Hieman loukkaannuin " ystävälleni" , en kuitenkaan haluaisi olla pikkusielu
Kaikesta sitä ihminen pahoittaa sitten mielensä... kuitenkin: minulla oli muutama päivä sitten merkkipäivä.. Ystäväni (olemme lähes päivittäin tekemisissä) soitti ja sanoi ettei valitettavasti ole ehtinyt käydä kaupassa hankkimassa mitään pientä lahjaa, mutta onnea kuitenkin. Sattuimoisin tiedän kuitenkin, että hän on viettänyt joka päivä Stockan Hulluilla Päivillä ainakin muutaman tunnin! Päivällä tuli vielä toinen puhelu, jossa sama bullshit selittely. Tämä samainen ystävä on itse tosi tarkka, että häntä ja hänen lapsiaan muistetaan.
Että voi ärsyttää!
En tarvitse lahjoja, kiva kun muistaa puhelinsoitolla, mutta on rasittavaa kuunnella 5 minuutin selittelyjä, jotka eivät pidä paikkansa.
Muiden mielipiteitä?
Kommentit (4)
Olishan se onnittelu riittänyt ilman mitään läpinäkyvää selittelyä.
Mua tällaiset ihmiset ärsyttää siksi että tulee fiilis että haluaa korostaa kuinka kiire heillä on. Miksi se on jotenkin hyve nykymaailmassa että on niin kiire ettei läheisiään muista?
Tuli vielä mieleen että no ennen kun haukutaan se pataluhaksi niin voisko sillä ystävällä olla mielessä joku tietty lahja mitä hän ei ole tosiaan ehinyt saada tai hakea vielä?
t: 7 (joka jo haukkui osansa :)
Kyllä aikuiselle ihmiselle ihan onnittelut riittää. Loukkaa vain enemmän valheelliset selittelyt varsinkin, kun itse ei edes odota mitään lahjoja.