Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita joilla flirttaileva puoliso? Kuinka käsitellä asiaa tai oppia hyväksymään se?

Vierailija
15.10.2017 |

Itseäni flirttailu ei kiinnosta, joten ei sellaisia neuvoja, että itse alkaisin tekemään samaa.

Puoliso itse ei myönnä eikä aina ihan ehkä tiedosta asiaa, mutta räikeästi kyllä tekee sitä ja sanoisin vieläpä pakkomielteisesti.

En ole ennen tätä suhdetta törmännyt vastaavaan. Nyt huomaan asian loukkaavan ja itsetuntoni on laskenut.

Kommentit (72)

Vierailija
1/72 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että tietäisimme, että kumpi teistä on sika, meidän täytyy tietää, että kumpi on mies.

Vierailija
2/72 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flirttaileeko hän myös sinulle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/72 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikkea tarvitse eikä pysty käsitellä ja sietää. Jättäisin miehen, ei tuohon muu auta. Jos on lapsia ja taloudellisesti pakko olla suhteessa, hommaisin toisen miehen ja jättäisin nykyisen kunnes olisi mahdollista. Romanttiset tunteet katkaisisin.

Vierailija
4/72 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä jätä sitä sikaa! ruoki ruoki ja ruoki, kyllä se nopeasti emäntänsä vielä oppii.

Vierailija
5/72 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Flirttaileeko hän myös sinulle?

Ei. Sanoo kyllä, ettei ole koskaan halunnut satuttaa..

Ap

Vierailija
6/72 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No etkö voi sanoa, että tuollainen ärsyttää? Oma mieheni oli seurusteluaikoina varsinainen vilkkusilmä, aina piti lirkutella jopa kaupan kassalle, kunnes kerroin, miten typeräksi oloni tunnen ja simsalabim, hän lopetti. Sen koommin ei ole ollut huomauttamista ja tässä on kuitenkin yhteistä taivalta mennyt sittemmin melkein 15 vuotta.

Vierailija
7/72 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap, miten miehesi flirttailee muille?

Vierailija
8/72 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaista se flirttailu on noin esimerkiksi? 

Vierailija
9/72 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sinun pitää nyt vaan hyväksyä että muiden huomio on hänelle tärkeämpää kuin sinä.

Ota tai jätä.

Normaalit ihmiset eivät tosin siedä tuollaista kohtelua. Se on normaalien ihmisten mielestä törkeää ja kumppania mitätöivää. Ei se muutu sillä, että toinen sanoo, en tahdo loukata lässyn lää.

Vierailija
10/72 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No etkö voi sanoa, että tuollainen ärsyttää? Oma mieheni oli seurusteluaikoina varsinainen vilkkusilmä, aina piti lirkutella jopa kaupan kassalle, kunnes kerroin, miten typeräksi oloni tunnen ja simsalabim, hän lopetti. Sen koommin ei ole ollut huomauttamista ja tässä on kuitenkin yhteistä taivalta mennyt sittemmin melkein 15 vuotta.

Olen tottakai sanonut, hyvällä sekä pahalla eli asiasta olen itkenyt ja raivonnutkin. Välillä hän yrittää hillitä sitä, mutta se on huomattavan vaikeaa.

Muilta osin hänessä on paljon hyvää, siksi en ole vielä luovuttanut.

Ap

Vierailija
11/72 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap, miten miehesi flirttailee muille?

En viitsi kuvailla yksityiskohtia, mutta kyse ei ole mistään muiden ihmisten huomaamisesta tai hienovaraisesta tarkkailusta.

Ap

Vierailija
12/72 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksäni oli samanlainen. Mutta toisaalta, hän paljastui ihka oikeaksi narsistiksi.

Hän myös flirttaili jos näki mielestään kauniin naisen, vaikka minä olin vieressä.

Juurikin esim. kaupan kassalla hän saattoi olla niin pilke silmäkulmassa vieno hymy kasvoillaan. Oikein sillee huomiota herättävästi.

Jos vastaan käveli kaunis nainen, hän katsoi suoran silmiin, ja kun nainen oli kävellyt ohi, hän katsoi heti perään. Tsekkasi siis perseen.

Jos ajelimme autolla, hän katsoi _aina_ kauniita naisia niin, että koko pää kääntyi.

Ja kaikki nämä minun aikana kun olen vieressä. Tunsin itseni niin helvetin nöyryytetyksi ettei mitään järkeä.

