Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

"Sinulla on todella kauniit silmät"

Vierailija
13.10.2017 |

Onko silmien kehuminen jotenkin turvallista vai miksi ihmiset niin usein päätyvät sanomaan toisen silmiä kauniiksi?

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika kaukana turvallisesta.

Vierailija
2/47 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, koska on harhaluulo, että silmät edustavat ihmistä itseään jotenkin enemmän kuin vaikkapa huulet tai rinnat, niin varmaan siksi kuvitellaan, että on vähemmän "pinnallinen" mielipide, että pitää jonkun silmiä kauniina.

t. rumasilmäinen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppo piirre kehua, jos ei keksi muuta kehuttavaa. Useimmilla kuitenkin on kivat/ok silmät.

Vierailija
4/47 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilen

Vierailija
5/47 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt vaikka mies baarissa kehuu naista kauniiksi, ei sillä sitten muuta sanottavaa olekaan. Ikinä. Ei jatkoon.

Ihmettelen aina näitä kauniiksi kehuvia, kai nyt nainen tietää olevansa kaunis ilman miehen kommenttia asiasta?

Ihan eri asia, jos oma mies kehuu ulkonäköä, mutta jollei vieras muuta sanottavaa keksi, menköön muualle. Tätkin parempi on perinteinen Mitäs tytöt?

Vierailija
6/47 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
7/47 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmissä suvaitaan enemmän erilaisuutta kuin ulkonäössä noin muuten. Silmät voivat olla kauniit, oli niiden muoto sitten manteli, pyöreä, kapea, laskeva luomi, kapea liikkuva luomi jne. Tai minkäväriset nyt sitten silmät ovatkin... Eli sillä tavalla silmiä on helppo kehua.

Vierailija
8/47 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerien kaunosielujen paskan jauhamista. Naiset menee tohon halpaan. Vähän samanlainen klisee kuin romanttinen pariisi, sun muu teennäinen paskan jauhanta.

Vierailija
9/47 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki naisen kehuminen on seksuaalista häirintää. Ulkonäköön puuttuminen pitää kieltää laissa, näin sanovat kaikki feministit. Se, joka kehuu silmiä, on potentiaalinen raiskaaja. Tämä on totuus.

Vierailija
10/47 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

License to Lick kirjoitti:

Mä tykkään sanoa kivalle naiselle ''maistut varmasti todella hyvältä'' samalla ku livon huuliani. Sitten kysyn ''saanko tuottaa sinulle oraalista nautintoa, cunnilingusta''? Nuolen myös pyllyn mielelläni.

Oletko onnistunut saamaan paljonkin naisia tuolla iskurepliikillä?

Vierailija
11/47 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tykkään sanoa kivalle naiselle ''maistut varmasti todella hyvältä'' samalla ku livon huuliani. Sitten kysyn ''saanko tuottaa sinulle oraalista nautintoa, cunnilingusta''? Nuolen myös pyllyn mielelläni.

Mjoo jokusen hehh... rupesko kiinnostamaan? Rupesko tekemään mieli kielitornadoa sinne ehh?

Vierailija
12/47 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mjoo jokusen hehh... rupesko kiinnostamaan? Rupesko tekemään mieli kielitornadoa sinne ehh?

Kielitornadoa pepunreikään :p tuupas tänne veijari, niin näytän sulle auringon

Vierailija
13/47 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan siksi, että sinulla on kauniit silmät? Vai tapahtuuko tätä ihan yleisestikin tuttavapiirissäsi?

Vierailija
14/47 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mmmhh ihana auringon pimennys, ihana musta-aurinko maiskis. Uuhh you touch my talala, my ding ding dong.

Vierailija
15/47 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mmmhh ihana auringon pimennys, ihana musta-aurinko maiskis. Uuhh you touch my talala, my ding ding dong.

Pimennät mun iltaa sopivasti tornado

Vierailija
16/47 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika harvalla on todella kehuttavan kauniit silmät ja sitten kun on, niiden kehuminen tuntee melkeen korninlta. Minulla ei ole kauniit silmät, vaikka ihan kivan näköinen muuten olenkin. Jos silmiäni kehutaan, niin tiedän että se on vale, eli mielestäni ei mikään turvallisin kehu. 

Vierailija
17/47 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mut entäs silmien etäisyys sitten?

Vierailija
18/47 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmien kehumisella annetaan sellainen harhaluulo, etteikö se pimpsakka ole ekana mielessä, vaan paljon syvällisemmät jutut. Eli siis on tosiaankin turvallista aloittaa silmien kehumisella.

Vierailija
19/47 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmät ovat sielun peili. Kuten moni täällä on jo sanonut, silmien kehuminen tuntuu ehkä viattomammalta ja vähemmän seksuaaliselta kuin kokonaisuudessaan kauniiksi sanominen. 

Vierailija
20/47 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sulla on kauniit silmät" voi mun kokemuksella tarkoittaa kolmea asiaa:

1. Tarkoitetaan ihan oikeasti tätä, mies on häkeltynyt näkemästään. Tavallaan asia lipsahdus. Nauttii olostaan kauniin naisen seurassa.

2. Täytelause, jolla ei ole juurikaan merkitystä. Osa small talkia. Ei merkitse mitään.

3. Kutsu seksiin. Mies sanoo ja seuraa minkälaisen vastauksen saa. Siitä sitten voi vetää johtopäätöksiä, kannattaako naiselle ehdottaa kutsua jatkoille ( seksiä).

Tuo viimeksi mainittu on aika yleistä, koska eihän seksikutsua voi sanoa ääneen. Ensin kehutaan silmät, sitten tyyliin "olet todella näyttävä nainen, naisellinen. Voisiko sua suudella tänä iltana?" Tuosta ei voi enää erehtyä, mistä voisi olla kyse.

"Tuutko juttelemaan mun kämpille/ hyttiin" tarkoittaa tietenkin ihan muuta kuin juttelua. Naisena oon ihmetellyt tätä miesten koodi kieltä.