Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka varma ehkäisykeino kortsu on!!!??

Vierailija
07.04.2006 |

Kortsua on käytetty, mutta tuli mieleeni ettei ihan yhdynnän alusta asti, meinasi siis unohtus, mutta vain kerran ja mies ehti olla sisällä vain hetken ennen kortsun asennusta. Voisinko olla raskaana??? Rinnat tuntuu paisuneilta ihan niinkun edellisenkin raskauden alussa. Tiedän kyllä että on pieni mahdollisuus tähänkin, siis että oisin, mutta onko teillä parempaa tietoo tai kokemusta? Voiko näinki herkästi tulla raskaaks? lapsi on kyllä ollu suunitteilla muttei ihan vielä...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
07.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä ne siittiöt liikkuu koko yhdynnän ajan. Ei tietenkään suurissa määrin mut yksikin riittää. Tietysti riippuu mikä aika kierrosta on. Et jos otollinen aika vielä rskaaksi tulemiselle...

Vierailija
2/5 |
07.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskauden ensioireet ja lähestyvien kuukautisten oireet voivat olla hyvinkin samanlaiset, joten odottele nyt rauhassa pari päivää yli kuukautisten alkamispäivän ennen kuin teet raskaustestiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
07.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsesta ei siis tunnu mitenkään vaikeelta, mutta oisin niin halunnu että tää kakkonen olis tullu " suunnitellusti" kun eka oli " vahinko" . Mutta ei kai näitä asioita on mahdoton suunnitella kun raskaakshan ei välttämättä tuu vaikka miten hyvin olis suunnitellu.

Vierailija
4/5 |
07.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ehkäisynä kondomi ja ennen käytettiin aina ihan alusta asti. Johtuen siitä en missään nimesä halunnut tulla raskaaksi. Meillä vuoden vanha lapsi. Nyt kuitenkaan kun ei olisi niin kamala asia jos tulisinkin raskaaksi emme käytä kun ihan lopussa. Ja en siis ainakaan minä ole tällä tavalla raskautunut.

Meillä suunitteilla toinen lapsi, mutta ei ihan vielä. Tai miehelle sopisi vaikka heti, mutta minä en ihan välttämättä juuri nyt sitä haluam siksi käytämme siinä lopussa. Ajattelen näin, jos tulen raskaaksi niin sitten tervetuloa vain uusi vauva mutta kuitenkin pienenennän tödennäköisyyttä käyttämällä sitä lopussa. tai nieshän sitä käyttää mutta tajusitte varmaan =)

Miksi emme käytä alusta asti johtuu myös minusta, minusta seksi on kivempaa ilman kortsua.

Eli mun vastaus sulle on, että en usko että olet raskaana mutta onhan se mahdollisuus aina olemassa jos ei alusta asti käytä. ja jos ei alusta käytä ja tulee raskaaksi niin minun mielestä silloin vauva todella haluaa ja on tarkoitettu syntyväksi.

Vierailija
5/5 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme tehneet samalla tavalla ja naineet aluksi ilman kortsua ja laitammen sen vasta kun haluan laueta. Kerran oli hilkulla laueta sisään, kun ajattelin työntää vielä muutaman kerran, jotta vaimo olisi lauennut, mutta ehdin vetämään ulos ennenkuin laukesin.