Ystäväni masentui, aloin panna hänen miestään – mutta mielestäni siihen on hyvä syy
Hyvä ystäväni, josta välitän oikeasti ihmisenä, masentui lievästi. Onneksi masennukseen oli heti tarjolla laadukasta hoitoa, hyvä hoitosuhde, lääkkeet, tukeva puoliso, ystäviä jne. Itse autoin esim. siivouksessa ja lastenhoidossa. Juttelin ystäväni asioista hänen miehensä kanssa, tilanne vain yhdisti meitä. Yksi asia johti toiseen ja nyt minulla ja hänen miehellään on mukava seksisuhde.
Tiedän että monet eivät pidä asioiden kulusta, mutta kuunnelkaa syitäni. Ystäväni ja hänen miehensä seksisuhde on väljähtänyt masennuksen takia, eivät kokeile uusia asentoja, ystäväni on poissaoleva, ei jaksa ottaa pitkiä aikoja suihin, usein surullisen oloinen lauetessaan jne. Pelkään että avioliitto hajoaisi tai rakoilisi tämän vuoksi. En usko että on inhimillistä ottaa avointa suhdetta juuri nyt esille. Myös mies jaksaa puolisoaan paremmin kun on hommaillut kanssani töiden jälkeen.
Näen itse tekoni rakkauden ja välittämisen tekona. Kun täällä aina haukutaan "kakkosia", niin halusin kertoa oman inhimillisen, humaanin tarinani pettämisestä.
Kommentit (31)
Ap mä niin feel for you! Mäkin tapasin niin ihkun paapan kuukausi sitten, hänellä oli niin kauheasti huolia kun oli säästänyt rahaa eikä tiennyt mitä sillä tehdä. Kävi niin sydämelle paapan hätä et halusin ihan pyyteettömästi auttaa ja nyt me ollaan käyty Pariisis ja Roomas shoppailees ja vähä Hesassakin ja vähä tääl landellakin mut on tää aika ahdasmielinen paikka kyl. Kyl mulla on nyt niin hyvä olo kun pystyin auttamaan, ja paappakin on piristynyt, ihanaa! Mut mä en ymmärrä sen lapsia, nekin on varmaan masentuneita kun ovat niin ilkeitä!
Sairaampi on se, joka ystävänsä puolison kanssa sekstaa, kuin se masentunut puoliso! Masennushan voi johtua juurikin sen petollisen puolison (jo aikaisemmasta) pettämisestä! Siinäpä ap luulee "auttavansa" "ystäväänsä" (mokomakin Juudas!), mutta itse asiassa masentaa lisää ja lyö oikein olan takaa ystäväänsä suoraan sydämeen! Tosi ystävyyttä!!!
Sen neuvon annan,että älä ihmeessä kerro naiselle tästä suhteesta.Itsellä samanlainen tilanne ollut.Jätä vain tälläiseksi salaiseksi niin kyllä se ajan kanssa laantuu.Uskon,että kiusaus on suuri kertoa ja yrittää sitten vampata mies itsellesi.Itse tein näin ja en halunnutkaan sitten lopulta tätä miestä,niin siinä tuhoutui aika monta kerralla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenelle tulee mieleen edes kirjoittaa tuollaista?!?
Vittu mitä itsestään liian hyvää luulevia tosikkoja tää palsta on taas täynnä. Tajuatko, ettei asioilla ikinä ole vain yhtä puolta, lapsellinen kääpiö, eli sitä sinun näkemystäsi????
Yleisin käsitys on se vallitseva sen mukaan mennään.
Nyt on hyvä ihminen liikkeellä.
Jeesuksen armoa ja rakkautta.
Haluaisin lukea sellaisen ihmisen blogia, joka uskoo tähän provoon. Epäilemättä sisällöllä voisi kirjoittaa uuden kauden Supernaturalia.
"inhimillinen, humaani tarina..." Aivan sairaan hauska.... Tuli mieleen Benidormin Mateon kommentti: "he is a homosexual gay"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenelle tulee mieleen edes kirjoittaa tuollaista?!?
Vittu mitä itsestään liian hyvää luulevia tosikkoja tää palsta on taas täynnä. Tajuatko, ettei asioilla ikinä ole vain yhtä puolta, lapsellinen kääpiö, eli sitä sinun näkemystäsi????
Yleisin käsitys on se vallitseva sen mukaan mennään.
Eli sinua ei kiinnosta tosiasiat, vaan se, miltä jokin näyttää?? Siis mulla ei ole mitään tekemistä tän aloituksen kanssa, eikä pettämisen, mutta ihan noin näkökulmina.... Aika vähällä päästät siis itsesi.
Kyllä siinä asentojen kokeilussakin tulee joskus raja vastaan. Uusia asentoja ei yksinkertaisesti enää ole.
Sun kannattaa myös antaa terapiaa sille ystävällesi. Yhdessä hänen miehen kanssa vuorotellen käytte lipomassa hänen toosaansa. Sillä kyllä sä sen naisen bakteerit olet jo saanut sen miehensä kautta, kun putsailet ja kiillotat hänen sauvaansa, nami nami!
Odotan jatkotarinaa ap!
Olisiko miehen kirjoittama tämä provo. Jonkun feminiinisen miehen , joka älykäs ja hyvä kirjallinen ilmaisu, mutta josta naiset ei kiinnostu. Ehkä on hänellä masentunut vaimo ja voi olka tyypin kipeä fantasia tää, ja sen turvin kestää tilanteensa.