Mitä teet juuri nyt?
Minä makaan sohvalla, sauna on päällä ja katson telkkua ja roikun netissä. Ihana hetki itsekseni, lapset on kavereittensa kanssa ulkona.
Kommentit (20)
Lapsi meni juuri nukkumaan, vihdoin aikaa itselle. Ensin alkuun nyt vaan lepään tässä sohvalla. Ajattelin tänä iltana vielä jatkaa taulun maalausta. Syön jotain herkkuja.
Vierailija kirjoitti:
Lypsän suullani mieheni suonikasta jättikullia.👵
Mulla alkoi seisomaan.👴
Juon kaliaa ja mietin että pitäskö laittaa poke pyörimään ja vetästä käteen.
Käyn läpi täällä Pietarin toimistolla huomista trollausohjelmaa. En oo nyt vuorossa, muuta aamulla klo 7 alkaa tulitus palstalle. Me ollaan saatu vähän palautetta, että rintama kutsuu jos ei Suomessa mielialat ala muuttuu. Täällä on aika ahdistava tunnelma. Kaipaan Lännen ruokia ja tekniikkaa... No tää on nyt tätä
Istun terassilla ja odotan vesisateen loppumista että voin jatkaa kukkien poimimista.
Palstailen. Mitä muuta voisin tehdä, kun kerran täällä olen sinulle vastaamassa? :D
Vierailija kirjoitti:
Vau!
Vierailija kirjoitti:
Onpa tylsä se**ielämä kun kesken aktin voi tänne kirjoitella xD
Kello on pian 20.00. Lämpömittari näyttää +30 (tuntuu kuin +33) Kosteusprosentti lienee siinä 70% tai vähän yli. Mietin; menisinkö suihkuun? Suihkun jälkeen on kyllä taas sama nihkeän lämmin olo... (ulkomaat)
Vierailija kirjoitti:
Kello on pian 20.00. Lämpömittari näyttää +30 (tuntuu kuin +33) Kosteusprosentti lienee siinä 70% tai vähän yli. Mietin; menisinkö suihkuun? Suihkun jälkeen on kyllä taas sama nihkeän lämmin olo... (ulkomaat)
Hyi hitto. Onneksi täällä Suomessa on vain +16. Nautin :)
Makaan sohvalla jalka paketissa ja odotan kuumeisesti aikaa jolloin voin taas tehdä jotain muutakin.
Löhöän sohvalla, katson telkkua ja odotan, että sauna lämpiää. Samalla selailen eri oppilaitosten sivuja ja mietin mitä lähtisin opiskelemaan.