Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tavallistakin, että mies piirittää naista niin kauan , kun päästään seksin pariin

Vierailija
15.10.2017 |

ja sitten miehestä ei enää kuulu mitään?

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on. Miksi kuluttaa aikaa huonoon panoon jos on parempaakin tarjolla?

Mutta jos muuta on tarjolla ja mielessä vain pano niin miksi se kulutti aikaa siihen?

Mies haluaa kyllä itselleen vakituisen kumppanin, vaikka loppuelämäksi, mutta ei ämpäriä. Sitä kun ei näe päällepäin. Ainoastaan kokeilemalla selviää.

Eli siihen asti mies on oikeasti tosissaan ja nainen olisi kelvannut loppuelämäksi? 

Vierailija
22/38 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs miespuolinen kaveri totesi, että nai kaikkea mikä liikkuu, eikä kiinnosta syvemmin tutustua, koska naisilla ei ole muuta annettavaa kuin vagina. Boostaa kuulemma itsetuntoa, kun voi baarissa tai kadulla kavereille osoitella, että "oon totakin pannu".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en yhtään ymmärrä miesten piirileikkejä. Mitä mies niistä saa? Mulle flirttailee yks aspa aika törkeästikkin ja käyny iholle. Mutta siihen jää.

Sitä en ymmärrä mitä siitä saa koska en lukeudu naisiin joille flirttallaan yleisesti. Toisaalta kuka viitsii pelkän panon takia jatkaa viikkokausia varsinkin kun tietää että nainen on ns valmista kauraa. Itse naisena ajattelen että miehet voisi olla suorempia ja rehellisempiä.

Mies tykkää saalistaa, kun saa vastentahtoisem naisen lämmiteltyä ja pantua niin kyllästytään ja siirrytään seuraavaan. Sikai moni suosittu mies ei pidä siitä kun naiset tulee iskemään, jää puuttumaan saalistus. Epäsuositut miehet ja naiset tykkää toki.

Vierailija
24/38 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hö, mulle on käynyt näin :( olin nuori ja hölmö ja kokematon vielä ja olin ihan hämmentynyt yhtäkkisestä miehen huomiosta. Hän lähetteli mulle viestejä kuinka olen hänen heikkous ja että kuinka hän haluaisi opettaa mulle kaikkea ja tehdä ihania juttuja uudestaan ja uudestaa. Lopulta sitten ihastuin tähän mieheen ja jatkuvaan kehumiseen, huomioon ja kuvittelin tämän oikeasti pitävän minusta. No, väärin meni ja kun vihdoin koin muka olevani valmis seksiin (mitä en todellakaan ollut) hän rynkytti hetken ja siinä oli se seksi. Hän ohjasi minut luotaan pois jollain tekosyyllä eikä hänestä enää kuulunut mitään. Kadun tuota varmasti loppuelämäni...

Vierailija
25/38 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hö, mulle on käynyt näin :( olin nuori ja hölmö ja kokematon vielä ja olin ihan hämmentynyt yhtäkkisestä miehen huomiosta. Hän lähetteli mulle viestejä kuinka olen hänen heikkous ja että kuinka hän haluaisi opettaa mulle kaikkea ja tehdä ihania juttuja uudestaan ja uudestaa. Lopulta sitten ihastuin tähän mieheen ja jatkuvaan kehumiseen, huomioon ja kuvittelin tämän oikeasti pitävän minusta. No, väärin meni ja kun vihdoin koin muka olevani valmis seksiin (mitä en todellakaan ollut) hän rynkytti hetken ja siinä oli se seksi. Hän ohjasi minut luotaan pois jollain tekosyyllä eikä hänestä enää kuulunut mitään. Kadun tuota varmasti loppuelämäni...

Suututtaa puolestasi, todella paljon. Itsekin kohdannut miehiä, jotka tuollaista tekevät, ja heistä se on vain hauskaa. Nyt aikuisena sanon kyllä ajatukseni suoraan, kun kuulen vaikka jonkun tuttavan kehuskelevan tuollaisella kuuloetäisyydelläni.

