Mä en kestä, kun työkaveri mielessä
Mitään kiellettyä ei ole ollut, mutta turhan usein mielessä. Olenko ihastunut vai onko mulla uusi pakkomielle? Lähden siitä, että varattu on, eikä mitään tule tapahtumaan, mutta onko tää normaalia, että aina vaan mielessä? Pitäisikö hankkia uusia harrastuksia vai mitä? Ikää on jo vaikka muille jakaa, mutta järkeä ei näköjään.
Kommentit (89)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
78 jatkaa. Just tindereitten ja treffipalstojen maailmassa on mun mielestä vaara joutua kusetetuksi. Pitäisi malttaa tutustua rauhassa. Työkavereista taas luulisi, että ovat suht normaaleja, ettei mitään karmivia menneisyyksiä.
Onko tinderissä siis pelkkiä työttömiä? Mua ei rassaa kenenkään menneisyys, se kun ei ole nykyisyyttä.
Varmaan joo. Mua voisi hyvinkin rassata jotkut menneisyyden asiat, mutta tuskin se, jos on ollut työttömyyttä jossain vaiheessa.
Siis kunhan nyt ei ole henkirikokseen tai vastaavaan syyllistynyt. Pahoinpitelyssä taas molemmat voivat olla syyllisiä yhtälailla. Nro 81
Vierailija kirjoitti:
Siis kunhan nyt ei ole henkirikokseen tai vastaavaan syyllistynyt. Pahoinpitelyssä taas molemmat voivat olla syyllisiä yhtälailla. Nro 81
Rajanveto onkin aina vaikeaa, mutta johonkin ne rajat ja kriteerit pitää asettaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rajanveto onkin aina vaikeaa, mutta johonkin ne rajat ja kriteerit pitää asettaa.
Tottakai täytyy ja sähän päätät itse, mihin sen rajan vedät. Jollekin toiselle vaikka joku pettäminen edellisessä suhteessa (mistä sä sen tiedät edes) kertaluontoisena ei ole ongelma, vaikka se sulle ehkä oliskin. Nämä kun on kaikki niin tapauskohtaisia ja parisuhde on aina kahden kauppa. Se miten hyvin tai huonosti ihmiset toisilleen sopii, määrittää lopputuloksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yritin antaa hänelle mahdollisimman huonon kuvan itsestäni, että pääsisin eroon koko tyypistä. Nro 70
Ihan hyvä vinkki, jos on ei-toivottua porukkaa ympärillä. Luulisi jossain vaiheessa tajuavan, mutta oikeesti ihmiset voi olla huonoja lukemaan vihjailuja.
Siihen ei edes paljoa vaadittu, kun sairaalloisen mustasukkainen tapaus.
Mustasukkaisuuskin vielä. Siitäkin tulee kaikkea inhaa mieleen.
Sitä, kun on kerran henkikin meinannut mennä mustasukkaisen miehen takia, niin sen näkee jo silmistä kuka tällainen henkilö on. Joskaan valinta ei kohdistunut häneen koska mulle selvisi, että oli varattu ja varattu on mulle ehdoton nou nou.. Häpesinkin flirttailuani myöhemmin kovasti, vaikka enhän mä voinut tietää.
Voi kun näkisi silmistä, keneen kannattaa tutustua. Ehkä niin kauan näkee jotain, kun rakkaus ei ole aivan sokaissut.
No rakkauden sokaisemana voi kyllä ollakin hankala nähdä.. Itse kun en ole koskaan rakastunut ventovieraaseen..
Eipä kai se rakkautta, jos ei tunnekaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yritin antaa hänelle mahdollisimman huonon kuvan itsestäni, että pääsisin eroon koko tyypistä. Nro 70
Ihan hyvä vinkki, jos on ei-toivottua porukkaa ympärillä. Luulisi jossain vaiheessa tajuavan, mutta oikeesti ihmiset voi olla huonoja lukemaan vihjailuja.
Sitä, kun on kerran henkikin meinannut mennä mustasukkaisen miehen takia, niin sen näkee jo silmistä kuka tällainen henkilö on. Joskaan valinta ei kohdistunut häneen koska mulle selvisi, että oli varattu ja varattu on mulle ehdoton nou nou.. Häpesinkin flirttailuani myöhemmin kovasti, vaikka enhän mä voinut tietää.
Voi kun näkisi silmistä, keneen kannattaa tutustua. Ehkä niin kauan näkee jotain, kun rakkaus ei ole aivan sokaissut.
No rakkauden sokaisemana voi kyllä ollakin hankala nähdä.. Itse kun en ole koskaan rakastunut ventovieraaseen..
Siksipä sitä ei koskaan tulisi rakkaudeksi kutsuakaan, mutta eipä sitä voi ketään estääkään niin lässyttämästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siksipä sitä ei koskaan tulisi rakkaudeksi kutsuakaan, mutta eipä sitä voi ketään estääkään niin lässyttämästä.
Juuri näin.
Ei pitäisi nostaa tätä, kun ei olisi pitänyt kirjoittaakaan. Lähti vähän lapasesta. Heh ja miten noloa olisikaan, jos hän tai joku mut tunteva ylipäätään tietäisi mun kirjoittelevan tänne. Ap
Hyvä vinkki on se, että jos mies lässyttää rakkaudesta, vaikka hädin tuskin tuntee sua. Se ei ole iik ihanan romanttinen mies. Se on JUOKSE!!!