Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teinkö väärin, kun kerroin suoraan tunteeni

Vierailija
14.10.2017 |

Hyvin alkanut suhde, sovittiin jatkoa. Mies kuitenkin tuntui jotenkin etääntyvän, vastasi kuitenkin, että hyvä oli viimeksikin yhdessä. Kysyin suoraan jatkoja ja kerroin tunteeni häntä kohtaan. Enää ei kuulu mitään ja en todellakaan kysele.
Jos ei kiinnosta enää, niin sitten ei. Olen kuitenkin omat tunteeni kertonut.

Kommentit (40)

1/40 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä ihmisten suurin virhe on se kun he koko ajan miettivät tekivätkö virheitä vai eivät.

Vierailija
2/40 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellisyys on mielestäni aina hyvä. Ellei vastapuoli ymmärrä sitä, on vika hänessä. Ja tällä ymmärryksellä en nyt tarkoita sitä, että pitää tuntea samalla tavalla, vaan osaa suhtautua empaattisesti toisen tunteeseen. Toki osaa myös itse vastata rehellisesti ilman kiertelyjä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi  kyselet asiasta täällä kun tiedät  jo itse mikä sen suoran toiminnan suora seuraus oli - kerrothan sen seurauksen jo tekstissäsi. Fiksu ihminen ois osannut vetää siitä johtopäätökset ilman mitään nettiraatia.

Vierailija
4/40 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miksi  kyselet asiasta täällä kun tiedät  jo itse mikä sen suoran toiminnan suora seuraus oli - kerrothan sen seurauksen jo tekstissäsi. Fiksu ihminen ois osannut vetää siitä johtopäätökset ilman mitään nettiraatia.

Joskus elämässä tarvitsee vahvistusta ajatuksilleen ja teoilleen. Mikään kun ei ole uutta ihmissuhteissa. Mitä tuosta pahimmillaan seuraa aloittajalle, jos mies ei vastaa? Häpeää, noloutta, pettymystä? Ja niistä pääsee kyllä yli.

Vierailija
5/40 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tapailin erästä miestä tuossa noin pari kuukautta ja hän avautui minulle tunteistaan. Itse en ollut niin 100 varma omista tunteistani (tosin hänen kanssa oli mukavaa yhdessä, seksi oli hyvää jne., mutta jotain vaan puuttui). Mies ei ikinä aiemmin käyttäytynyt mitenkään yli-innokkaasti tai edes tuonut ilmi, että olisi mitään suurempaa ihastusta ilmassa, kuhan nyt vain hengailtiin ja paneskeltiin.

Kun hän alkoi puhumaan yhteisestä tulevaisuudesta, kuinka haluaisi minusta vaimon, niin peräännyin. Tuli ihan mieletön ahdistus. En osannut sanoa juuta tai jaata, vaan vaikenin. Pakko oli sitten sanoa, että en nyt mieti ihan tässä vaiheessa tulevaisuutta hänen kanssaan ja tämä tuli ihan puskista!

Voisiko teillä olla jotain saman tapaista? En nyt siis tarkoita, että olisit mitään yhteistä tulevaisuutta hänelle hehkuttanut, mutta jos tunteesi tulivat hänelle ihan puskista? Ja jos on esim. paljon huonoja suhteita takana, niin ei osaa enää reagoida tuollaisiin.

Vierailija
6/40 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuri virhe luottaa miehiin. Aluksi mieletöntä piiritystä ja viestejä pitkin vuorokautta. Sydämiä, aforismeja, ehdotuksia ja kaikkea kivaa. 

Kun suhde syvenee ja tulee seksiä mukaan (ei aina edes tule), alkaa miehen taholta liukenemisreaktioita siinä vaiheessa, kun nainen kertoo tunteistaan. Tuossa vaiheessa miehellä on jo uuden haku hyvällä mallilla tai alkaa sitten. Mies katoaa kokonaan ja ei vastaa. Tai vastaus tyyliin tarvitsen aikaa miettiä, mitä elämältä haluan. Ja se haluaminen oli silloin pari  kk aiemmin se nainen.

Vierailija
7/40 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tapailin erästä miestä tuossa noin pari kuukautta ja hän avautui minulle tunteistaan. Itse en ollut niin 100 varma omista tunteistani (tosin hänen kanssa oli mukavaa yhdessä, seksi oli hyvää jne., mutta jotain vaan puuttui). Mies ei ikinä aiemmin käyttäytynyt mitenkään yli-innokkaasti tai edes tuonut ilmi, että olisi mitään suurempaa ihastusta ilmassa, kuhan nyt vain hengailtiin ja paneskeltiin.

Kun hän alkoi puhumaan yhteisestä tulevaisuudesta, kuinka haluaisi minusta vaimon, niin peräännyin. Tuli ihan mieletön ahdistus. En osannut sanoa juuta tai jaata, vaan vaikenin. Pakko oli sitten sanoa, että en nyt mieti ihan tässä vaiheessa tulevaisuutta hänen kanssaan ja tämä tuli ihan puskista!

