Muita joilla flirttaileva puoliso? Kuinka käsitellä asiaa tai oppia hyväksymään se?
Itseäni flirttailu ei kiinnosta, joten ei sellaisia neuvoja, että itse alkaisin tekemään samaa.
Puoliso itse ei myönnä eikä aina ihan ehkä tiedosta asiaa, mutta räikeästi kyllä tekee sitä ja sanoisin vieläpä pakkomielteisesti.
En ole ennen tätä suhdetta törmännyt vastaavaan. Nyt huomaan asian loukkaavan ja itsetuntoni on laskenut.
Kommentit (72)
Tuntuu et jokainen mies flirttailee. Toki en tiedä kuinka pahasti apn mies mutta tällaista nättiä lähes 50v naistakin ihan lähes joka mies katseli sillä silmällä tänäänkin kun tuli ihmisten ilmoilla pyörittyä, kyllä hävetti heidän naisten puolesta mutta toisaalta koskee kaikkia miehiä. Baarissakaan ei saa koskaan olla hetkeäkään yksin rauhassa kun varatutkin tulee iskemään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle flirtti on päivän piristys jonka ei edes ole tarkoitus johtaa mihinkään. Mieheni saa flirttailla jos haluaa ja niin teen minäkin. Me olemme sitoutuneita toisiimme joten olen vain ylpeä jos mieheni kelpaisi muillekin.
Spontaani flirttailu ja hyvin ystävällinen käytös ovat täysin eri asioita kuin pakkomielteinen käytös kaikkien vastakkaista sukupuolta olevien kanssa. En jaksa uskoa, että sinun silmäsi alkavat heti kiilumaan kiihottuneina kun astut ovesta ulos ja jos näköpiirissä kävelisi joku poika/mies juuri sillä hetkellä.
Ap
Miksi haluat olla tämän "pakkomielteisesti flirttailevan" miehen kanssa? Valinta on sinun, joten ennen kuin pyrit muuttamaan toista, voit tehdä oman siirtosi ja l
Huviä miehiä ei todellakaan ole vapaana.
Vierailija kirjoitti:
Eka pitäis tietää mikä siinä flirttailussa sua häiritsee. Sitten pitäis löytää tapa selittää se sille kumppanille. Eli kommunikointia tai ero. Mua ei kevyt flirtti häiritse, mutta sulla on oikeus sun rajoihin. Sinänsä ihmettelen miksei toinen ole jo lopettanut, jos olet asiasta kertonut ja selittänyt mikä menee sopimattoman puolelle.
Niin flirttailijalla ei ole normaalia ymmärrystä asioista. Sen täytyy olla niin.
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu et jokainen mies flirttailee. Toki en tiedä kuinka pahasti apn mies mutta tällaista nättiä lähes 50v naistakin ihan lähes joka mies katseli sillä silmällä tänäänkin kun tuli ihmisten ilmoilla pyörittyä, kyllä hävetti heidän naisten puolesta mutta toisaalta koskee kaikkia miehiä. Baarissakaan ei saa koskaan olla hetkeäkään yksin rauhassa kun varatutkin tulee iskemään.
Mikä sua hävetti? Se että miehet alentuu katselemaan sua? Ei kai sulla mitään muuta syytä voi olla.
Jos naiset nolaisivat heti kärkeen varatun flirttailijan, ne ei pystyisi enää jatkamaan.
Keskustele asiasta ja kerro juurikin että häiritsee sinua.Iyse olin naimisissa vuosia tuon kaltaisen miehen kanssa. Erosin koska selvisi että oli myös pettänyt useasti.
Itse opin vain hyväksymään, että mieheni ei vain flirttaile, vaan joskus käy panemassa vieraita naisia. Ymmärrän että hän on komea ja haluttava mies ja kaiketi tämä on hinta, mikä minun pitää maksaa siitä, että saan hänet enimmäkseen itselleni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eka pitäis tietää mikä siinä flirttailussa sua häiritsee. Sitten pitäis löytää tapa selittää se sille kumppanille. Eli kommunikointia tai ero. Mua ei kevyt flirtti häiritse, mutta sulla on oikeus sun rajoihin. Sinänsä ihmettelen miksei toinen ole jo lopettanut, jos olet asiasta kertonut ja selittänyt mikä menee sopimattoman puolelle.
Niin flirttailijalla ei ole normaalia ymmärrystä asioista. Sen täytyy olla niin.
En tiedä onko tämä hyödyllinen tapa ajatella ihmisten välisiä suhteita. Ihmiset ymmärtää asiat omalla tavallaan ja jokaisessa parisuhteessa tulee se hetki, kun täytyy selittää jokin omasta mielestä itsestäänselvyys toiselle. Kannattaa luopua sellaisesta minun tapani hahmottaa asioita on ainoa normaali -ajattelusta ja hyväksyä että toinen ymmärtää asiat eri tavalla. Sitten pyrkii joko selittämään oman näkemyksensä tai antaa olla. Pääsee vähemmällä ja mielenrauha säilyy.
Eksäni oli tällainen tapaus. Loppujen lopuksi kysymys oli kiusaamisesta. Ilkeä sisimmässään. Mutta eiköhän karma kosta hänellekkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä sua hävetti? Se että miehet alentuu katselemaan sua? Ei kai sulla mitään muuta syytä voi olla.
No osa naisista huomasi miestensä katseet ja suuttuivat ja toki häpesin näiden miesten puolesta. Hävettää myös oma mieheni jok muita naisia katselee. Olen sanonut ettei mun seurassa katselis kun mua hävettää sellainen käytös.
Vierailija kirjoitti:
Itse opin vain hyväksymään, että mieheni ei vain flirttaile, vaan joskus käy panemassa vieraita naisia. Ymmärrän että hän on komea ja haluttava mies ja kaiketi tämä on hinta, mikä minun pitää maksaa siitä, että saan hänet enimmäkseen itselleni.
Itse taas opin hyväksymään, että mun ei tarvitse olla tuollaisen pellen kanssa, kun pystyin saamaan myös komean ja uskollisen miehen.