Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tulevaisuudessa te naiset saatte mennä tapattamaan itsenne sotiin ja me miehet hoidamme lapsia kotona!

Vierailija
14.10.2017 |

Se on vähintä'in oikein huomioonottaen miten paljon historian vääryyksiä tässä pitää korjata!

Kommentit (58)

Vierailija
21/58 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vitut. Olen liian vanha ja sairas.

Vierailija
22/58 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti kunhan miehet synnyttävät kaikki lapset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/58 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi mies pystyy ainakin teoriassa siittämään muutaman lapsen päivässä, mutta yksi nainen maksimissaan yhden vuodessa.

Siksi luonto ohjaa ihmistä säästämään naishenkiä.

Nainen ei kyllä siitä yhtäkään vuodessa.

Historiallisten vääryyksien korjaamiseksi olisi kyllä naisten vuoro uhrautua.

Tässä ois muuten hyvä konsti siihen, kun maapallon resurssit ei riitä kaikille. Ihmisiä vaan koko ajan syntyy lisää ja liikaa. Jos vaihdettais kaikki sotivat miehet sotiviin naisiin, niin pian olis niinsanotusti problem solved.

Vierailija
24/58 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Annas kun arvaan: lapset hoidetaan rennolla otteella turhia nipottamatta.

Lopputuloksena saamme riisitaudin runtelemia lapsia, kun lapsille ei viitsitä tai muisteta edes d-vitamiinia antaa.

Mutta sen kun vaan. Uskon, että sotia ei sitten olekaan. Naiset eivät halua tapattaa lapsiaan ja miehiään, miehet nyt muutenkin tykkäävät tapella keskenään.

Naishallitsijoiden historia on verinen.

Naisia nyt ei siihen aikaan arvostettu ollenkaan, joten hetihän ne muiden maiden mieshallitsijat lähtivät sotaretkelle. Pakko naisten oli pitää omaa ja kansakuntansa puolta.

Ketkä tuolla grillijonoissa tappelevat enemmän, miehet vai naiset?

Heh, ai silloin krimiläisetkin hyökkäsivät Venäjän kimppuun ja Katariina vain puolustautui? Samassa puolustautimisessa tuhosi Osmaanien valtakunnan ja suoritti ensimmäisen Puolan jaon.

Tämän päivän putinit ovat mikkihiiriä verrattuna naishallitsijoihin.

Vierailija
25/58 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en lähtisi mihinkään. Sota on typerää hupsutusta.

Vierailija
26/58 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt lasketaan vaikka viimeisten sadan vuoden ajalta, montako suomalaista miestä on kuollut rintamalla ja montako suomalaista naista on kuollut synnytykseen liittyviin tekijöihin, niin eipä taida naisille kummoistakaan velkaa maksettavaksi. Saati sitten, jos lasketaan tällä hetkellä maanpuolustusikäisen väestön elinajalta vastaava lukema.

Eli kun alatte miehet tapattaa itseänne lastenteossa, avataan tämä keskustelu uudelleen, jookosta.

Vierailija
27/58 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha kuvitella, että naiset ovat olleet sodalta turvassa vain, koska eivät ole olleet rintamalla. Naisten raiskaaminen ja tappaminen on ihan peruskauraa sodissa. Kuula tulee kalloon siis miehille, vaikka jäisivätkin kotiin lapsia hoitamaan. Ehkä joku innokas raiskaakin ennen tappamista muutaman kerran (ja varmaan tappamisen jälkeenkin vielä muutaman kerran).

Vierailija
28/58 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on ainakin varmaa, että en mene yhdenkään suomalaisen naisen vuoksi sotaan.

Onko äitisi noin kauhea ihminen?

Ei, vaan se ei ole suomalainen.

Ahaa, ymmärrän. Äitisi ei ole Suomen kansalainen eikä hän asu Suomessa. Eikö isäsi puolelta löydy yhtään naista, joka sinulle on tärkeä?

Vierailija
29/58 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun äiti alisti mua koko elämänsä ajan. Leikkasi linnulta siivet (minulta). Kokemukseni muista naisista on myös lähinnä negatiivinen, ilkeys ja pinnallisuus tulee mieleen ensimmäisenä sanasta nainen.

Vierailija
30/58 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minähän en sotaan menisi. En tapattaisi itseäni vaan koska päättäjistä on kivaa tapella uskonnosta, rahasta tai muusta turhasta.

Vierailija
31/58 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se olisi juurikin sitä h*lvetin tasa-arvoa!

Naiset ruikuttaa tasa-arvosta, mutta auta armias kun akkojen pitäisi mennä sotimaan niin eheeei..

Luoja ottaa naiset kyllä välillä päähän. Joku roti tohon tasa-arvo paskaan.

N25

Vierailija
32/58 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, vaan se ei ole suomalainen.

Ahaa, ymmärrän. Äitisi ei ole Suomen kansalainen eikä hän asu Suomessa. Eikö isäsi puolelta löydy yhtään naista, joka sinulle on tärkeä?

Tuo ei ole minun kirjoittama viesti. Mun äiti on suomalainen. Mun elämässä ei ole ollut kuin naisia mitkä ovat kohdelleet minua epäkunnioittavasti ja kylmästi, sukulaisnaisista koulukaveri naisiin. Mulla on hyvin negatiivinen kuva ja suhtautuminen naisiin. En mä koskaan sano naisille mitään pahaa, lähinnä vältän heitä. Jos kadulla tuntetamon nainen haluaa puhua minulle käännän hänelle selän ja lähden pois.

Olen komea mies mikä pitää huolta itsestään ja pukeutuu siististi.

Vierailija
33/58 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minähän en sotaan menisi. En tapattaisi itseäni vaan koska päättäjistä on kivaa tapella uskonnosta, rahasta tai muusta turhasta.

Kiva periaate, mutta kun se vaan on niin että sinulta ei kysytä että menetkö vaan sinä menet.

Vierailija
34/58 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnytättekö te miehet ne lapsetkin sitten?

Vierailija
35/58 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitää olla todella tyhmä sen suomalaisen miehen joka menee rajalle seisomaan luotisateeseen kun samaan aikaan suomalaiset naiset ja asepalveluksesta vapautetut mamut loikoilee kotirintamalla keskenään.

Tää. Lapsena ja nuorena haaveilin aina sotilas elämästä ja työstä puolusvoimissa. Tällä nykyaikaisella politiikalla en palvele tai anna henkeäni käyttöön. Suostun vaikka teloitettavaksi mielummin.

Vierailija
36/58 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulevaisuudessa valitaan päättäviin elimiin pelkästään naisia. Ei tule enää sotia. Naisilla on parempaakin tekemistä kuin sotiminen.

Vierailija
37/58 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta olisi vain toimia niin, että kenenkään ei tarvitse mennä sotimaan.

Mies ja reservin luutnantti

Vierailija
38/58 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiva periaate, mutta kun se vaan on niin että sinulta ei kysytä että menetkö vaan sinä menet.

Entä jos kaikki päättävät, että emme mene?

Vierailija
39/58 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko naiset pakottaneet miehet lähtemään sotiin? Jotenkin se seikka on ainakin minulta jäänyt huomaamatta.

Vierailija
40/58 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Synnytättekö te miehet ne lapsetkin sitten?

Kohta syntyy ensimmäinen miehen synnyttämä suomalaisvauva. Lainsäädäntö laahaa pahasti perässä tosin.