Vierailija
26/38 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On täysin normaalia. Joskus mies myös jää naisen kanssa.

Vierailija
27/38 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräs miespuolinen kaveri totesi, että nai kaikkea mikä liikkuu, eikä kiinnosta syvemmin tutustua, koska naisilla ei ole muuta annettavaa kuin vagina. Boostaa kuulemma itsetuntoa, kun voi baarissa tai kadulla kavereille osoitella, että "oon totakin pannu".

Se on totta että yleensä näillä miehillä on huono itsetunto jota pitää olla boostaamassa muiden miesten edessä.

Vierailija
28/38 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta jos muuta on tarjolla ja mielessä vain pano niin miksi se kulutti aikaa siihen?

Siksi, että oli saalis, joka oli kaadettava. Tärkeintä on se metsästys ja saanti, sitten voi siirtyä seuraavaan.

On tämä sama selitys siihen miksi ne jää roikkumaan vaikka minä halusin vain seksiä? Pitää saalistaa ja yrittää saada jotain mitä en ole antamassa?

Vierailija
29/38 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat passiivisia mutta hankalasti lähestyttäviä, haluavat vakavaa suhdetta mutta pääsevät vuosien suhteesta viikossa henkisesti yli. Tämän takia miehet alkavat pelaamaan, se on turvallista omalle mielenterveydelle ja kosto lämmittää mieltä. Naisten prinsessaleikit tekevät miehistä kyynisiä pelimiehiä, joka kostautuu kollektiivisesti takaisin naisille.

Vierailija
30/38 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset ovat passiivisia mutta hankalasti lähestyttäviä, haluavat vakavaa suhdetta mutta pääsevät vuosien suhteesta viikossa henkisesti yli. Tämän takia miehet alkavat pelaamaan, se on turvallista omalle mielenterveydelle ja kosto lämmittää mieltä. Naisten prinsessaleikit tekevät miehistä kyynisiä pelimiehiä, joka kostautuu kollektiivisesti takaisin naisille.

Sama toimii toiste päin. Miten pelit saa naiset kyynistymään ja lähtemään mukaan peliin. Sitähän ne halusi?

Vierailija
31/38 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksi, että oli saalis, joka oli kaadettava. Tärkeintä on se metsästys ja saanti, sitten voi siirtyä seuraavaan.

Tuo on tuota naisten kyökkipsykologiaa. Todennäköisesti syynä oli se, että muuten hyvätasoisella naisella oli väljät paikat. Kyllä seksi on tärkeä osa parisuhdetta. Ämpärin kanssa ei ole syytä jatkaa. Kukaan mies ei ryhdy ehdottelemaan mitään leikkauksia. Kyseessä oli vain yritys, joka meni pieleen. Jatketaan matkaa.

Vierailija
32/38 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on tuota naisten kyökkipsykologiaa. Todennäköisesti syynä oli se, että muuten hyvätasoisella naisella oli väljät paikat. Kyllä seksi on tärkeä osa parisuhdetta. Ämpärin kanssa ei ole syytä jatkaa. Kukaan mies ei ryhdy ehdottelemaan mitään leikkauksia. Kyseessä oli vain yritys, joka meni pieleen. Jatketaan matkaa.

Jaaha. Luulin että tuo oli taas joltain palstamieheltä joka tietää mitä kaikkien miten päässä liikkuu.

Vierailija
33/38 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu seksin laadusta. Huonoa ei kannata jatkaa. M37

Ei varmaan tosi huonoa, mutta missä menee huonon raja?

Naisena eka seksikerta nyt ei koskaan ole välttämättä kummoinen, silloin itse jännitän liikaa, jotta voisin laueta. Ja mies taas ei siinä vaiheessa yleensä vielä tiedä, mikä minua kiihottaa tai millä tavoin laukean, joten minun kohdallani ei olisi järkevää lopettaa jotain juttua pelkästään ekaan seksikertaan. Toki ehkä silloin, jos mies selvästi käyttäytyisi täysin itsekkäästi ja seksi olisi joku työntö, veto ja ravistus -tyyppinen tapahtuma.

