Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystäväni masentui, aloin panna hänen miestään – mutta mielestäni siihen on hyvä syy

pettäminen ei ole aina mitä luulette
14.10.2017 |

Hyvä ystäväni, josta välitän oikeasti ihmisenä, masentui lievästi. Onneksi masennukseen oli heti tarjolla laadukasta hoitoa, hyvä hoitosuhde, lääkkeet, tukeva puoliso, ystäviä jne. Itse autoin esim. siivouksessa ja lastenhoidossa. Juttelin ystäväni asioista hänen miehensä kanssa, tilanne vain yhdisti meitä. Yksi asia johti toiseen ja nyt minulla ja hänen miehellään on mukava seksisuhde.

Tiedän että monet eivät pidä asioiden kulusta, mutta kuunnelkaa syitäni. Ystäväni ja hänen miehensä seksisuhde on väljähtänyt masennuksen takia, eivät kokeile uusia asentoja, ystäväni on poissaoleva, ei jaksa ottaa pitkiä aikoja suihin, usein surullisen oloinen lauetessaan jne. Pelkään että avioliitto hajoaisi tai rakoilisi tämän vuoksi. En usko että on inhimillistä ottaa avointa suhdetta juuri nyt esille. Myös mies jaksaa puolisoaan paremmin kun on hommaillut kanssani töiden jälkeen.

Näen itse tekoni rakkauden ja välittämisen tekona. Kun täällä aina haukutaan "kakkosia", niin halusin kertoa oman inhimillisen, humaanin tarinani pettämisestä.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loool

Vierailija
2/31 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kuin laupea enkeli. <3

Ystäväsi varmasti arvostaa elettäsi tultuaan taas terveeksi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

no et ainakaan mun miestä, koska vaikka oon masentunut ollut niin oon sua kauniimpi...lol

Vierailija
4/31 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paska provo sairaalta tyypiltä

Vierailija
5/31 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm. 0,2/5...

Vierailija
6/31 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

-5/5

Vierailija
7/31 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä nyt ymmärrän kun selitit. Varmaan kaikki muutkin kakkoshuorat tekee sitä vaan kiltteyttään. Tuntuu muuten heti paremmalta.

Vierailija
8/31 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin surkee provo ettei edes kepulaiset luule tätä todeksi.

Vierailija
9/31 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostan sinua.

Vierailija
10/31 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenelle tulee mieleen edes kirjoittaa tuollaista?!?

Vierailija
11/31 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin surkee provo ettei edes kepulaiset luule tätä todeksi.

Tiedä hänestä. En lähtisi yliarvioimaan porukkaa joka luottaa sokeasti Sipilään, ja aikaisemmin esim. Vanhaseen ja Esko Ahoon.

Vierailija
12/31 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

win-win-win, jokainen voittaa. Riippumatta siitä, onko juttu keksitty vai ei.

Vierailija
13/31 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Purskahdin nauruun! "Tukeva mies (ai siis lihava?), "usein surullisen oloinen lauetessaan".  Mitä???? Mistäs sinä sen tiedät? Tää oli aivan ratkiriemukas provo. 

Vierailija
14/31 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä luulet ystäväsi ajattelevan touhuistasi?

Kaksi hänelle läheistä, eli sinä ja miehensä vehtaatte hänen selkänsä takana hänen masennuksensa varjolla. Ei se ole mikään syy.

Huomaa, että olet ihan vilpittömästi ylpeä itsestäsi.

Kaikkein kamalimpia ihmisiä on juuri sinunlaisesi, jotka eivät edes näe omaa pahuuttaan.

Vierailija
15/31 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pitäähän sun auttaa, jos ei kerran jaksa ottaa pitkiä aikoja suihin :D

Vierailija
16/31 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanteessa voittivat siis kaikki, eli hyvin tehty! Tästä on hyvä jatkaa kaikilla, hommat hoituvat ja elämä jatkuu.

Vierailija
17/31 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihdoinkin löytyi hyvä, antelias ja vilpitön ihminen!

Vierailija
18/31 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi miten jaloa auttaa ystävää. Osoitat todellista lähimmäisenrakkautta huolehtimalla hänen miehensä tarpeistakin. Ystäväsi on varmasti tosi otettu ja kiitollinen, kunhan asia hänelle valkenee. Ystävyytenne tulee olemaan ikuista. Joo, totta puhuen paska provo.

Vierailija
19/31 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtava homma!

Kunpa kaikkien masentuneiden ämmien miehet saisivat yhtä hienon palvelun.

Mitä enemmän muija makaa kotona tukka rasvassa, niin sitä paremmin sen Minkki -kaverit antaa fjöösaa.

Ihan parasta terapiaa koko suhteelle. Erittäin ratkaisukeskeistä ja tukiverkostoon painottuvaa.

Vierailija
20/31 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kenelle tulee mieleen edes kirjoittaa tuollaista?!?

Vittu mitä itsestään liian hyvää luulevia tosikkoja tää palsta on taas täynnä. Tajuatko, ettei asioilla ikinä ole vain yhtä puolta, lapsellinen kääpiö, eli sitä sinun näkemystäsi????

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kaksi