Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suhteessa kuiva kausi - kokemuksia?

Vierailija
14.10.2017 |

Seksi on vähentynyt viimeisen vuoden aikana merkittävästi ja vielä enemmän viimeisen 6kk sisään.
Mies ei tee alotteita, joten itseänikään ei enää huvita sillä en halua tulla torjutuksi.

Ollaan kinasteltu entistä enemmän eikä varsinaisesti ole ollut mahdollisuuttakaan lempeisiin hetkiin, kun aina jostain kenkä puristaa. Mies on mua vanhempi, mutta itse olen 25 ja mietin mitä elämältäni tosissaan haluan, eikä tää tilanne varsinaisesti auta kun kaikki on yhtä suurta kysymysmerkkiä.

Miestä kuulemma vain väsyttää fyysisesti työt ja henkisesti meidän kirentyneet välit. Mutta vaikka olisi monta hyvää päivää peräkkäin, ei ole mitään seksin suuntaistakaan..
Rakkautta kyllä tunnen, mutta en voi kieltää etteikö olisi ruvennut haaveilemaan muista tyypeistä ja positiiviset tunteet ovat ruvenneet kohdistumaan muihin miehiin.. En petä. Ja jääräpäisyyteni haluaa saada tämän toimimaan, mutta pelottaa tuleva.

Kokemuksia?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläs on toinen nainen! Jätä se!

Vierailija
2/2 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kuin lukisi omaa tarinaa. Omia taustoja sen verran, että elämä on muuttunut merkittävästi ja useampi vuosi on ollut hyvin kiireistä. Aluksi oli hieman kireyttä kiireen ja väsymyksen takia, mutta seksiä oli. Sittemmin elämä rauhoitti osittain, isoja muutoksia sattui uudellee ja stressiä. Nyt seksi on varissut entisestään. Ennen oli useamman kerran viikossa, nyt jos jotain haluaa, pitää itse tehdä aloite. Mieheltä ei tunnu onnistuvan, aina kyllä tyydyttänyt minut, mutta ei tee itse aloitetta. Sen verran vielä, ettei toinen nainen voi olla mahdollista tai sitten jo rikotaan aika-avaruutta.

N28, 10 vuotta suhdetta takana

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla