Nainen, miksi tuijotat toisen naisen vartaloa esim. jumpassa/pukkarissa?
Niin miksi tuijotat toisen naisen vartaloa ylhäältä alas, tai esim. rintoja? Itse menen aina tanssitunnilla tms takariviin, pukkarissa nurkkaan, mutta usein huomaan tuijottelua, tai jos juttelen tuttavan kanssa (jonka tunnen vain jumpasta) saattaa tämä katsoa ylhäältä alas vartaloa, katsomatta silmiin?En tosiaan ole mikään timmi fitnessihminen, kaunisvartaloinen tms.
Tuijotatteko harvinaisen rumaa ihmistä vai vaatteita vai mitä ihmettä?
Kommentit (24)
No minä naisena saan jotain ihme kiksejä kauniin ja seksikkään naisen vartalon katselemisesta, en kiihotu, mutta tykkään siitä silti :)
Ja sitten noin yleensä tykkään katsoa itsevarmojen naisten kroppia, että millasia ne on. Että voisko tässä vaikka itsekin olla itsevarma tällasella plösökropalla jos joku muukin on :) Itsevarmojen ja onnellisen oloisten naisten vartaloita.
Jospa vaan kuvittelet? Jos näen isokokoisen jumpassa, niin saatan korkeintaan hetkisen ajatella, että hienoa kun hän on uskaltautunut salille. Sitten mietin jo muita asioita.
En kehtaa tuijottaa, mutta vaivihkaa katselen. Jos on mielestäni hyvä kroppa tai tissit tai pylly niin katson sitä miten ne onkaan niin hyvän näköiset. En ole siis mitenkään kiinnostunut naisista tai mitään seksuaalista ei tuossa ole, mutta toiset vaan näyttää hyvälle.
Sitten taas jos ei ole se ihan huippu kroppa niin katson, että onneksi muillakin kuin minulla on tollasia ihan tavallisia vartaloitaa missä ei oo ehkä niin terhakat tissit ja löytyy vähän löysää tai sellua.
Mitta pahalla en koskaan katso tai pahalla arvostellen.
Koska kiihotat minua. Kuvittelen miten kieleni kietoutuu kehosi mutkiin ja tanssii silkin pehmeällä ihollasi tangoa. Kuvittelen miten meidän öljytyt kehot hankaavat toisiamme meidän huohottaessamme.
2 oli osannut hyvin kommentoida oikeasraan saman mitä ajoin takaa minäkin :).
T.5
Koska haluaisin imeä sen upean jumppakaverin klittaa ja sormettaa sitä aina orgasmiin asti. Siksi mittailen sitä katseellani.
Kauniita ja reippaita katselen motivaation vuoksi. Tulee olo kuin itsekin olisin heidän kaltainen.
Ja kömpelömpiä sillä silmällä, että enpä ole ainoa ja kelpaan joukkoon.
Voi olla monta syytä. Voi olla että on kivan näköiset vaatteet tai sitten voi olla että on kamalan näköiset vaatteet, voi olla että on kiva kroppa, tai sitten voi olla että on jotenkin todella omituisen näköinen.
