Kammotus! Taas tuollainen iso lukki kävelee seinällä!!
Mistä ihmeestä niitä tulee?? Eilisen annoin kissan pyydystettäväksi..inhoan yli kaiken!
Kommentit (15)
Sama ne on ällöjä. Laitoin parvekkeelle Kanervat ja pari lyhtyä, voisi olla parvekkeella vielä kun on lasit. Mutta en ole edes käynyt siellä kun ikkunan läpi nään ne lukio roikkumaan seinällä hyi!
Viime syksynä oli monta jättikokoista lukkia kotona. Piileksivät päivällä, illalla tulevat esille kun valot on pois. Mikään ei ole kammottavampaa kuin sivusilmällä huomata vieressä liikkuvan jotain seinällä, ja sitten kun siirtää kännykän valon siihen, niin se onkin jättiläislukki. Hyi saatana. Sain traumoja ja melkein joka ilta katselen sängyssä seinille vähän väliä, josko ne saatanat ovat palanneet.
Jostain syystä ne on mun mielestä aika söpöjä. Suosittelen kuukauden reissua viidakkoon, niin ei enää pikku lukit pelota :D
Meillä on ulko-oven vieressä norkoomassa lukkeja. Katselen kaukaa, ennenkuin laitan avaimen sisään, ettei ihan käden vieressä ole. Sitten liiskaan ne jollakin käteen osuvalla kengällä eteisestä. Muut öttiäiset saa olla, hämähäkeistä saan lähes sydärin.
Minustakin pitkäkoipilukit ovat sööttejä enkä pelkää niitä yhtään. Voin vaikka ottaa kädelle ja kantaa ulos. Tavallisia lyhytkoipisempia hämähäkkejä sen sijaan pelkään, mutta annan niiden olla rauhassa. Hyötyeläimiä.
Tänä vuonna meillä on lukki-invaasio. Olen listinyt nyt varmaankin lähemmäs 30 lukkia jollei enemmän. Niitä on jo monta kertaa ollut päälläni, koko ajan säpsähtelen taasko joku mönkii kädellä tai rinnuksilla. Luulen että nuo on rauniolukkeja.
Hyi vittu, alkaa kammottaa nuo teidän kokemukset. Pelkään lukkeja ihan hulluna ja tänä syksynä niitä on kolmesti tunkenut talooni. Aina kauhea kylmä paniikki iskee, kun lukki napottaa seinällä yhtäkkiä, hyi saatana! Onneksi on kämppis, joka uskaltaa listiä ne
Minusta lukit ovat söpöjä :3 Jos voisin, niin loihtisin kaikkien lukkikammoisten kodeista lukit tänne ilokseni. En ole nimittäin nähnyt yhtään setä/täti pitkäsäärtä tämän syksyn aikana.
Ne on hitaita ja leppoisia, ihan ok porukkaa. Älä tapa.
Biokill! Oon suihkinu ulkonakin niihin jos seinillä. Vihaaannnnn
Vierailija kirjoitti:
Minustakin pitkäkoipilukit ovat sööttejä enkä pelkää niitä yhtään. Voin vaikka ottaa kädelle ja kantaa ulos. Tavallisia lyhytkoipisempia hämähäkkejä sen sijaan pelkään, mutta annan niiden olla rauhassa. Hyötyeläimiä.
Mä löysin vessassa alushousuistani pitkäkoipilukin. Meinas olla katastrofinainekset kasassa, kun juoksin housut kintussa vessasta pois.
Vierailija kirjoitti:
Hyi vittu, alkaa kammottaa nuo teidän kokemukset. Pelkään lukkeja ihan hulluna ja tänä syksynä niitä on kolmesti tunkenut talooni. Aina kauhea kylmä paniikki iskee, kun lukki napottaa seinällä yhtäkkiä, hyi saatana! Onneksi on kämppis, joka uskaltaa listiä ne
Onneks ne häviää pakkasten tultua. Ne on vaan syksyn elukoita.
Vihaaannnnn silti!
Meillekin ne on löytäneet sisälle. Huudan aina kissan apuun, onneksi se tykkää niistä.
Saisin sydärin Jos löytäsin sisältä!!!
Ulkoahan niitä tulee. Kun ulkona alkaa olla tarpeeksi hyytävää, niin saattavat eksyä sisällekin.
Ps. ne on aika symppiksiä. ja niillä on vain 2 silmää. :)