Miksi naiset ei vastaa silmäniskuun silmäniskulla?
Etenkään nuoret tsirbulat eivät tunnu hallitsevan tätä etikettiä.
Kommentit (21)
Mulle ne tuntuu vastaavan silmääniskulla. Nyyh! Aina vaan lyödään.
Silmäniskut on typeriä. Menisit ennemmin sanomaan jotain vaikka kuinka tyhmää, vaikka paljo keĺlo on. Sekin olisi parempi tapa lähestyä.
Ap, ne eivät arvosta sun silmäiskujasi. Lienet liian vanha, sellainen old dirty man.
Miten pitää vastata silmäniskuhymiöön normaalin lauseen lopussa?
Koska silmän iskeminen on ällöttävää varsinkin jos joku random tekee niin.
Vierailija kirjoitti:
Ap, ne eivät arvosta sun silmäiskujasi. Lienet liian vanha, sellainen old dirty man.
Väärin arvattu. Juuri kävin suihkussa ja vaihdoin puhtaat kalsarit. Nyt silitän vakosamettihousuni ja lähden koittamaan onneani paikalliseen yökerhoon. Josko tänään vihdoin lykästäisi.
Ap
Koska kaikki on kemiaa. Mulleonvat iskeneet silmää niin naiset kuin miehetkin. Kohteen pitää sytyttää. Muistakaa ne kukat ja mehiläiset olitte sitten ihan mitä tahansa.
Koska alistat naisen limaiselle stereotypialle.
Vierailija kirjoitti:
Miten stereotypialle voi alistaa, ja miten se voi olla "limainen"?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuten sanoin, iskemällä silmää. Oletko yksinkertainen vai lisäksi hidas?
Sori pappa. Ignooraan sut tahallani. Ei kiinnosta ikäloput.
En vastaa koska silloin sinä saatat luulla että saat puhutella tai lähestyä minua.
Jos sä oot joku 50v. niin miksi mun tollaselle irstaalle papalle pitäisi vinkata takaisin..jopa 10v. on liikaa ikäeroa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuten sanoin, iskemällä silmää. Oletko yksinkertainen vai lisäksi hidas?
Sen verran ainakin tiedän, että kukaan täysijärkinen ihminen ei kysy nettipalstalla noin teinix-angsti kysymyksiä kuin "oletko yksinkertainen".
Vierailija kirjoitti:
Jos sä oot joku 50v. niin miksi mun tollaselle irstaalle papalle pitäisi vinkata takaisin..jopa 10v. on liikaa ikäeroa.
Minä taas vinkkasin tänään 95-vuotiaalle ihanuudelle.
Ihan vain ihanalle ihmiselle. Limanuljaskalle 86v. taas tuikkasin rauhoittavan piikin, kun yritti käpälöidä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi viisikymppinen on irstas, mutta pari- tai kolmekymppinen ei?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väärin arvattu. Juuri kävin suihkussa ja vaihdoin puhtaat kalsarit. Nyt silitän vakosamettihousuni ja lähden koittamaan onneani paikalliseen yökerhoon. Josko tänään vihdoin lykästäisi.
Ap
Minä en pelaa silmäpelejä vakosamettihousumiesten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Minä en pelaa silmäpelejä vakosamettihousumiesten kanssa.
Uskon. Et tosin taida pelata silmäpelejä kenenkään kanssa, kun olet lauantai-iltana av:lla. 😂
Minä vastaan. Monen ikäisille miehille. Mutta en niille, jotka eivät ole sen arvoisia.
Sen arvoinen et ole sinä, tsirbulaliini höpönassu.