Auttaako raskausarpiin mitkään tuotteet tai laitehoidot?
Surettaa, kun vatsa on litteä ja treenattu, mutta arpinen iho tekee siitä ruman.
Kommentit (18)
Punavalohoidon pitäisi auttaa arpiin, näin ainakin väitetään.
Joka ikisellä ihmisellä on raskausarpia. En ole ikinä painanut yli 50kg tai ollut raskaana ja minullakin on. Ei ne sinua rumenna eikä kukaan muu edes huomaa niitä, jos huomaa niin luultavasti ajattelee vaan että vau, ootpa päässyt timmiin kuntoon painonpudotuksen/synnytyksen/molempien jälkeen.
Ei auta, mutta aika auttaa. Eikä ne luultavasti niin rumia ole kenenkään muun mielestä kuin sinun omasta. Itselläni noita tuli paljon jo teininä kun muodot pyöristyi rintoihin ja takapuoleen ja reisiin. Ensin ne oli rumia sinipunertavia, nykyään lähinnä vähän muuta ihoa vaaleampia vähän kuopalla olevia juovia. Ihan söpöjä oikeastaan.
Laserilla pystyy ainakin häivyttämään niitä jonkun verran, ihotautilääkäreillä ja plastiikkakirurgeilla sellaisia laitteita on. Mutta ne kyllä yleensä häivyttyy muutamassa vuodessa itsessäänkin sen verran, etteivät ketään rumenna. Raskausarpia on naisista varsinkin lähes kaikilla, myös niillä jotka ei ole koskaan ollut raskaana.
Minulla on vatsa täynnä raskausarpia. Osa melko syviäkin. Vuosien mittaan vaalentuneet paljon. En enää ees muista niitä ja ne on niin osa minua, että en jaksa niitä hävetä tai harmitella.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on vatsa täynnä raskausarpia. Osa melko syviäkin. Vuosien mittaan vaalentuneet paljon. En enää ees muista niitä ja ne on niin osa minua, että en jaksa niitä hävetä tai harmitella.
Ei se vaalentuminen kauheasti lohduta, kun iho jää kurttuiseksi mummoihoksi.
Ap
Raskausarvet on kauniita varsinki vatsan seudulla ja varsinkin jos niiden kantajalla on lapsia. Kertoo hedelmällisyydestä ja koetusta elämästä. Mun mielestä ne on tätä kautta myös seksikkäitä <3
Vierailija kirjoitti:
Raskausarvet on kauniita varsinki vatsan seudulla ja varsinkin jos niiden kantajalla on lapsia. Kertoo hedelmällisyydestä ja koetusta elämästä. Mun mielestä ne on tätä kautta myös seksikkäitä <3
Joopajoo...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Jos iho on kurttuinen, niin kyseessä on eri ongelma, joka hoituu kirurgin veitsellä.
Vierailija kirjoitti:
No ei todellakaan ole mitään seksikkäitä. Ehkä naisen takapuolessa voi olla raskausarpia mutta mahassa niin on kyllä keho pilalla.
Netissä näin yhden, joka oli saanut niitä vatsasta huomaamattomiksi mikroneulauksella. Mutta se vaatii kovaa luontoa, että kärsii tehdä sitä tehokkaasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei todellakaan ole mitään seksikkäitä. Ehkä naisen takapuolessa voi olla raskausarpia mutta mahassa niin on kyllä keho pilalla.
Oletko joku 14-vuotias poika?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Jos iho on kurttuinen, niin kyseessä on eri ongelma, joka hoituu kirurgin veitsellä.
Ihan on raskausarpien takia kurttuinen.
Ap
Olin todella timmissä kunnossa, kun tulin raskaaksi. Ajattelin kauhuissani miten vatsanahkani voisi oikeasti venyä repeilemättä raskauden edetessä.
Ostin normaalia kosteusvoidetta ja Clarinsin ihoöljyä. Joka ikinen ilta rasvasin vatsanalueen ja rintojen ihon.
Ei yhden ainuttakaan raskausarpea.
Vierailija kirjoitti:
Olin todella timmissä kunnossa, kun tulin raskaaksi. Ajattelin kauhuissani miten vatsanahkani voisi oikeasti venyä repeilemättä raskauden edetessä.
Ostin normaalia kosteusvoidetta ja Clarinsin ihoöljyä. Joka ikinen ilta rasvasin vatsanalueen ja rintojen ihon.
Minäkin rasvasin ihoa säännöllisesti body shopin kaakaovoilla. Kyse on ihotyypistä, se joko repeää tai sitten ei, rasvaamisesta huolimatta. Turha siis ylpeillä tuolla "saavutuksellasi"..
Ap
Vierailija kirjoitti:
Raskausarvet ei tule ihoon, vaan kudoksiin.
Rasvaus auttaa varmasti ihoon, mutta ottaa vähän päähän, että moni luulee välttäneensä ne tuolla konstilla, vaikka kyse on kudostyypistä.
Ei