En ole tosiaan mikään hyväkroppainen, aivan tavallinen joskin kilot kerääntyneet eri tavalla kuin Suomessa yleensä (tiimalasi, tai sello olen malliltani). Rinnat ovat isot, niitä nyt ei vaan saa piiloon,samoin takapuoli, mutta käy intervallibody ja kiertoharjoittelu sekä tanssitunneilla joten käytettävä ihonmyötäisiä vaatteita. Muuten en tosiaan millään tavalla halua itseäni esitellä. Tänään törmäsin tuijotteluun taas, aivan siis avoimeen mittailuun päästä varpaisiin kun puhuin tuttavan kanssa. Samaa tapahtuu esim. kylpylässä ja uimahallissa. Itse saatan katsoa jos joku on tosi hyväkroppainen, ruskettunut jne, mitä en itse tosiaan ole
Ainoa selitys voisi olla tuo että kroppa on oudon näköinen Suomessa, kun täällä suurin osa on omenavartaloisia, ja itsellä tuo lantio ja rinnat niin massiiviset vrt muu vartalo. Tulee jollain lailla friikki olo, ja selvästi itselle sopii esim .lyhyet paidat kropan mallin takia paremmin (lantiolle menevät hinautuva kropanmallin takia ylös kun vatsa on pienehkö) mutta en niitä tuijottelun takia viitsi pitää. Tämä "ongelma" ei tosiaan ole omassa päässäni. No pääasia on se että koen olevani terve ja hyväkuntoinen. Jos suuret rinnat ja avoin toppi keräävät huomiota ei voi mitään, jumppatopit vain ovat sen mallisia ja rinnat hilattava tiukoilla liiveillä kiinni rintakehään.
Vierailija kirjoitti:
Jospa vaan kuvittelet? Jos näen isokokoisen jumpassa, niin saatan korkeintaan hetkisen ajatella, että hienoa kun hän on uskaltautunut salille. Sitten mietin jo muita asioita.
Ei ole mitään vilkuilua, itsekin vilkuilen ja sitten keskityn jo muuhun sen kummempia miettimättä. Samaan olen törmännyt korkea- asteen opinnoissani ja työelämässäkin, miksi jotkut naiset katsovat toisia naisia päästä varpaisiin puhuessaan, jos mies tekisi niin se koettaisiin loukkaavaksi. Miksi naiset saavat tehdä niin? Tulee todella kiusallinen olo ja tekisi mieli kysyä mitä tuijotat?
-Ap-
Itse olen bi, en nyt kehtaa kauaa tuijottaa mutta kaunis vartalo kiinnittää huomion kyllä.
N26
Ei nainen tuijota toisen naisen vartaloa. Kerran olen tuijottanut erästä tatuointia, joka oli erityisen ruma ja suuri.
En ole seksuaalisesti kiinnostunut naisista, mutta huomaan kyllä muiden naisten vartalot. Lähinnä vain katson mielenkiinnosta millaisia vartaloita muilla on. Kyse ei ole arvostelusta, vertailusta tai tuomitsemisesta. Kunhan vain katson, että aha, sillä tyypillä on sellainen kroppa ja jatkan elämääni. Useimmiten katson myös miehiä samalla tavalla. Harva mies kiinnostaa seksuaalisesti. Sellaisia miehiä katsoo kyllä jo "sillä silmällä", mutta kaikkia muita ihmisiä katson ihan neutraalisti. Mutta usein jopa niitä viehättäviäkin miehiä tulee eniten tarkasteltua heidän kasvoja, eikä vartaloa niin tarkkaan, vaikka senkin vilkaisen.
1. saatan tuijotella alatuksissani tyhjyyteen mutta se näyttää siltä että katselen henkilöä
2. tuijottamani ihminen näyttää naurettavalta jollain tapaa enkä ole uskoa silmiäni
3. henkilö näyttää hyvältä (olen bi) ja tuijottelen himoiten
Pukkarissa aina tsekkaan kaikilta hyvännäköisiltä, onko karvat sheivattu?
Kiihottaa ja/tai olen kateellinen.
No itse katselen ihan huvikseni muita ihmisiä vaikkapa uimahallissa tai bussissa. Julkisia paikkojahan ne ovat, joten jos pelkää muiden katseita pitää pysyä kotona, mennä luostariin tai käyttää burkaa.
Jos katselen jonkun naisen vartaloa, huomioni on kiinnittänyt a) isot rinnat hoikassa kehossa b) lihaksikas vartalo c) täydellinen takamus. Itse olen pienitissinen ja päärynävartaloinen paksuilla reisillä. Ehkä katselen lievällä kateellisuudella :)
Koska se on mielenkiitoisempaa kuin seinien tuijottaminen.