Kyllä on Hulluissa päivissä eroa!
Kävin viikolla Helsingin Stockmannilla. Hyvinvoivia, hyväntuulisia, akateemisia ihmisiä siisteissä vaatteissa. Kävin lauantaina Jumbossa. Masentuneita, kolhon näköisiä, purkkivärillä hiuksensa punaisiksi värjänneitä tuulipukuihmisiä. Todella järkyttävää.
Kommentit (19)
Vierailija kirjoitti:
Kävin viikolla Helsingin Stockmannilla. Hyvinvoivia, hyväntuulisia, akateemisia ihmisiä siisteissä vaatteissa. Kävin lauantaina Jumbossa. Masentuneita, kolhon näköisiä, purkkivärillä hiuksensa punaisiksi värjänneitä tuulipukuihmisiä. Todella järkyttävää.
Juu, aivan varmasti ne kaikki sadat ihmiset olivat akateemisia.
Ei meidän akateemisten tarvitse Hulluilla päivillä käydä, me tilaamme suoraan Italiasta laatutuotteita.
Akateemisia ja hyväntuulisia? Olipa uni.
Joo totta. Itse pidän siitä, kun pääsen omalta asuinalueeltani kantakaupunkiin, sillä ihmiset on paljon paremman näköisiä ja paremmin pukeutuneita. Oman ikäisteni henkilöiden tyyliä voi myös tutkia ja ottaa vaikutteita (olen 22) kun taas täällä niillä on aina vaan joku löysä huppari, lippalakki ja huppu päässä. Joskin näin nuoret näyttää vielä yhtä hyvinvoivilta, kun taas vanhuksissa ero on todella raju eri asuinalueiden välillä.
Akateeminen, hyväntuulinen ja siististi pukeutunut = kiukkuinen ja etuileva mummo.
Niin missä näit hyväntuulisia ihmisiä? Valtava ryysis ja ihmiset happamia.
Hehe, minäkin kävin Hgin Stokkalla hulluilla päivillä. Olen työtön enkä ole akateeminen. En ole koskaan pukeutunut tai värjännyt hiuksiani wt-tyyliin. Minusta stadilaisena Stokka ei ole sen kummempi kauppa kuin mikään muukaan, taso on vähän mennyt alaspäin ja taitaa mennä huonosti kuulemani mukaan.
Tämä akateeminen ja hyväntuulinen shoppailee hulluilla päivillä kotisohvalla istuen. Klick klick, kätevää :)
Jos akateemisuus näkyy noin selvästi ulospäin, niin eikö tässä ole suuri riski että rahvaskin on sen havainnut ja nyt osaa kopioida ulkoasua näyttäen itsekin akateemiselta?
Jolloin näyttäisi siltä että kauppa on täynnä akateemisia, vaikka todellisuudessa kaikki ovatkin rahvaita keravalta?
aaah, matrix on läsnä hulluilla päivillä.
Itselleni on hyvin tärkeää, millaisessa ympäristössä shoppailen Hullujen Päivien ale-krääsää ja miltä muut shoppailijat näyttävät. Arvokkuus ja tiukkapipoisuus on säilytettävä. Olen ollut Stockan kanta-asiakas jo 1800 luvulta saakka. Missä on Jumbo?
Siksi minä kävinkin itäkeskuksessa. Ei onneksi ole akateemisia eikä aneemisia asiakkaita vaan ihan tavallisia.
😉
Vierailija kirjoitti:
Siksi minä kävinkin itäkeskuksessa. Ei onneksi ole akateemisia eikä aneemisia asiakkaita vaan ihan tavallisia.
😉
Ja meno on kuin eläintarhassa.
Beethoven kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😉Ja meno on kuin eläintarhassa.
Miksi kukaan kävisi vapaaehtoisesti itäkeskuksessa! Sinnehän mennäänkin metrolla.
Helsingin keskustassa nyt vain on enemmän akateemisia ja hyvinvoivia ihmisiä kuin Vantaalla.
Jumbossa käyminen ei tee ihmiselle hyvää.
Mitä ostit, vai kävitkö vaan hillumassa siellä kolhon näköisissä wt-verkkareissasi?
Kävin kolhon näköisenä Itiksen Stockalla Hulluilla Päivillä.
Vähän kuin naispuolinen Niklas Herlin; ainoat erot sukupuoli, varallisuus ja pulssi. Kelpasin asiakkaana ihan hyvin.
Mitä, kuinka et huomannut minua? Olen akateeminen, huoliteltu, iloinen, Barbour- takissa liikkunut vaaleanruskeahiuksinen rouva. Minulla oli maisterisormus. Joten kyllä minut on helppo tunnistaa.
Miten kukaan voi asua Vantaalla?