Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihana pikkujouluaika! Söin juuri puoli kiloa piparkakkutaikinaa, nam nam

Vierailija
14.10.2017 |

On se niiin hyvää!!! Ihanat kaikki pikkujouluherkut :)

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi mikä olo tuollaisesta tulee, voiko olla terveellistä...

Myydäänkö piparitaikinaa muka jo?

Ja mikä pikkujouluaika?

Vierailija
2/11 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö lisää. Jouluun mennessä olet pulska syöttöpossu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt jo! Olet oikea herkkusuu! Toivottavasti ei ole nyt masu pipinä. söin kerran nuorena jotain levyllisen piparkakkutaikinaa ja itkin sitten koko yön vatsakramppejan, otin pipariöverit :(

Vierailija
4/11 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja mikä pikkujouluaika?

Voiko olla terveellistä?! Mitäpä veikkaat? Mutta luulenpa että ap ei nyt porsastellutkaan terveydellisistä syistä.

Vierailija
5/11 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ei todellakaan ole mikään pikkujouluaika, vaan syksy. Ja kuka pystyy vetämään tuollaisen määrän taikinaa??

Vierailija
6/11 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja mikä pikkujouluaika?

Euroforinen ja onnellinen olo :)

Myydään, monissa kaupoissa jopa ympäri vuoden, mutta itse ostan vain näin pikkujouluaikaan. Ennen Joulua on monet herkulliset pikkujoulut, täytyyhän sitä jokaisen yhdistyksen ja harrastusporukan kanssa ehtiä pitämään pikkujoulut ennen Joulua.

Etkö sinä pidä? Miksi?

Vierailija
7/11 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syö lisää. Jouluun mennessä olet pulska syöttöpossu.

Tulee syötyä, on niin monet pikkujoulut tiedossa. Joka viikonloppu vähintään yhdet ja viikolta piti jo jättää yhdet pois :( Possut ovat söpöjä ja kauniita, olen kasvissyöjä joten syön piparitaikinaa, mutta en kinkkua.

Vierailija
8/11 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mikä pikkujouluaika?

Myydään, monissa kaupoissa jopa ympäri vuoden, mutta itse ostan vain näin pikkujouluaikaan. Ennen Joulua on monet herkulliset pikkujoulut, täytyyhän sitä jokaisen yhdistyksen ja harrastusporukan kanssa ehtiä pitämään pikkujoulut ennen Joulua.

Etkö sinä pidä? Miksi?

Hei sokerihiiri - aikamoista itsepetosta väittää että nyt ois pikkujouluaika jotta antaa itselleen luvan syödä piparitaikinaa. Tolleen ne alkoholistitkin perustelevat juomisensa, mikä vaan kelpaa syyksi.

Nyt ei ole pikkujouluaika, se alkaa vasta ensi kuussa aikaisintaan.

Vierailija
9/11 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt jo! Olet oikea herkkusuu! Toivottavasti ei ole nyt masu pipinä. söin kerran nuorena jotain levyllisen piparkakkutaikinaa ja itkin sitten koko yön vatsakramppejan, otin pipariöverit :(

Olipa harmillista! Tee itse piparitaikinaa niin saat parempaa! Lisäksi omatekoisen taikinan tuoksu on parempi :) Kipon kanssa voi kävellä halki talon ja tuoksutella ihanaa Joulun tuoksua jokaiseen huoneeseen <3

Vierailija
10/11 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mikä pikkujouluaika?

Etkö sinä pidä? Miksi?

Hei sokerihiiri - aikamoista itsepetosta väittää että nyt ois pikkujouluaika jotta antaa itselleen luvan syödä piparitaikinaa. Tolleen ne alkoholistitkin perustelevat juomisensa, mikä vaan kelpaa syyksi.

Ehkä sinulla ei ole riittävästi ystäviä kun sinulla ei ole vielä tiedossa pikkujouluja. Minulla on pikkujoulut tiedossa huomenna, keskiviikkona ja seuraavana viikonloppuna.

Vierailija
11/11 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mikä pikkujouluaika?

Etkö sinä pidä? Miksi?

Kyllä alkaa olla jo ensimmäisiä pikkujouluja. Itse olen kerran ollut elokuussa pikkujouluissa, vähän outoa se tietenkin oli elokuussa hillua tonttulakki päässä mutta hyvinhän nuo meni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kolme