Nyt se sitten tapahtui meillä. Puoliso tuli baari-illasta kotiin vasta aamulla ja "kaverin sohvalla nukuin".
Uskomatonta! Luulin että näin käy vain lehtien lukijat kertovat - pettämistarinoissa mutta kylläpä ihan oikeassa elämässäkin :(
Kommentit (27)
Työkaveri (mies) kertoi muinoin, että oli ravintolasta tultuaan sammunut oman kotinsa eteiseen. Aamulla oli sitten kömpinyt vaimokullan viereen, mutta omituinen naisihminen tämä vaimo, ei ollut uskonutkaan, että mies oli oikeasti nukkunut humalaansa siinä oman kodin porstuassa jo tunteja, ja heti herättyään kompuroinut vaimon viereen. Riitahan siitä tuli. Itse kyllä tämän miehen tuntien (ja kun hän sen kertoi meille vielä) olisin uskonut.
Itse jos olisin nukahtanut jonkun mies- tai naiskaverin sohvalle avo- tai aviovaimona, olisin kyllä saanut huolella turpiini. Ei olisi uskottu, niin sairas mustasukkaisuudesta ex oli.
heh. eipä selvempää pettämistä voi oĺla.
Olen myös sammunut vastakkaista sukupuolta olevan kaverin sohvalle jatkojen päätteeksi. Emme olleet kaksin ja mitään ei tapahtunut. Kävin hetkeksi sohvalle makaamaan ja heräsin aamulla, kun huolestunut ja harmistunut avopuoliso soitteli kysyäkseen, missä olen.
Tästä on useampi vuosi aikaa. En käy usein juhlimassa, joten väsymys pääsi yllättämään. Asiaa selviteltiin jonkin aikaa kotona.
No säkin sitte seuraavalla kerralla tuut klo 13 seuraavana päivänä kotiin.
Mä tiedän jo etukäteen, että jos mies lähtee tiettyjen kavereidensa kanssa viettämään iltaa, niin turha odotella aamuyöstä kotiin. Joskus iltapäivällä sitten ilmaantuu.
Mies on niin rasittava kännissä etten epäile hetkeäkään että pettäisi.
jätä se sika