Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käytättekö saunassa peflettiä?

Vierailija
13.10.2017 |

Minua kiinnostaisi tietää, kuinka moni käyttää kotona omassa saunassaan peflettiä/laudeliinaa?
Poikaystäväni mielestä ei tarvitse käyttää ja laudeliina on ihan turha, minun mielestäni taas ehdottomasti aina käytetään.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä kotona.

Vierailija
2/13 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän peflettinä vessapaperia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/13 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän

Vierailija
4/13 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin käytän. Kenenkään hanurinjäljet lauteissa eivät ilahduta.

Poikaystäväsi varmasti pesee saunan aina käytyään iskemässä ahterinsa lauteille?

Vierailija
5/13 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän aina. Ja toivoisin muidenkin käyttävän. Ei ole kiva käydä sellaisessa saunassa, jonka lauteilla on istuttu ilman mitään suojaa.

Vierailija
6/13 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytän peflettinä vessapaperia

Vessapaperi ei taida kestää saunassa käyttöä. Etenkään ihan märkänä. Jää kamalat mujut lauteille.

Vierailija
7/13 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän. Minulla on oma sauna mutta kerrostalossa on myös tunnelmallinen ulkoasunsa joen rannalla ja varsinkin siellä haluan olla varma että en saa pöpöjä.

Vierailija
8/13 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua kiinnostaisi tietää, kuinka moni käyttää kotona omassa saunassaan peflettiä/laudeliinaa?

Poikaystäväni mielestä ei tarvitse käyttää ja laudeliina on ihan turha, minun mielestäni taas ehdottomasti aina käytetään.

Ei varmaan tule kenellekään yllätyksenä, mutta mies on taas kerran oikeassa.

Vierailija
9/13 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina.

En niinkään bakteerien takia - ne kuolevat saunan lämmössä ja kuumuudessa kyllä tehokkaasti, vaan ihan lian ja hien vähentämiseksi.

Meinaan se hiki, joka noruu iholta lauteille ja varsinkin sinne laudelautojen väliin ja pohjalle on aika kammottavan pistävän hajuista.

Joskus ihan siisteissäkin asunnoissa haistaa heti saunaan astuessaan, että täällä on saunottu ilman peflettejä, eikä niitä lauteiden alapintoja ole pesty vähään aikaan. (Lauteiden väleistä niitä on melko mahdoton pestäkään, tekee ajan kanssa semmoista rusehtavaa tatinaa sinne)

Vierailija
10/13 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä. Inhoan sitä kun kuiva pefletti takertuu kosteaan ihoon. Mukavampi saunoa ilman.

Vierailija
11/13 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kaikilla omat nimikoidut laudeliinat, joita ilman muuta käytetään.

Vierailija
12/13 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän sekä kotona että muualla ja syy on mullakin suojata lauteita. Kerran viikossa mene pefletti pesuun 60 asteessa lakanapyykin kanssa. Vieraille on kertakäyttöiset, itsellä on kankainen. 

Vierailija
13/13 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän.