Kannabis pilasi elämäni
Olin ennen kannabiksen käyttäjä, nykyään olen lantiosta alaspäin halvaantunut ja kuljen pyörätuolissa, oikea käteni on amputoitu ja minulla on neurologisia ongelmia.
Älkää koskeko kannabikseen, kerron teille miksi.
Ensikosketukseni kannabikseen sain kaverini avulla. Hän tarjosi tätä "vaarattomaksi" mainostettua kannabista. Noh, menimme hänelle ja sekoitimme kannabiksensiementä ja leivinjauhoa ja vedimme nokkaan.
Ensiksi se tuntui kuin olisi taju mennyt, sitten aloin nähdä harhoja. Pääkalloja sekä leijuvia veitsiä. Aloin huutamaan ja hakkaamaan seinää ja enempää en enää muista.
Heräsin maasta ja minulla oli helvetinmoinen päänsärky ja olin aivan veressä. Kaverini oli oksentamassa vessassa. Joimme molemmat muutaman lasin koskenkorvaa ja oireet helpottuivat heti. Päätimme, että emme enää koskaa "vaaratonta" kannabista käyttäisi.
Noh, riippuvuus sai meistä molemmista vallan ja päädyimme ostamaan tämän paholaisen kasvin kukkaa. Murskasimme kukan nesteet huumeruiskuun ja tykitimme "ihan vähän" sitä suoneen. Muistan hirvittävän poltteen ja rintakivun. Kaikki sumeni ja välkkyi. Viimeinen asia mitä muistan on kaverini kaatuvan lattialle ja hajoavan mustiksi ja punaisiksi oraviksi, niin sekaisin olin.
Kolmen kuukauden päästä heräsin teho-osastolla. Lääkärit kertoivat kaverini kuolleen heti ja minun selvinneen vain täpärästi. Käteni oli pakko amputoida ettei kannabiksen aiheuttama myrkytys ja kuolio leviäisi. Ymmärsin, että loppuelämäni on pilalla. Kaikki haaveni perheestä ja itsenäisestä elämästä murskaantuivat yhden kannabispiikin takia. Nyt kierrän kouluissa kertomassa kannabiksen vaaroista.
Muistakaa, jo ensimmäinen piikki tappaa!
Kommentit (40)
Vierailija kirjoitti:
Kannabis tappaa suomessa 300 ihmistä joka vuosi
Paljonkohan tupakka, alkoholi ja lihavuus tappavat ihmisiä maailmassa vuoden aikana? En tiedä lukuja mutta tiedän sen olevan paljon ja isompi ongelma tällä hetkellä kuin kannabis.
Kukaan ei ole tosissaan väittänyt että kannabis olisi harmiton päihde ja tottakai se nostaa keskustelua että onko järkevää laillistaa aine jonka tiedetään olevan vaarallinen, mutta onhan meillä laillistettu alkoholi ja tupakkakin. Kielto ei myöskään estä käyttöä. Itse en huumeisiin koske enkä haluaisi kenenkään koskevankaan. On kuitenkin tajuttava että ihminen itse määrittelee miten haluaa elämänsä elää. Vaikeita asioitahan nämä ovat ja ei huumeiden laillistaminen poista päihteiden aiheuttamia ongelmia. Puolensa ja puolensa on tässäkin asiassa. Täytyy vain punnita kumpi on parempi ja tärkeintä on katsoa pidemmällä tähtäimellä mitä seuraa tulevaisuudessa.
On kuitenkin typerää hössöttää että kannabis tappaa ja on vaarallista samalla kun kansa kittaa viinaa ja hengittää myrkkyjä.
Vierailija kirjoitti:
Älä viitsi valehdella, vaikka se tuntuukin olevan kannabiksen vastustajien keskuudessa todella yleistä.
Vierailija kirjoitti:
onko järkevää laillistaa aine jonka tiedetään olevan vaarallinen
Kyllä kannabiksen lääkekäyttö on konkreettisesti todistanut kannabiksen vähähaittaisuuden. Lääkekäyttäjäthän käyttävät kuitenkin kannabista jopa useita grammoja päivässä, kun taas päihdekäyttäjä käyttää satunnaisesti muutaman gramman kymmenesosan. Lääkekäyttäjä käyttää kannabista niin paljon päivässä, että ei siitä enää päihdy, päihdekäyttäjä käyttää kannabista niin vähän, että päihtyy. Vastaa 1 - 2 viinilasillista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
onko järkevää laillistaa aine jonka tiedetään olevan vaarallinen
Kyllä kannabiksen lääkekäyttö on konkreettisesti todistanut kannabiksen vähähaittaisuuden. Lääkekäyttäjäthän käyttävät kuitenkin kannabista jopa useita grammoja päivässä, kun taas päihdekäyttäjä käyttää satunnaisesti muutaman gramman kymmenesosan. Lääkekäyttäjä käyttää kannabista niin paljon päivässä, että ei siitä enää päihdy, päihdekäyttäjä käyttää kannabista niin vähän, että päihtyy. Vastaa 1 - 2 viinilasillista.
Kannabis on edelleenkin maailman vähähaittaisin päihde, ja myös maailman monipuolisin lääke- ja energiakasvi, jolla on käyttöä myös ravintona. Maailman monipuolisin kasvi.
Joka ainoa tuntemani kuollut oli syönyt ruisleipää. Ruisleipä tappaa.
Vierailija kirjoitti:
Voi kuule reilusti enemmän. Pelkästään mun hybridi, indianhemp/trifidi on listinyt vuosien aikana vähintään 200 ihmistä. Suurin osa kukkahattu tätejä ja setiä niin ei varsinaista haittaa. Vaikutuksen alaisina on kavereiden kanssa tapettu enemmän porukkaa kuin invisitio keskiajalla.
Parhaaksi keinoksi selvitä toistuvista kannabispsykooseista on huomattu terveyskossun juominen. Jo kaksi pulloa selvittää pään ihan normaaliksi. Lisäksi terveyskossu parantaa sisäelinten vaurioita joita kohtuuton ja jatkuva kannabiksen käyttö aiheuttaa.
Polttelu ja syöminen ei ole toimineet aikoihin. Ville itälältä saatiin lahjaksi ruisku johon menee kaksi litraa kannabisöljyä kerralla. Siis normi käyttöannos. Neula on jo ruosteessa muttei se haittaa kun tietää saavansa kiksit.
Jotenkin tämä aloitus vaikuttaa keksityltä.
Useammin kannabiksen käyttäjät tulevat vähän "hitaiksi" , en ole koskaan kuullut tuollaisista vaikutuksista kuin ap:n tarinassa! Aivojen "tylsistyminen" on yleisintä ja siinä on se huono puoli, ettei sitä useinkaan itse huomaa.
En myöskään usko, että tuo yksi kirjoittaja on kirurgi. Kirurgi tietäisi että se sana on amputoida, ei ambutoida.
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin tämä aloitus vaikuttaa keksityltä.
Useammin kannabiksen käyttäjät tulevat vähän "hitaiksi" , en ole koskaan kuullut tuollaisista vaikutuksista kuin ap:n tarinassa! Aivojen "tylsistyminen" on yleisintä ja siinä on se huono puoli, ettei sitä useinkaan itse huomaa.
En myöskään usko, että tuo yksi kirjoittaja on kirurgi. Kirurgi tietäisi että se sana on amputoida, ei ambutoida.
Vaikuttaa keksityltä? Ai meinaatko? 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljonkohan tupakka, alkoholi ja lihavuus tappavat ihmisiä maailmassa vuoden aikana? En tiedä lukuja mutta tiedän sen olevan paljon ja isompi ongelma tällä hetkellä kuin kannabis.
Kukaan ei ole tosissaan väittänyt että kannabis olisi harmiton päihde ja tottakai se nostaa keskustelua että onko järkevää laillistaa aine jonka tiedetään olevan vaarallinen, mutta onhan meillä laillistettu alkoholi ja tupakkakin. Kielto ei myöskään estä käyttöä. Itse en huumeisiin koske enkä haluaisi kenenkään koskevankaan. On kuitenkin tajuttava että ihminen itse määrittelee miten haluaa elämänsä elää. Vaikeita asioitahan nämä ovat ja ei huumeiden laillistaminen poista päihteiden aiheuttamia ongelmia. Puolensa ja puolensa on tässäkin asiassa. Täytyy vain punnita kumpi on parempi ja tärkeintä on katsoa pidemmällä tähtäimellä mitä seuraa tulevaisuudessa.
On kuitenkin typerää hössöttää että kannabis tappaa ja on vaarallista samalla kun kansa kittaa viinaa ja hengittää myrkkyjä.
Kannabikseen ei ole kukaan kuollut ettei se niin vaarallinen ole kuin esim. laillinen päihde/huume. Tarkalleen ottaen vähiten haitallinen päihteenä ja monipuolinen lääkkeenä. Kielto ja vastustus ovat pelkästään ideologisia eivätkä perustu mihinkään faktaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi kuule reilusti enemmän. Pelkästään mun hybridi, indianhemp/trifidi on listinyt vuosien aikana vähintään 200 ihmistä.
trifidihän on jo itsessään superskukkelin indica-variaatio, joten pelkkä käyttäjän näkeminen saa vaipumaan kannabispsykoosiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi kuule reilusti enemmän. Pelkästään mun hybridi, indianhemp/trifidi on listinyt vuosien aikana vähintään 200 ihmistä.
trifidihän on jo itsessään superskukkelin indica-variaatio, joten pelkkä käyttäjän näkeminen saa vaipumaan kannabispsykoosiin.
Varmaan näyttöä.
Kerran oli kannabis vähällä pilata elämän. Kävelin tullin läpi 10 kiloa repussa ja koira katseli turhan kiinostuneesti. Selvisin tilanteesta huutamalla varokaa ase! Ihmisten panikoidessa liukenin paikalta. Hitto että oli vähällä jäädä kuukauden satsi tulliiin. Joo pitäs polttaa vähemmän.
Olen kokeillut kannabista, kokaiinia, ekstaasia ja amfetamiinia. Mistään en saanut minkäänlaisia oireita/tehoa. Paskapuhetta koko huumeet. Muhun ei ainakaan tehoa. Seuraavaksi haluan kokeilla olisiko heroiinista johonkin, sillähän aina pelotellaan eniten. Tehoaisiko edes se muhun jollain tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Olen kokeillut kannabista, kokaiinia, ekstaasia ja amfetamiinia. Mistään en saanut minkäänlaisia oireita/tehoa. Paskapuhetta koko huumeet. Muhun ei ainakaan tehoa. Seuraavaksi haluan kokeilla olisiko heroiinista johonkin, sillähän aina pelotellaan eniten. Tehoaisiko edes se muhun jollain tavalla.
Suo on kusetettu jos ei mitään sanonu oot vetäny rotanmyrkyä ja leivinjauhetta. Huumeet toimii eikä kohtuukäyttö vaikuta normi elämään.
300 ihmistä kuolee suomessa kannabikseen joka vuosi
Vierailija kirjoitti:
300 ihmistä kuolee suomessa kannabikseen joka vuosi
Onko taktiikkasi nyt sellainen, että levität samaa valhetta koko ajan joka puolella nettiä, ja toivot epätoivossasi, että joku uskoo kaltaistasi fanaatikkoa? Pallaroit siis - kerrot satuja ja valehtelet.
Seksin puute pilaa enemmän elämiä kuin huumeet
siis kuka hullu tykittää kannabista suoneen!?
muisat varoittaa tästä aikin ja muustakin