Kun asiasta hänelle sanoin kerran jos toisenkin, hän sai kauhean raivokohtauksen ja väitti ettei ole katsonut ketään "h#oraa".

Lopulta suljin silmäni, ja esiin idioottia, joka mukamas ei nähnyt mitä mies teki.

Noh, tämäkin päättyi niin, että mies jäi pettämisestä kiinni, itseasiassa oli seurustellut toisen naisen kanssa samaan aikaan.

Voin vain kuvitella, minkälaista flirttiä miehellä on ollut, kun hän on yksin ollut liikenteessä. Itseasiassa, mies juurikin iski minut ollessani asiakaspalvelutyössä.

Yök mikä sika.

Ehkä hän tiedostomattaan tuijotti näitä naisia, koska voi olla, että se kuului hänen perusluonteeseen tsiikata kaikki mikä kauniilta näyttää. Onneks pääsin eroon .

En voisi enää tuollaista käytöstä sietää, joten AP, en katselisi kyllä sekuntiakaan.

Vierailija
13/72 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

muille naisille flirttailu on merkki siitä, ettei mies osaa tai viitsi sanoittaa sitä mikä suhteessanne on vialla. ehkei hän halua myöntää tosiasioita jotka voisi johtaa johonkin, joten hän menee siitä mistä aita on matalin, ja puhuttelee muita naisia osana suhdettanne. menage a trois henkisesti siis

Vierailija
14/72 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseäni flirttailu ei kiinnosta, joten ei sellaisia neuvoja, että itse alkaisin tekemään samaa.

Puoliso itse ei myönnä eikä aina ihan ehkä tiedosta asiaa, mutta räikeästi kyllä tekee sitä ja sanoisin vieläpä pakkomielteisesti.

En ole ennen tätä suhdetta törmännyt vastaavaan. Nyt huomaan asian loukkaavan ja itsetuntoni on laskenut.

Pyydät että puoliso menee terapiaan hoitamaan itsetuntonsa kuntoon tai suhteenne on vaarassa päättyä.

Tuollainen käytös osoittaa ettei puoliso arvosta sinua, en katselisi.

Vierailija
15/72 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eksäni oli samanlainen. Mutta toisaalta, hän paljastui ihka oikeaksi narsistiksi.

Hän myös flirttaili jos näki mielestään kauniin naisen, vaikka minä olin vieressä.

Juurikin esim. kaupan kassalla hän saattoi olla niin pilke silmäkulmassa vieno hymy kasvoillaan. Oikein sillee huomiota herättävästi.

Jos vastaan käveli kaunis nainen, hän katsoi suoran silmiin, ja kun nainen oli kävellyt ohi, hän katsoi heti perään. Tsekkasi siis perseen.

Jos ajelimme autolla, hän katsoi _aina_ kauniita naisia niin, että koko pää kääntyi.

Ja kaikki nämä minun aikana kun olen vieressä. Tunsin itseni niin helvetin nöyryytetyksi ettei mitään järkeä.

Kun asiasta hänelle sanoin kerran jos toisenkin, hän sai kauhean raivokohtauksen ja väitti ettei ole katsonut ketään "h#oraa".

Lopulta suljin silmäni, ja esiin idioottia, joka mukamas ei nähnyt mitä mies teki.

Noh, tämäkin päättyi niin, että mies jäi pettämisestä kiinni, itseasiassa oli seurustellut toisen naisen kanssa samaan aikaan.

Voin vain kuvitella, minkälaista flirttiä miehellä on ollut, kun hän on yksin ollut liikenteessä. Itseasiassa, mies juurikin iski minut ollessani asiakaspalvelutyössä.

Yök mikä sika.

Ehkä hän tiedostomattaan tuijotti näitä naisia, koska voi olla, että se kuului hänen perusluonteeseen tsiikata kaikki mikä kauniilta näyttää. Onneks pääsin eroon .

En voisi enää tuollaista käytöstä sietää, joten AP, en katselisi kyllä sekuntiakaan.

Kuulostaa tutulta. Mua ei tosin häiritse kassaneitien ym. ihasteleminen, eniten ehkä se kun kadulla hakee katsekontaktia ja ikävä kyllä monet naiset lähtevät siihen mukaan. Ehkä siksi kun olen näyttävä nainen, niin saavat jotain tyydytystä kun "voittavat" minut siinä hetkessä jos mieheni huomio vain heissä sillä hetkellä.

Autosta vahdataan toki jokaista vähänkään sievää.

Mua ei kiinnosta mitkään pelailut, että kuka katsoo ketäkin ja kuka on kuuma tms. Haluan vain elää rauhassa, itse en nauti juurikaan katseita.

Nyt olen aika ahdistunut, vaikea lopettaa suhdetta jossa paljon hyvää. Toisaalta Koen itseni niin nöyryytetyksi. Kotona puoliso on unelma. Painajainen alkaa kun menemme yhdessä jonnekin.

Ap

Vierailija
16/72 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nauti katseista* eikä katseita.

Ap

Vierailija
17/72 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opittu ja huono tapa sekä käytös. Loukkaa syvästi omaa puolisoa, tyttö-/poikaystävää.

Vierailija
18/72 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla samanlainen flirttaileva exä. Flirttailu oli lisäksi tosi seksuaalissävytteistä, eli ei mitään yliystävällisyyttä tmv. vaan sellasta silmät palaen tuijottelua ym. Ja minä tosiaan vieressä.

Kerran teki silleen, että kun mun ystävä oli pidemmän matkan takaa meillä käymässä, niin flirttaili just silleen silmät kiiluen sille koko illan, sitten pyys mut makkariin ja halus panna. Oli kyllä niin ilmiselvästi sellanen tilanne, että oli kiihottunut ystävästäni ja halusi mua sitten silmät kiinni bylsiä ystäväni mielessään, että meinas oksennus tulla enkä pystynyt "antaa". Toi meni yli, vaikka olinkin siihen aikaan tosi hunoitsetuntoinen ihminen ja saatoin "antaa", vaikka en itse halunnut.

Mut joo, se flirttailu oli tosiaan sellaista tosi vihjailevaa ja kohdistui aina vieraisiin naisiin, ei ikinä muhun. Todella nöyryyttäväksi koin tämän kuten joku aiempikin kommentoija oli kokenut. Sanoin asiasta, mutta ei siitä mitään apua ollut. En ikinä oppinut asiaa hyväksymään enkä vähiten siitä syystä, että tosiaan muut naiset saivat ihailevia katseita, minä lähinnä tylsistynyttä huokailua. Ei silti missään vaiheessa halunnut erota, mutta minä halusin ja onneksi lähdin. Kyllä tuollainen minusta kertoo siitä miten toista kunnioittaa ja kuinka tavallaan varmana nakkina toista pitää.

Vierailija
19/72 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sum pitää alkaa syödä rauhoittavia ja masennuslääkkeitä että siedät elämääsi tuossa suhteessa, jos tuon miehen kanssa on kerran ihan pakko olla.

Vierailija
20/72 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla samanlainen flirttaileva exä. Flirttailu oli lisäksi tosi seksuaalissävytteistä, eli ei mitään yliystävällisyyttä tmv. vaan sellasta silmät palaen tuijottelua ym. Ja minä tosiaan vieressä.

Kerran teki silleen, että kun mun ystävä oli pidemmän matkan takaa meillä käymässä, niin flirttaili just silleen silmät kiiluen sille koko illan, sitten pyys mut makkariin ja halus panna. Oli kyllä niin ilmiselvästi sellanen tilanne, että oli kiihottunut ystävästäni ja halusi mua sitten silmät kiinni bylsiä ystäväni mielessään, että meinas oksennus tulla enkä pystynyt "antaa". Toi meni yli, vaikka olinkin siihen aikaan tosi hunoitsetuntoinen ihminen ja saatoin "antaa", vaikka en itse halunnut.

Mut joo, se flirttailu oli tosiaan sellaista tosi vihjailevaa ja kohdistui aina vieraisiin naisiin, ei ikinä muhun. Todella nöyryyttäväksi koin tämän kuten joku aiempikin kommentoija oli kokenut. Sanoin asiasta, mutta ei siitä mitään apua ollut. En ikinä oppinut asiaa hyväksymään enkä vähiten siitä syystä, että tosiaan muut naiset saivat ihailevia katseita, minä lähinnä tylsistynyttä huokailua. Ei silti missään vaiheessa halunnut erota, mutta minä halusin ja onneksi lähdin. Kyllä tuollainen minusta kertoo siitä miten toista kunnioittaa ja kuinka tavallaan varmana nakkina toista pitää.

Täällä aivan sama, eli todella seksuaalissävytteistä rintojen ym. tuijottelua kiiluvin silmin. Joskus ei kuule mitä minä sanon kun katsoo jotain.

Kyllä se vaikuttaa täydelliseltä arvostuksen puutteelta. Tosin pitää minua otteessaan ollessaan kotona niin ihana.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi neljä