Hitto, että tekee pahaa olla perjantaina ilman omaa mielitettyä!
Kommentit (9)
Et siis vieläkään ole ymmärtänyt kiltin miehen ja kilttimiehen eroa? Koita nyt tajuta ettei seuraa heru kilttimiehille koska kilttimiehet vihaavat naisia.
Vierailija kirjoitti:
Et siis vieläkään ole ymmärtänyt kiltin miehen ja kilttimiehen eroa? Koita nyt tajuta ettei seuraa heru kilttimiehille koska kilttimiehet vihaavat naisia.
Hä mitäsä höpötät höpönassukka? Minä rakastan teitä naisia niin paljon, että en kestä välillä sitä tunnetta.
Sama vika mulla ja tekis mieli vetää itsensä köyden jatkoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hä mitäsä höpötät höpönassukka? Minä rakastan teitä naisia niin paljon, että en kestä välillä sitä tunnetta.
Sullapa on laaja sydän naisia kohtaan kun ihan monikossa kirjoitat rakastan teitä naisia.
Ajattelitko seuraavaksi alkaa ihmetellä että mikä on kun edes rumemmat naiset ei tule antautumaan sulle uikuttaen vaikka ihan hyvin ne kelpaisi sulle siihen asti kun löydät paremman?
Kokeile seuraavan kerran ihan vain yhtä kerrallaan.
Mulla BMW 520 -92 ja palka 3500€ kuukaudesa. On tummennettu takaikkuna ja vahvat kaiutin. Naiset tykää tosi paljon. Olen sanut paljon kaunis nainen monta kertaa. Joskus sama päivä monta kaunis nainen kerralla.
Oot pimee