Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 22-vuotias transikäinen mies

Vierailija
13.10.2017 |

Elän iästäni huolimatta ihan täydellisesti 16-17-vuotiaan elämää. Minua ei ikinä uskoisi ulkonäön perusteella, että olen jo täysikäinen, pukeudun todella nuorekkaasti, asun vielä vanhemmillani, suoritan ammattitutkintoa nuorten puolella amiksessa, lähestulkoon kaikki kaverini ja seurustelukumppanini ovat aina minua itseäni väh. 5 vuotta nuorempia jne.

En vaan tunne itseäni ollenkaan 22-vuotiaaksi, vaikka se onkin virallinen ikäni. Oikeastaan ainoa käytännön ero on siinä, että voin henkkarit näyttämällä ostaa laillisesti alkoholia kaupasta. Olen minä muutaman kerran joskus 18-20-vuotiaana käynyt baareissakin, mutta eivät ne oikein ole mun juttu. Niihin oli ensinnäkin hyvin vaikea päästä sisälle nuorekkaan habitukseni takia, ja sisälläkin yksikin nainen vittuili siitä, että olen "babyface" ja että "pääseekö tänne 15-vuotiaatkin sisälle?" jne. Muutenkin niissä käy melkein pelkästään elähtäneitä naisia.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin?

Vierailija
2/3 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikon perusteella luulin että se keski-ikäinen "hopeakettu" on seonnut nyt lopullisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otsikon perusteella luulin että se keski-ikäinen "hopeakettu" on seonnut nyt lopullisesti.

:D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kaksi