Mä en kestä, kun työkaveri mielessä
Mitään kiellettyä ei ole ollut, mutta turhan usein mielessä. Olenko ihastunut vai onko mulla uusi pakkomielle? Lähden siitä, että varattu on, eikä mitään tule tapahtumaan, mutta onko tää normaalia, että aina vaan mielessä? Pitäisikö hankkia uusia harrastuksia vai mitä? Ikää on jo vaikka muille jakaa, mutta järkeä ei näköjään.
Kommentit (89)
Onks lisää komeitten ja tai muuten hurmaavien miesten vaimojen mielipiteitä? Jos miehesi on tänään kanssasi, ei se tarkoita pitkää tulevaisuutta. Kannattaa panostaa niihin suhteisiin, eikä ottaa itsestäänselvyyksinä, kun arki ja ruuhkavuodet kaatuu päälle ja kaikki siinä kumppanissa ketuttaa, mutta tuntuu että siinä se pysyy. Työpaikoilla voi meinaan olla pimuja, jotka arvostaisi miestäsi enemmän kuin arvaatkaan.
Vierailija kirjoitti:
Onks lisää komeitten ja tai muuten hurmaavien miesten vaimojen mielipiteitä? Jos miehesi on tänään kanssasi, ei se tarkoita pitkää tulevaisuutta. Kannattaa panostaa niihin suhteisiin, eikä ottaa itsestäänselvyyksinä, kun arki ja ruuhkavuodet kaatuu päälle ja kaikki siinä kumppanissa ketuttaa, mutta tuntuu että siinä se pysyy. Työpaikoilla voi meinaan olla pimuja, jotka arvostaisi miestäsi enemmän kuin arvaatkaan.
En pidä miestäni itsestäänselvyytenä enkä uskalla ajatella ettei liittomme voisi kaatua omaan ihastukseen.
Mihinkään pimuun en usko mieheni kapsahtavan mutta sopivan fiksu nainen saattaa olla riski.
Parisuhde on tila jossa tahdotaan olla yhdessä. Joskus tämä saattaa loppua. Välillä on ihastunut johonkin, enkä sano että vain minä vaan puhun nyt myös miehestäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En pidä miestäni itsestäänselvyytenä enkä uskalla ajatella ettei liittomme voisi kaatua omaan ihastukseen.
Mihinkään pimuun en usko mieheni kapsahtavan mutta sopivan fiksu nainen saattaa olla riski.Parisuhde on tila jossa tahdotaan olla yhdessä. Joskus tämä saattaa loppua. Välillä on ihastunut johonkin, enkä sano että vain minä vaan puhun nyt myös miehestäni.
Tarkoitin pimulla naisia ihan yleisesti, mutta onkai siinä eroja, kehen voisi vakavammin ihastua, kehen ei. Joo, olisihan se kummaa, jos jokaista ihastusta yrittäisi, mutta onhan niitäkin tyyppejä, joilla vaihtuu aina lennosta.
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli kans ihastus töissä, 13v nuorempi nainen. Lähti jo 2 kk sitten pois. En tehnyt mitään ja kyllä kadutti. Sitten pistin viestiä fbssä yli kk sitten, ei ollut herännyt mitään kiinnostusta mua kohtaan. Sattui niin paljon etten ole edes töihin kyennyt sen jälkeen. Tiedän etten tule kokemaan tuollaista tunnetta enää koskaan.
Oonko mä jo kirjottanu tän tänne vai miten kuulosti niin tutulta. No kuitenkin, mua kaduttaa että edes aloin yrittämään naisen suhteen jotain ja hajotin itteni henkisesti. Oli myös aika ennenkokematon huuma, mutta sitä kai nuo ns. kiinnostuneen oloiset kauniit nuoret naiset tällaisissa vanhoissa pieruissa aiheuttaa kiehnäämisellään. Loppupeleissä kyse ei ole kuitenkaan muusta kuin leikistä ja huomionkerjuusta, varmasti hivelee naisen itsetuntoa kun saa vanhan ukon sormensa ympärille.
Käppänä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli kans ihastus töissä, 13v nuorempi nainen. Lähti jo 2 kk sitten pois. En tehnyt mitään ja kyllä kadutti. Sitten pistin viestiä fbssä yli kk sitten, ei ollut herännyt mitään kiinnostusta mua kohtaan. Sattui niin paljon etten ole edes töihin kyennyt sen jälkeen. Tiedän etten tule kokemaan tuollaista tunnetta enää koskaan.
Oonko mä jo kirjottanu tän tänne vai miten kuulosti niin tutulta. No kuitenkin, mua kaduttaa että edes aloin yrittämään naisen suhteen jotain ja hajotin itteni henkisesti. Oli myös aika ennenkokematon huuma, mutta sitä kai nuo ns. kiinnostuneen oloiset kauniit nuoret naiset tällaisissa vanhoissa pieruissa aiheuttaa kiehnäämisellään. Loppupeleissä kyse ei ole kuitenkaan muusta kuin leikistä ja huomionkerjuusta, varmasti hivelee naisen itsetuntoa kun saa vanhan ukon sormensa ympärille.