Voisiko teillä olla jotain saman tapaista? En nyt siis tarkoita, että olisit mitään yhteistä tulevaisuutta hänelle hehkuttanut, mutta jos tunteesi tulivat hänelle ihan puskista? Ja jos on esim. paljon huonoja suhteita takana, niin ei osaa enää reagoida tuollaisiin.

Ei ole puhetta mistään yhteisestä tulevaisuudesta. korkeintaan asioista, joita on mukava tehdä vapailla. 

En nyt enää kysele mitään, asia jää hautumaan. Ellei mitään jatku, jatkuu vuosien sinkkuuteni. Väsyn tällaisiin turhiin säätöihin.

Vierailija
8/40 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rohkea olit kun kerroit tunteesi suoraan, hyvä sinä!

Vierailija
9/40 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli virhe.

Vierailija
10/40 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suuri virhe luottaa miehiin. Aluksi mieletöntä piiritystä ja viestejä pitkin vuorokautta. Sydämiä, aforismeja, ehdotuksia ja kaikkea kivaa. 

Kun suhde syvenee ja tulee seksiä mukaan (ei aina edes tule), alkaa miehen taholta liukenemisreaktioita siinä vaiheessa, kun nainen kertoo tunteistaan. Tuossa vaiheessa miehellä on jo uuden haku hyvällä mallilla tai alkaa sitten. Mies katoaa kokonaan ja ei vastaa. Tai vastaus tyyliin tarvitsen aikaa miettiä, mitä elämältä haluan. Ja se haluaminen oli silloin pari  kk aiemmin se nainen.

Niin, tätä se on nykyään. Kaikki on niin helposti saatavilla ja aina on muka jossain parempi ja vielä parempi. On Tinderit ja muut treffisovellukset. Ja kuka edes oikeastaan haluaa mitään vakavaa ja varsinkaan siinä vaiheessa, jos edelliset suhteet on mennyt päin persettä. Oikeasti on vaan parempi, kun saa mennä ja tulla miten tykkää eikä tarvitse sitoutua kehenkään eikä olla tilivelvollinen kenellekään.

Jos toinen käy liian ahdistavaksi siinä vaiheessa, kun on juuri päässyt yli edellisen suhteen helvetistä, niin kyllä siinä tulee pelko ja ahdistus, että ei sitä enää.

En nyt puolusta hyväksikäyttäjiä tai valehtelijoita ja aina pitäisi olla rehellinen ja sanoa suoraan mitä haluaa eikä vain kadota, mutta jotkut ovat niin pelkureita, etteivät uskalla tai eivät halua loukata toista tai haluavat pitää varalla.

Vierailija
11/40 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin olen tehnyt sen virheen, että kerroin tunteeni enkä saanut vastakaikua. Se siitä sitten. Sinkkuna olo jatkuu.

Vierailija
12/40 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole puhetta mistään yhteisestä tulevaisuudesta. korkeintaan asioista, joita on mukava tehdä vapailla. 

En nyt enää kysele mitään, asia jää hautumaan. Ellei mitään jatku, jatkuu vuosien sinkkuuteni. Väsyn tällaisiin turhiin säätöihin.

Niin millaisia asioita? Ettekö siis ikinä tehneet muuta yhdessä, kuin olitte toistenne kotona ja paneskelitte? Eikö se jo herätä jonkinlaista epäilyä?

Vierailija
13/40 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ystävälleni kävi niin, että meni kihloihin, mutta mies ei tiennyt mitä elämältään haluaa. Punkkasi tässä vaiheessa toisen naisen luona.

Toinen: Ei halua nyt vakavaa suhdetta. Kahden viikon (vai oliko jopa viikon) päästä on tiedossa että mies seurustelee, kahden kuukauden päästä mennyt jo kihloihin tämän uuden naisen kanssa.

Sattui siis samalle ystävälle, joka aina tulkitsee miehiä ja heidän toimintaansa parhain päin ilman mitään kritiikkiä. Kuten: on vaan niin väsynyt, haluaa miettiä, hänellä ollut vähän rankkaa töissä niin siksi ei halua nyt soitella, hän varmasti miettii miten pärjätään, hän on niin keskittynyt tähän harrastukseensa että siksi blabla blaa.

Oikea syy mieheltä: evvvk tämä nainen, paitsi jos ei muutakaan ole. Mä olen tietty pahis kun toin julki tän näissä tapauksissa. Ystävä sitten aina pettyy, pettyy ja pettyy....

Vierailija
14/40 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää on niitä miehiä, jotka haluavat seksiä mahdollisimman monen naisen kanssa ja säikähtävät naisen toivetta parsiuhteesta. Mies häipyy ja nainen tuntee itsensä huonoksi naiseksi uskottuaan olevansa suhteessa.