Vierailija
34/38 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu seksin laadusta. Huonoa ei kannata jatkaa. M37

Ei varmaan tosi huonoa, mutta missä menee huonon raja?

Naisena eka seksikerta nyt ei koskaan ole välttämättä kummoinen, silloin itse jännitän liikaa, jotta voisin laueta. Ja mies taas ei siinä vaiheessa yleensä vielä tiedä, mikä minua kiihottaa tai millä tavoin laukean, joten minun kohdallani ei olisi järkevää lopettaa jotain juttua pelkästään ekaan seksikertaan. Toki ehkä silloin, jos mies selvästi käyttäytyisi täysin itsekkäästi ja seksi olisi joku työntö, veto ja ravistus -tyyppinen tapahtuma.

Aika vähän olisi parisuhteita jos naiset lopettaisivat tapailun myös heti kun seksi ei suju ekalla kerralla.

Vierailija
35/38 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän miehet on lähinnä huvittavia näine saalistus ja ämpäriviesteineen. Jos on pieni muna ja ikää yli 35v nii kaikki saatavilla olevat naiset tuntuvat ämpäreiltä. Nyrkkineito on ainoa tarpeeksi tiukka mutta sekin homma varmaan puuduttaa koska seksi on aina muutakin kuin panoa vaikka kunnon pano onkin vain hyvää seksiä.

Sekin että mies saalistaa on aika surkea selite sille että melkoisen tavallisen näköistä naista vikitellään viikkoja vaikka nähdään että valmiutta sänkyyn on heti. Miksi miehet luulee että naiset hakee aina jotain pariduhdetta ja miksi miehet kuvittelee että juuri se mies jonka kanssa mennään sänkyyn täyttää parisuhde kriteerit? Onhan selvä että jos nainen himoitsee jotain miestä fyysisesti mutta tämän urakointi on jotenkin haparoivaa, naismaista tms niin nainen kyllä ehkä antaa homman mennä loppuun muttei toivo sen jatkuvan.

Jos seksi on huonoa se johtuu aina molemmista osapuolista. Jos hyvää sekin on molempien ansiota.

Vierailija
36/38 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän se menee, että kun mies ei halua jatkaa tapailua seksin jälkeen, on aina 100% varmuudella kyseessä sika ja vain seksin perässä oleva. Kun puolestaan nainen lopettaa tapailun seksin jälkeen, oli seksissä vikaa ja sen takia tapailu loppui.

Vierailija
37/38 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ovat siitä sokeita, että heistä parhaillaan käynnissä oleva seksi on parasta ikinä. Heillä ei ole kykyä vertailla tai arvioida tilannetta pidemmälle. Samoin kuin uusi, jännä nainen on aina parempi ja aivan erilainen kuin kukaan ennen.

Vierailija
38/38 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää vain uskoko jankutusta väljistä pimpeistä. Jotkut harvat mutta paljon liikkuvat pelimiehet eivät ole vakavissaan ja tavoitteena on vain kaato. Vakavissaan olevat miehet taas alkavat tuossa vaiheessa harkita, haluavatko todella vakavaa suhdetta, ja saattavat pelästyä. Sellaiselle voisi ehdottaa kevyttä seurustelua. Arka mies saattaa myös epäillä itseään, jos seksi ei mennyt parhaalla mahdollisella tavalla - kuten se ei yleensä ensimmäisellä kerralla mene. Tällainen mies tarvitsee naiselta vahvistuksen, että hän riittää. Siispä toimivin tapa pitää mies seksin jälkeen on ilmoittaa kiertelemättä, että seurustelu kiinnostaisi muttei se vielä olisi kovin vakavaa tässä vaiheessa.  Jos mies ei ole pelimies, hän näkee mahdollisuuden oppia tuntemaan nainen ilman suuria paineita. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi viisi