhana, luin flirttaileva, mutta tarkoititkin pieruilevaa. No samat jutut menköön joka tapauksessa, eli jos puolisosi on ollut alunperinkin sellainen, niin miksi hänet otit? :D
Millaista on pakkomielteinen farttailu?
Siitä se ajatus sitten lähti:
Kerropa muutama esimerkki. Mietin vain, onko toisen käytös farttailu vai jotain muuta.
Itse farttailen paljon, vaikka olen naimisissa. Myös mieheni farttailee ja en pidä sitä oikeasti pahana, vaan päinvastoin se tuo suhteeseen mukavaa säpinää. En ole muutenkaan mustasukkainen ollenkaan ja koska mieheni on markkinoinnissa töissä, niin juuri hänen avoimeen ja rentoon luonteeseen ihastuinkin. Sama myös toisinpäin, eli mieheni ihastui minuun koska olin avoin ja hymyilevä.
Onko sinun puolisosi ollut alun alkaenkin samanlainen vai onko hän yhdessä olonne aikana muuttunut fartiksi? Mihin hänessä aikoinaan ihastuit? Miksi olet mustasukkainen puolisostasi? Onko hän tehnyt jotakin sääntöjesi vastaista?
Siis mitä vittua kuka lukee flirttaileva kun puhutaan farttailusta?!!! Huutonaurua oikeesti
Farttaileeko mies avoimesti kavereillesi? Silloinkin, kun olet itse paikalla? Tuntuu kiusalliselta ominaisuudella. Kerro, kuinka pahalta sinusta tuntuu ja että toivot miehen säästävän fartin vain sinulle.
Eihän terve ihminen piereskele koko ajan. Sen vähän mitä ilmaa vatsaan kertyy, voi päästellä pissalla ollessaan tai jossain muualla ei toisen nenän edessä.
Pyydä häntä pidättelemään tai osta hänelle aktiivihiilisuodattimella varustetut pöksyt.