Vierailija
15/40 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ajattelen niin päin, että mies tulee kertomaan minulle tunteistaan ja minulla ei ole samaa häntä kohtaan, muotoilen kutakuinkin näin:  Valitettavasti en tunne samoin sinua kohtaan. Mennään eteen päin tahoillamme.

Mitään diipadaapaa oli niin kivaa ja hyvää ei pidä käyttää. Siinä ruokkii vaan toisen onnetonta tilaa ja saa luulemaan, että yrittämällä vielä kohenee.

Suoraa tekstiä kauniisti, miehet. Kiitos.

Vierailija
16/40 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, tätä se on nykyään. Kaikki on niin helposti saatavilla ja aina on muka jossain parempi ja vielä parempi. On Tinderit ja muut treffisovellukset. Ja kuka edes oikeastaan haluaa mitään vakavaa ja varsinkaan siinä vaiheessa, jos edelliset suhteet on mennyt päin persettä. Oikeasti on vaan parempi, kun saa mennä ja tulla miten tykkää eikä tarvitse sitoutua kehenkään eikä olla tilivelvollinen kenellekään.

Jos toinen käy liian ahdistavaksi siinä vaiheessa, kun on juuri päässyt yli edellisen suhteen helvetistä, niin kyllä siinä tulee pelko ja ahdistus, että ei sitä enää.

En nyt puolusta hyväksikäyttäjiä tai valehtelijoita ja aina pitäisi olla rehellinen ja sanoa suoraan mitä haluaa eikä vain kadota, mutta jotkut ovat niin pelkureita, etteivät uskalla tai eivät halua loukata toista tai haluavat pitää varalla.

Ainakin Lappeenrannan mies tekee noin.

Vierailija
17/40 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nää on niitä miehiä, jotka haluavat seksiä mahdollisimman monen naisen kanssa ja säikähtävät naisen toivetta parsiuhteesta. Mies häipyy ja nainen tuntee itsensä huonoksi naiseksi uskottuaan olevansa suhteessa.

Joo ja tällaista asiaa ei näy välttämättä päälle päin. Kyllähän nyt kaikki tunnistaa lipevän pelimiehen ja osaa olla ottamatta liian tosissaan tai jos tapailu on pelkkää seksiä ja puheet vain seksistisiä eikä mitään muuta, niin tietää kyllä, että eihän tuo muuta halua.

Kuitenkin on nämä ihan tavismiehet, jotka ehkä pettyneet edellisiin suhteisiin ja naisiin, niin ovat oppineen tuon pelaamisen. He eivät ehkä saa seksiä ja läheisyyttä muulla tavalla, kuin esittämällä hyvää "aviomiesmatskua", johon naiset ihastuu ja kun nainen kertoo tunteistaan, niin iskee pelko. Ovat ehkä itsekin paniikissa ja jopa ihastuneita, mutta eivät missään nimessä halua mitään vakavaa.

Jos joku osaa sanoa miten tuollaisen huomaa jo aikaisessa vaiheessa, niin kerrohan.

Vierailija
18/40 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mäkin olen tehnyt sen virheen, että kerroin tunteeni enkä saanut vastakaikua. Se siitä sitten. Sinkkuna olo jatkuu.

Ei se ollut virhe. Kerroit, mitä ajattelit. Vastapuoli ajatteli toisin, mutta ei kyennyt sitä kertomaan reilusti. Minusta sinä olet voittaja tässä tilanteessa.

Vierailija
19/40 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset yrittää sitouttaa liian tasokkaita miehiä itseensä nähden.

Jos oikeasti haluatte tasaisen parisuhteen ja vastakaikua tunteillenne niin katselkaa sellainen mies joka ei niin saa sukkia pyörimään jaloissa.

Vierailija
20/40 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo ja tällaista asiaa ei näy välttämättä päälle päin. Kyllähän nyt kaikki tunnistaa lipevän pelimiehen ja osaa olla ottamatta liian tosissaan tai jos tapailu on pelkkää seksiä ja puheet vain seksistisiä eikä mitään muuta, niin tietää kyllä, että eihän tuo muuta halua.

Kuitenkin on nämä ihan tavismiehet, jotka ehkä pettyneet edellisiin suhteisiin ja naisiin, niin ovat oppineen tuon pelaamisen. He eivät ehkä saa seksiä ja läheisyyttä muulla tavalla, kuin esittämällä hyvää "aviomiesmatskua", johon naiset ihastuu ja kun nainen kertoo tunteistaan, niin iskee pelko. Ovat ehkä itsekin paniikissa ja jopa ihastuneita, mutta eivät missään nimessä halua mitään vakavaa.

Jos joku osaa sanoa miten tuollaisen huomaa jo aikaisessa vaiheessa, niin kerrohan.

Just näin. En ole ollut yhdenkään lipevän pelimiehen kanssa, mutta ne taidot on näköjään hissukat amiksetkin oppineet tinder-aikakaudella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi seitsemän