Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Odotan joka päivä iltaa jotta lapset menisivät jo nukkumaan

Ei jaksais
14.10.2017 |

ja tunnen siitä huonoa omaa tuntoa. Mitä elämää tämä edes on? Odotan, että elämäni tunnit menisivät nopeampaa, että saisin olla rauhassa. Miten saisin muutettua tätä ajattelutapaa?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko ehkäisystä kuulleet koskaan? Silloin ei ole tuota ongelmaa kun sitä on käytetty oikein.

Vierailija
22/28 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuota tapahtuu silloin kun olen lapsen kanssa koko ajan. Arkena kun käy töissä, on ihanaa olla lapsen kanssa ne muutamat tunnit illasta mitä siihen jää, varsinkin kun mieskin tietty haluaa omat hetkensä lapsen kanssa. Vapaapäivinäkin yleensä kumpikin suo toiselle myös omaa aikaa, mä ainakin tarviin sitä, jotta saan ajatella omia ajatuksiani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis lapset huutaa ja riehuu joka ilta ja sä et tee asialle mitään? Mikä helevetti nykyvanhempia vaivaa... kyllä nyt joku kuri lapsiin pitäis olla olemassa. Huonosta käytöksestä rangaistus. Hyvästä käytöksestä positiivista palautetta. Mutta että ois vanhemmallakin selkärankaa olla säännönmukainen, ja rangaista jos tarvii. Mutta ois tosi mahtavaa, kun ihminen tiedostaisi suunnilleen onko hänestä vanhemmaksi, eikä vaan pyöräyteltäisi muutama kakara ja sitten ihmetellä, kun ei osatakaan kasvattaa.

Musta on vielä ihmeellisempää jos aikuiset ihmiset huutaa ja riehuu yöllä... meillä ei huudeta eikä riehuta joka ilta mutta ei olla hissukseenkaan. Meillä äänet tulee leikistä, ei yleensä huonosta käytöksestä. Leikkiä en kiellä tod. naapureiden takia tai no joo jos olisimme yöeläjiä ni sitten.

Vierailija
24/28 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on eskari-ikäinen poika, ainokainen, ja hän odottaa, että olisin ja leikkisin hänen kanssaan lähes koko ajan. On nyt toipilas enkä viitsinyt lähteä viemään minnekään ulos, vaan oltiin päivä kotona ja leikittiin. Kyllä tuntui pitkältä päivä. Kiva oli saada hänet nukkumaan, mutta sen jälkeen tuli ja usein muulloinkin on aina jotenkin pettynyt olo. Pettynyt siihen, millaiselta päivä taas tuntui. Leikit ovat tyypillisiä poikien leikkejä, en pysty aidosti nauttimaan niistä, vaan leikin vain hänen vuokseen ettei tarvisi olla yksin. Siksi on kai iltaisin vain tympeä olo. Oman ajan otan joka päivä, mutta vaikka sen tunnin kävisi kävelyllä, jää sitä yhteistä leikkiaikaa silti useita tunteja vapaapäivinä.

Vierailija
25/28 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletteko ehkäisystä kuulleet koskaan? Silloin ei ole tuota ongelmaa kun sitä on käytetty oikein.

Nyt kyllä vaadit jo ihan liikaa.

Vierailija
26/28 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis lapset huutaa ja riehuu joka ilta ja sä et tee asialle mitään? Mikä helevetti nykyvanhempia vaivaa... kyllä nyt joku kuri lapsiin pitäis olla olemassa. Huonosta käytöksestä rangaistus. Hyvästä käytöksestä positiivista palautetta. Mutta että ois vanhemmallakin selkärankaa olla säännönmukainen, ja rangaista jos tarvii. Mutta ois tosi mahtavaa, kun ihminen tiedostaisi suunnilleen onko hänestä vanhemmaksi, eikä vaan pyöräyteltäisi muutama kakara ja sitten ihmetellä, kun ei osatakaan kasvattaa.

Musta on vielä ihmeellisempää jos aikuiset ihmiset huutaa ja riehuu yöllä... meillä ei huudeta eikä riehuta joka ilta mutta ei olla hissukseenkaan. Meillä äänet tulee leikistä, ei yleensä huonosta käytöksestä. Leikkiä en kiellä tod. naapureiden takia tai no joo jos olisimme yöeläjiä ni sitten.

Niin justiinsa. Eihän sitä tietenkään sovi kieltää tai rajoittaa kun Milka-Maaria hyppii (eli tanssii) tasajalkaa kaksi tuntia putkeen, Joni-Petteri pomputtaa palloa patteria vasten ja Pyry-Kristian hakkaa leikkivasaralla lattiaan. Nehän on vaan leikkimisen ääniä ja meidän Pyry-Kristian on niin kätevä käsistään ja Milka-Maria taas luova ja liikunnallinen!

Vierailija
27/28 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vauva 5kk. Harkitsen korvatulppia. Käninän määrä on vakio. Ei viihdy hetkeäkään yksin hereillä. On se vaan ihana kun tuhisee tyytyväisenä nukkuessaan. Saa äitikin vähän levähtää.

Vierailija
28/28 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä muistan myös tuon tunteen, kun olin jatkuvasti lapsen kanssa kotona. Vaikka lapsi onkin maailman ihanin ja rakkain, niin kyllä siinä pitkän päivän jälkeen alkaa odottaa jo sitä, että saa hetken olla ihan hiljaisuudessa, rauhassa omien ajatusten kanssa. Muutama tunti putkeen jaksan olla täysin läsnä lapselle, mutta introverttinä kaipaan myös sitä omaa rauhaa.

Ja oi että miten ihanaa on nähdä lapsi kun on hetkenkin jossain omissa menoissaan! Sitten taas jaksaa kuunnella sitä tauotonta höpinää ja jopa nauttiakin siitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän seitsemän