Käytätkö WhatsUpia, Telegramia, Google Hangoutsia vai jotain muuta?
Itse käytän Hangoutsia ja Telegramia, koska WhatsUp vakoilee. Lisäksi Hangouts on kätevä kun on jokaisessa Android-puhelimessa valmiina ja myös PC:llä voi nettiselaimella Gmailin Hangoutsilla kirjoitella vaimolle eikä tarvitse kännykän hankalalla kosketusnäytöllä kirjoitella. Ja videopuhelutkin toimivat.
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytän WhatsAppia. Se on niin kätevä kun sitä voi käyttää tietokoneella (kirjoitan useimmat viestini kotona ollessa tietokoneella) ja liikkeellä ollessa käytän tietenkin myös puhelimella WhatsAppia. Videopuheluita käytän myös WhatsAppilla :)
Jos jotakuta kiinnostaa vakoilla mun viestejä niin siitä vaan :D
Onpas typerä asenne. Pidä myös sitten ulko-ovi ja auton ovet aina auki.
Hölmö vertaus. Enemminkin voisit ajatella, että voit pitää verhoja auki ja auton ikkunoita ei tarvitse tummentaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytän WhatsAppia. Se on niin kätevä kun sitä voi käyttää tietokoneella (kirjoitan useimmat viestini kotona ollessa tietokoneella) ja liikkeellä ollessa käytän tietenkin myös puhelimella WhatsAppia. Videopuheluita käytän myös WhatsAppilla :)
Mulla ei ole autoa. Mutta jos jättäisin ulko-oven auki, niin multahan varastettaisiin kaikki (mun vähäiset) tavarat, joten eihän se nyt olisi kiva. Sen sijaan jos multa varastetaan mun viestit (?) niin miten se vaikuttaa mun elämään? Ei niin millään tavalla. Ei mua kiinnosta saako joku vakoileva taho tietää että millaisen meemin olen tällä kertaa lähettänyt kaverille tai mitä tuhmia puhun poikakaverille.
Sun viestien sisällön perusteella sulle mm. tuputetaan mainoksia.
IIk!!
No ensinnäkin käytän enimmäkseen nettiä vain koneella, jossa mulla on adblock (selailen harvoin nettiä puhelimella), ja toisekseen silloin harvoin kun selaan nettiä puhelimella, niin omg, mitä sitten että näen kohdennettuja mainoksia. OMG!
Olisiko sekin ok, jos ihmiset saisivat lukea sinun kaiken kirjepostinkin ym?
Ei mulle oikein tule kirjepostia, koska kaikki laskut tulee nettipankkiin. Mutta kyllä mun laskutkin saisi lukea, ei mulla ole mitään salattavaa tai häpeiltävää :D
Laita sitten tähän nimesi, osoitteesi ja hetusi.
Vieläkin odottelen tätä tietoa siltä kaverilta, jota ei haittaisi vaikka kaikki pääsisivät lukemaan hänen kirjepostin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli jos NSA lukee mun ostoslistan se on sama asia kuin jos mun koti ryöstetään tyhjäksi ja auto varastetaan...
Telegramia enkä tajua miksi helvetissä kukaan ikäiseni käyttäisi jotain epämääräisiä whatsappeja. Keski-ikäisen äitini ja hänen työkaverinsa ymmärrän, he kun eivät paremman päälle tajua...
N25
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ole autoa. Mutta jos jättäisin ulko-oven auki, niin multahan varastettaisiin kaikki (mun vähäiset) tavarat, joten eihän se nyt olisi kiva. Sen sijaan jos multa varastetaan mun viestit (?) niin miten se vaikuttaa mun elämään? Ei niin millään tavalla. Ei mua kiinnosta saako joku vakoileva taho tietää että millaisen meemin olen tällä kertaa lähettänyt kaverille tai mitä tuhmia puhun poikakaverille.
Sun viestien sisällön perusteella sulle mm. tuputetaan mainoksia.
IIk!!
No ensinnäkin käytän enimmäkseen nettiä vain koneella, jossa mulla on adblock (selailen harvoin nettiä puhelimella), ja toisekseen silloin harvoin kun selaan nettiä puhelimella, niin omg, mitä sitten että näen kohdennettuja mainoksia. OMG!
Olisiko sekin ok, jos ihmiset saisivat lukea sinun kaiken kirjepostinkin ym?
Ei mulle oikein tule kirjepostia, koska kaikki laskut tulee nettipankkiin. Mutta kyllä mun laskutkin saisi lukea, ei mulla ole mitään salattavaa tai häpeiltävää :D
Vieläkin odottelen tätä tietoa siltä kaverilta, jota ei haittaisi vaikka kaikki pääsisivät lukemaan hänen kirjepostin.
Miten nimi, osoite ja hetu vertautuvat tuhmien puhumiseen poikakaverille whatsappin välityksellä? :D