Tuo on ikävästi sanottu toisesta. Vai eikö sinulla ole itsesi kanssa kanssa asiat kunnossa että uskoisit jonkun sinusta kiinnostuvan?
Käppänä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät varmaan tajua, mitä voivat aiheuttaa vanhoissa pieruissa. Nuoret on kauniita, minkäs sille voivat.
Vierailija kirjoitti:
Tuo on ikävästi sanottu toisesta. Vai eikö sinulla ole itsesi kanssa kanssa asiat kunnossa että uskoisit jonkun sinusta kiinnostuvan?
Eikö se sitten ole aika ikävästi tehty, että kiusaa vanhaa käppänää vailla tositarkoitusta, aiheuttaa turhaan tässä syviä tuntemuksia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö se sitten ole aika ikävästi tehty, että kiusaa vanhaa käppänää vailla tositarkoitusta, aiheuttaa turhaan tässä syviä tuntemuksia?
No nyt päästiin tähän. Ne syvät tunteet ovat ihan vain käppänän omassa päässä. Niin kai mullakin, kun olen jostain mitättömästä eleestä tai ystävällisyydestä mennyt kehittämään tunteita. En mä edes tunne sitä kuin pintapuolisesti. Kaikki on omaa kyhäelmääni. En voi syyttää toista mistään.
Vierailija kirjoitti:
No nyt päästiin tähän. Ne syvät tunteet ovat ihan vain käppänän omassa päässä. Niin kai mullakin, kun olen jostain mitättömästä eleestä tai ystävällisyydestä mennyt kehittämään tunteita. En mä edes tunne sitä kuin pintapuolisesti. Kaikki on omaa kyhäelmääni. En voi syyttää toista mistään.
Niin ehkä sinulla, mutta omassa tapauksessani nainen takuulla oli täysin tietoinen tekemisistään ja aiheuttamisistaan. Innostui vaan lisää, kun näki miten kiermuroin ja tuskailin, alkoi puhumaan kiusoittelevasti käyttäen paljon "me"-ilmaisuja, ikäänkuin "meillä" olisi nyt jotain. "Mihin ME lähdettäisiin reissuun" yms. Hakeutui jatkuvasti seuraan ja haki huomiota, juttu luisti. Tätä jatkui n. puolen vuoden ajan ja olin lopulta niin ihastuksissani, että aloin pomppimaan naisen pillin mukaan ja se hävettää suuresti näin jälkikäteen ajateltuna, mutta eihän siinä järki pelannut. Lopullisesti nolasin itseni FB-lähestymisellä toivoen että juttu jatkuisi myös työajan ulkopuolella, mutta paljastui asian todellinen luonne ja koko touhu oli ollut naiselle vaan leikkiä, palaute viesteihini oli vähintäänkin kylmää.
Vierailija kirjoitti:
Joo, toki. Ikäänkuin vallantunteesta nauttivia, miesten kiusaamisesta nauttivia naisia ei olisi olemassakaan ja kaikki on aina miehen syytä. Jatkakaa.
21/51 Onpa kummallinen sattuma, etkai sentään työskentele pankissa? Yhtäläisyydet omaan elämään olisivat sitten jo liikaa xD t. A.V
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, toki. Ikäänkuin vallantunteesta nauttivia, miesten kiusaamisesta nauttivia naisia ei olisi olemassakaan ja kaikki on aina miehen syytä. Jatkakaa.
On kai sekä miehiä että naisia varsin moneksi. Ei oo kahta samanlaista ihastumista ja ongelmaa.
Miten on? kirjoitti:
21/51 Onpa kummallinen sattuma, etkai sentään työskentele pankissa? Yhtäläisyydet omaan elämään olisivat sitten jo liikaa xD t. A.V
Kertokaa lisää.
Ota se. Tartteeko välirahaa maksaa? T. Rouva
Vierailija kirjoitti:
Ota se. Tartteeko välirahaa maksaa? T. Rouva
Kuka, kenet?
Vierailija kirjoitti:
Käppänä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ole onnellinen jos nuori nainen kiinnostuu ja saat huomioo 😜itse en oo nuori nainen, ja pidän itseäni nuoremmista miehistä. Olen saanut huomiota kummasti 😊 Se tuo iloa päivään.
54/57 Tanskalaisessako pankissa? T. A.V
Pienetkin asiat voi tuoda iloa päivään. Siinä pitää sitten tasapainoilla tunteiden ja tosiasioiden välillä.
Mä ihastuin uudessa työpaikassa kollegaan. Huumaa kesti neljä päivää. En onneksi tehnyt asialle mitään, en paljastanut kenellekään. Olipa hyvät fiilikset töissä. Ja sitten paljastui kollegan todellinen luonne. Jälkeenpäin naureskelen koko jutulle.
Juttele hänelle vaikka facessa, ellette jo siellä ole. Takertua ei varmaan kannata.