Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikani ystävän vanhemmat päästivät sitten nuoret menemään ilman lupaa.

Vierailija
14.10.2017 |

Poikani oli ystävänsä luona synttäreillä ja oli sovittu, että nuoret ovat siellä, eivätkä mihinkään lähde, mutta ei tämä oli aivan liian vaikea ymmärtää ja aikuiset ihmiset päättivät päästää noin 30 teiniä johonkin kylille palloilemaan, vaikka on pimeää. Yksi vanhempi ryhmän huomasi ja selvitti asian. Selvisi, että pojan ystävän vanhemmat oli päästänyt nuoret pois, vaikka oli erikseen kielletty. Viestistä tuli sekava, koska olen väsynyt.

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poikani oli ystävänsä luona synttäreillä ja oli sovittu, että nuoret ovat siellä, eivätkä mihinkään lähde, mutta ei tämä oli aivan liian vaikea ymmärtää ja aikuiset ihmiset päättivät päästää noin 30 teiniä johonkin kylille palloilemaan, vaikka on pimeää. Yksi vanhempi ryhmän huomasi ja selvitti asian. Selvisi, että pojan ystävän vanhemmat oli päästänyt nuoret pois, vaikka oli erikseen kielletty. Viestistä tuli sekava, koska olen väsynyt.

Trollit tunnistaa siitä että otsikossa on sana "sitten".

Vierailija
42/45 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin nähdä ne vanhemmat, jotka pystyvät estämään sen, kun 30 teiniä päättää lähteä ulos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä siis tapahtui, kun nämä nuoret päästettiin ulos? Onko joku hukassa? Hakattu? Juonut änkyräkänniin?

Osa tuli takaisin vasta aamulla ja osa oli kännissä.

-ap

Mitä väliä? Ei heitä voi pitää väkisin sisällä.

Mun teini saa juoda kotona.

Vierailija
44/45 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä siis tapahtui, kun nämä nuoret päästettiin ulos? Onko joku hukassa? Hakattu? Juonut änkyräkänniin?

-ap

Ai 13-vuotias teini saa juoda alkoholia kotona??Vttu miten pihalla jotkut vanhemmat ovat.

Vierailija
45/45 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Tiedätkö että sinusta voisi tehdä ls-ilmon? Annat alaikäiselle lapselle alkoholia. Onko se sinun mielestäsi hyväkin keino kasvattaa? Näytät että laiton on sallittua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yhdeksän