Haluan katsoa jotain romanttista sarjaa, suositelkaa!
Tykkään sellaisesta kutkuttavasta jännitteestä pääparin välillä, jossa kumpikin on salaa ihastuneita toisiinsa mutta eivät jostain syystä halua sitä myöntää toisilleen. Kerro muutamalla sanalla myös juonesta tai linkkaa. Myös leffasuositukset käy.
Kommentit (31)
Mäkin tulin ehdottamaan Outlander-sarjaa.
Vierailija kirjoitti:
Outlander 1.kausi <3
Olen nähnyt sen, kiva sarja mutta jostain syystä en jaksanut seurata ykköskautta pidemmälle. Olen lukenut kirjat joten varmaan se, että tiesin mitä tulee tapahtumaan vei katseluintoa. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Outlander 1.kausi <3
Olen nähnyt sen, kiva sarja mutta jostain syystä en jaksanut seurata ykköskautta pidemmälle. Olen lukenut kirjat joten varmaan se, että tiesin mitä tulee tapahtumaan vei katseluintoa. Ap
Jaaha eli ihan sama tilanne kun itsellä siis =D
Siksipä ehdotin vain 1.-kautta..
T.1
The white queen ja the white princess-sarjat. Keskiaikaisen englannin hovin juonia.
Lady Chatterlyn rakastaja, uusin brittiversio
Poldark
North & South -minisarja vuodelta 2004. En tiedä, löytyykö jostain suomiteksteillä, mutta löytyy ainakin streamina googletuksella.
Laitan vielä tähän niitä sarjoja joissa on sellaista juonikuviota kuin tarkoitan
Bones
Salaiset Kansiot
Vampyyripäiväkirjat
True Blood
Moonlighting
Castle
Ap
Vierailija kirjoitti:
North & South -minisarja vuodelta 2004. En tiedä, löytyykö jostain suomiteksteillä, mutta löytyy ainakin streamina googletuksella.
Tämän olen nähnyt, ihana! Olen katsellut aika paljon BBCn pukudraamoja. Ap
Vierailija kirjoitti:
The white queen ja the white princess-sarjat. Keskiaikaisen englannin hovin juonia.
Lady Chatterlyn rakastaja, uusin brittiversio
Poldark
Toi Chatterley voisi olla kiva. Poldarkia koitin joskus seurata. Mä olen varmaan joskus lukenut noi white queen ym kirjoina. Ap
Vierailija kirjoitti:
Elokuva Jane Eyre.
Nähty, oli hyvä. Ap
Ylpeys ja ennakkoluulo -minisarja (aika itsestäänselvä)
Vierailija kirjoitti:
Salem
Hell on wheels
100
Salemia katselin joskus jonkin matkaa, mutta en muista että siinä olisi ollut jotain romanttista viritystä? Hell on wheels on uusi tuttavuus, kiitos. Ap
Vierailija kirjoitti:
Ylpeys ja ennakkoluulo -minisarja (aika itsestäänselvä)
No juu, tämä on nähty myös. Moneen kertaan😊 Colin Firth mr Darcyna on ihana. Ap
Twilight? Itse en tykännyt mut kuvio on sitä mitä haet.
Vierailija kirjoitti:
Twilight? Itse en tykännyt mut kuvio on sitä mitä haet.
Olen nähnyt vissiin pari leffaa näistä. Ap
Outlander 1.kausi <3